FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Elektryka => Wątek zaczęty przez: mkzibi w Październik 26, 2025, 10:59:02 am
-
Witam.
Mam taki problem. Próbuję odpalić silnik po naprawie i wycięciu gazu.
Problemy opisałem tu: http://forum.fsoptk.pl/index.php?topic=53080.msg837896#msg837896
i tu: http://forum.fsoptk.pl/index.php?topic=53029.msg836981#msg836981
Tu w osobnym wątku pytanie. Czego dotyczy czerwona dioda jak na zdjęciu poniżej?
https://drive.google.com/file/d/1HFyvvTAByXyx5MSmPVedvxxFR7kd9_nN/view?usp=sharing
Widzę że nie które polonezy miały taką diodę.
Czy może to mieć wpływ na brak możliwości odpalenia? Na ten moment widzę ze nie ma iskry. I nie wiem czy to może być powodem a może jakiś problem z immo?
Czy Polonezy roczniki np. 1997 miały immo?
-
Bosch immo nigdy nie miało.
Jeśli coś jest to dokładane. Idź po kablu od diody.
-
A jakieś błędy są wybłyskane, może to coś pokaże.
-
A jakieś błędy są wybłyskane, może to coś pokaże.
A jak ty chcesz, żeby Bosch wybłyskał błędy?...
Czego dotyczy czerwona dioda jak na zdjęciu poniżej?
Coś dokładane, może być alarm, może być immo, a może być nawet dioda "symulująca" alarm. Tak jak pisze dioda, musisz sprawdzić po kablu gdzie to idzie.