FSO-Polonez Tuning Klub

GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Zawieszenie i układ kierowniczy => Wątek zaczęty przez: ajk#1212 w Październik 27, 2005, 22:32:16 pm

Tytuł: Ograniczniki skrętu we wspomaganiu ZF POMOCY !!!!!!!
Wiadomość wysłana przez: ajk#1212 w Październik 27, 2005, 22:32:16 pm
Witam .
Czy może mi kot? powiedzieć dlaczego przy max skrętu w prawo lub lewo zamiast delikatnego buczenia jest pisk.
Tytuł: Ograniczniki skrętu we wspomaganiu ZF POMOCY !!!!!!!
Wiadomość wysłana przez: G.T. w Październik 27, 2005, 22:37:16 pm
a u mnie syczy.dlaczego mialoby buczec??
Tytuł: Ograniczniki skrętu we wspomaganiu ZF POMOCY !!!!!!!
Wiadomość wysłana przez: Piotrek_ w Październik 27, 2005, 23:42:23 pm
Cytat: "maciek"
Witam .
Czy może mi kot? powiedzieć dlaczego przy max skrętu w prawo lub lewo zamiast delikatnego buczenia jest pisk.


widocznie pasek ma juz dosyc. w ohv-kach byl klinowy..
Tytuł: Ograniczniki skrętu we wspomaganiu ZF POMOCY !!!!!!!
Wiadomość wysłana przez: ajk#1212 w Październik 29, 2005, 14:53:04 pm
Teraz jest cicho pasek klinowy był zalu?ny
Tytuł: Ograniczniki skrętu we wspomaganiu ZF POMOCY !!!!!!!
Wiadomość wysłana przez: Tomala#1829 w Listopad 03, 2005, 08:53:25 am
a u mnie po założeniu wspomy promień skretu sie zwiększył i przy max skręcie słychać pompe ale nie wiem czy to okre?lić jako buczenie czy syczenie i obroty spadaj? a czasami nawet potrafi zgasn?ć ale nawet mi to nie przeszkadza
Tytuł: Ograniczniki skrętu we wspomaganiu ZF POMOCY !!!!!!!
Wiadomość wysłana przez: krzysiek_rogal w Listopad 03, 2005, 15:32:27 pm
Cytuj (zaznaczone)
a u mnie po założeniu wspomy promień skretu sie zwiększył i przy max skręcie słychać pompe ale nie wiem czy to okre?lić jako buczenie czy syczenie i obroty spadaj? a czasami nawet potrafi zgasn?ć ale nawet mi to nie przeszkadza


Założyłe? ZFa czy JKC. Jezeli gasnie to chyba jednak cos jest nie tak ??

--
pozdrawiam
Krzysiek Rogala
Tytuł: Ograniczniki skrętu we wspomaganiu ZF POMOCY !!!!!!!
Wiadomość wysłana przez: Kuœnier w Listopad 21, 2005, 12:47:30 pm
czy, sie rozni JKC od ZF jak rozpoznac?
mam caro+ rok 97 100tys przebieg
jak wjezdzam na garby jakies lub doly puka mi z lewej strony, teraz zaczelo pukac z prawej, na kanalem zobaczylem luz na wsporniku i jak sie rusza za przekladnie to puka, wspornik wymienie, ale czy luz na przekladni ze wspomaganiem sie kasuje za pomoca jakiejs sruby czy nie?
Tytuł: Ograniczniki skrętu we wspomaganiu ZF POMOCY !!!!!!!
Wiadomość wysłana przez: Kuœnier w Listopad 21, 2005, 12:48:20 pm
czy, sie rozni JKC od ZF jak rozpoznac?
mam caro+ rok 97 100tys przebieg
jak wjezdzam na garby jakies lub doly puka mi z lewej strony, teraz zaczelo pukac z prawej, na kanalem zobaczylem luz na wsporniku i jak sie rusza za przekladnie to puka, wspornik wymienie, ale czy luz na przekladni ze wspomaganiem sie kasuje za pomoca jakiejs sruby czy nie?
Tytuł: Ograniczniki skrętu we wspomaganiu ZF POMOCY !!!!!!!
Wiadomość wysłana przez: Kuœnier w Listopad 21, 2005, 12:48:20 pm
czy, sie rozni JKC od ZF jak rozpoznac?
mam caro+ rok 97 100tys przebieg
jak wjezdzam na garby jakies lub doly puka mi z lewej strony, teraz zaczelo pukac z prawej, na kanalem zobaczylem luz na wsporniku i jak sie rusza za przekladnie to puka, wspornik wymienie, ale czy luz na przekladni ze wspomaganiem sie kasuje za pomoca jakiejs sruby czy nie?
Tytuł: Ograniczniki skrętu we wspomaganiu ZF POMOCY !!!!!!!
Wiadomość wysłana przez: Osfald w Listopad 21, 2005, 13:34:14 pm
Cytat: "Ku?nier"
czy, sie rozni JKC od ZF jak rozpoznac?
mam caro+ rok 97 100tys przebieg
jak wjezdzam na garby jakies lub doly puka mi z lewej strony, teraz zaczelo pukac z prawej, na kanalem zobaczylem luz na wsporniku i jak sie rusza za przekladnie to puka, wspornik wymienie, ale czy luz na przekladni ze wspomaganiem sie kasuje za pomoca jakiejs sruby czy nie?


