FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Zawieszenie i układ kierowniczy => Wątek zaczęty przez: ajk#1212 w Październik 27, 2005, 22:32:16 pm
-
Witam .
Czy może mi kot? powiedzieć dlaczego przy max skrętu w prawo lub lewo zamiast delikatnego buczenia jest pisk.
-
a u mnie syczy.dlaczego mialoby buczec??
-
Witam .
Czy może mi kot? powiedzieć dlaczego przy max skrętu w prawo lub lewo zamiast delikatnego buczenia jest pisk.
widocznie pasek ma juz dosyc. w ohv-kach byl klinowy..
-
Teraz jest cicho pasek klinowy był zalu?ny
-
a u mnie po założeniu wspomy promień skretu sie zwiększył i przy max skręcie słychać pompe ale nie wiem czy to okre?lić jako buczenie czy syczenie i obroty spadaj? a czasami nawet potrafi zgasn?ć ale nawet mi to nie przeszkadza
-
a u mnie po założeniu wspomy promień skretu sie zwiększył i przy max skręcie słychać pompe ale nie wiem czy to okre?lić jako buczenie czy syczenie i obroty spadaj? a czasami nawet potrafi zgasn?ć ale nawet mi to nie przeszkadza
Założyłe? ZFa czy JKC. Jezeli gasnie to chyba jednak cos jest nie tak ??
--
pozdrawiam
Krzysiek Rogala
-
czy, sie rozni JKC od ZF jak rozpoznac?
mam caro+ rok 97 100tys przebieg
jak wjezdzam na garby jakies lub doly puka mi z lewej strony, teraz zaczelo pukac z prawej, na kanalem zobaczylem luz na wsporniku i jak sie rusza za przekladnie to puka, wspornik wymienie, ale czy luz na przekladni ze wspomaganiem sie kasuje za pomoca jakiejs sruby czy nie?
-
czy, sie rozni JKC od ZF jak rozpoznac?
mam caro+ rok 97 100tys przebieg
jak wjezdzam na garby jakies lub doly puka mi z lewej strony, teraz zaczelo pukac z prawej, na kanalem zobaczylem luz na wsporniku i jak sie rusza za przekladnie to puka, wspornik wymienie, ale czy luz na przekladni ze wspomaganiem sie kasuje za pomoca jakiejs sruby czy nie?
-
czy, sie rozni JKC od ZF jak rozpoznac?
mam caro+ rok 97 100tys przebieg
jak wjezdzam na garby jakies lub doly puka mi z lewej strony, teraz zaczelo pukac z prawej, na kanalem zobaczylem luz na wsporniku i jak sie rusza za przekladnie to puka, wspornik wymienie, ale czy luz na przekladni ze wspomaganiem sie kasuje za pomoca jakiejs sruby czy nie?
-
czy, sie rozni JKC od ZF jak rozpoznac?
mam caro+ rok 97 100tys przebieg
jak wjezdzam na garby jakies lub doly puka mi z lewej strony, teraz zaczelo pukac z prawej, na kanalem zobaczylem luz na wsporniku i jak sie rusza za przekladnie to puka, wspornik wymienie, ale czy luz na przekladni ze wspomaganiem sie kasuje za pomoca jakiejs sruby czy nie?
hmmm... mam nadzieje ze nie dopadlo Cie to co stalo sie u mnie.... peknieta podluznica przy mocowaniu przekladni... tez mialem pukniecia... szczegolnie przy ostrym zakrecaniu
co do syczenia przekladni, rzeczywiscie u mnie na max skreconych kolach syczy sobie cicho
-
jak odroznic koreana od ZFa??banalnie.ZF ma brazowy zbiorniczek plynu i nie ma chlodniczki oleju,a JKC ma jasny zbiornik i za zderzakiem idzie taki pret ,ktory pelni wczesniej wspomniana funkcje
-
hmmm... ja mam jasny zbiorniczek, chlodnice oleju z ukladu wspomagania za zderzakiem... czyli JKC, a jednak sysczy
-
a kto powiedzial,ze koreance nie sycza?? :shock: :?:
-
wlasnie! kto? :roll:
-
Dlaczego raz kierownika bardzo lekko sie kreci a czasami z deczka ciezej? Wspomaganie od koreańców.
-
wszystko zalezy od obrotow silnika.im wyzsze tym kiera ciezej chodzi,zebys sie przypadkiem kiedys nie roz.ierdolil
-
Myslalem ze to jest wlasnie ten bajer ale to chyba chodzi o cos innego. Czasmem pocinam kolo 100km/h a kierownica chodzi bardzo lekko, ze az strach jechac.
-
jak go zylujesz na 3cim biegu to nie ma dziwne :roll:
-
wobec tego wszystko zalezy od obrotow silnika.im wyzsze tym kiera ciezej chodzi nijak sie ma do jak go zylujesz na 3cim biegu to nie ma dziwne :?
-
bo kretynie jak na 3cim biegu jedziesz 100km/h to chyba predkosc obrotowa jest wyzsza niz przy 100km/h na 4tym lub 5tym biegu.Dalej nie kumasz??
-
Wiec dlaczego kretynie napisales wyzej ze przy wyzszych obrotach kierownica chodzi cięzej?
Ps. Nie nie zaobserwowalem tego zjawiska jadac 100 na 3-cim biegu tylko na 4-tym lub 5-tym. Bez różnicy.
-
nadajesz sie na polityka Gratuluje.ja przy tobie zglupialem
-
Hihihi.. ;)
EDIT: Ale ja nadal nie wiem dlaczego jedbym razem bardzo lekko kreci sie kierownica a innym z deczka ciezej. Obroty silnika nie robi? roznicy.
-
:lol: :lol: :lol:
-
Albo pada Ci pompa albo masz za mało oleju w układzie wspomagania.