hmmm... mam nadzieje ze nie dopadlo Cie to co stalo sie u mnie.... peknieta podluznica przy mocowaniu przekladni... tez mialem pukniecia... szczegolnie przy ostrym zakrecaniu

co do syczenia przekladni, rzeczywiscie u mnie na max skreconych kolach syczy sobie cicho
Tytuł: Ograniczniki skrętu we wspomaganiu ZF POMOCY !!!!!!!
Wiadomość wysłana przez: G.T. w Listopad 21, 2005, 15:02:30 pm
jak odroznic koreana od ZFa??banalnie.ZF ma brazowy zbiorniczek plynu i nie ma chlodniczki oleju,a JKC ma jasny zbiornik i za zderzakiem idzie taki pret ,ktory pelni wczesniej wspomniana funkcje
Tytuł: Ograniczniki skrętu we wspomaganiu ZF POMOCY !!!!!!!
Wiadomość wysłana przez: Osfald w Listopad 21, 2005, 15:44:36 pm
hmmm... ja mam jasny zbiorniczek, chlodnice oleju z ukladu wspomagania za zderzakiem... czyli JKC, a jednak sysczy
Tytuł: Ograniczniki skrętu we wspomaganiu ZF POMOCY !!!!!!!
Wiadomość wysłana przez: G.T. w Listopad 21, 2005, 19:56:19 pm
a kto powiedzial,ze koreance nie sycza?? :shock:  :?:
Tytuł: Ograniczniki skrętu we wspomaganiu ZF POMOCY !!!!!!!
Wiadomość wysłana przez: Osfald w Listopad 21, 2005, 20:21:52 pm
wlasnie! kto?  :roll:
Tytuł: Ograniczniki skrętu we wspomaganiu ZF POMOCY !!!!!!!
Wiadomość wysłana przez: OZi1845 w Listopad 21, 2005, 20:36:28 pm
Dlaczego raz kierownika bardzo lekko sie kreci a czasami z deczka ciezej? Wspomaganie od koreańców.
Tytuł: Ograniczniki skrętu we wspomaganiu ZF POMOCY !!!!!!!
Wiadomość wysłana przez: G.T. w Listopad 21, 2005, 21:42:24 pm
wszystko zalezy od obrotow silnika.im wyzsze tym kiera ciezej chodzi,zebys sie przypadkiem kiedys nie roz.ierdolil
Tytuł: Ograniczniki skrętu we wspomaganiu ZF POMOCY !!!!!!!
Wiadomość wysłana przez: OZi1845 w Listopad 21, 2005, 21:49:02 pm
Myslalem ze to jest wlasnie ten bajer ale to chyba chodzi o cos innego. Czasmem pocinam kolo 100km/h a kierownica chodzi bardzo lekko, ze az strach jechac.
Tytuł: Ograniczniki skrętu we wspomaganiu ZF POMOCY !!!!!!!
Wiadomość wysłana przez: G.T. w Listopad 22, 2005, 07:15:29 am
jak go zylujesz na 3cim biegu to nie ma dziwne :roll:
Tytuł: Ograniczniki skrętu we wspomaganiu ZF POMOCY !!!!!!!
Wiadomość wysłana przez: OZi1845 w Listopad 22, 2005, 07:30:10 am
wobec tego wszystko zalezy od obrotow silnika.im wyzsze tym kiera ciezej chodzi nijak sie ma do jak go zylujesz na 3cim biegu to nie ma dziwne :?
Tytuł: Ograniczniki skrętu we wspomaganiu ZF POMOCY !!!!!!!
Wiadomość wysłana przez: G.T. w Listopad 22, 2005, 07:38:24 am
bo kretynie jak na 3cim biegu jedziesz 100km/h to chyba predkosc obrotowa jest wyzsza niz przy 100km/h na 4tym lub 5tym biegu.Dalej nie kumasz??
Tytuł: Ograniczniki skrętu we wspomaganiu ZF POMOCY !!!!!!!
Wiadomość wysłana przez: OZi1845 w Listopad 22, 2005, 08:16:33 am
Wiec dlaczego kretynie napisales wyzej ze przy wyzszych obrotach kierownica chodzi cięzej?
Ps. Nie nie zaobserwowalem tego zjawiska jadac 100 na 3-cim biegu tylko na 4-tym lub 5-tym. Bez różnicy.
Tytuł: Ograniczniki skrętu we wspomaganiu ZF POMOCY !!!!!!!
Wiadomość wysłana przez: G.T. w Listopad 22, 2005, 10:24:54 am
nadajesz sie na polityka Gratuluje.ja przy tobie zglupialem
Tytuł: Ograniczniki skrętu we wspomaganiu ZF POMOCY !!!!!!!
Wiadomość wysłana przez: OZi1845 w Listopad 22, 2005, 10:31:03 am
Hihihi.. ;)

EDIT: Ale ja nadal nie wiem dlaczego jedbym razem bardzo lekko kreci sie kierownica a innym z deczka ciezej. Obroty silnika nie robi? roznicy.
Tytuł: Ograniczniki skrętu we wspomaganiu ZF POMOCY !!!!!!!
Wiadomość wysłana przez: Pio555 w Listopad 22, 2005, 11:48:43 am
:lol:  :lol:  :lol:
Tytuł: Ograniczniki skrętu we wspomaganiu ZF POMOCY !!!!!!!
Wiadomość wysłana przez: kan w Listopad 25, 2005, 11:34:00 am
Albo pada Ci pompa albo masz za mało oleju w układzie wspomagania.