FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => LPG => Wątek zaczęty przez: HeniekZpoczty w Maj 22, 2005, 15:09:55 pm
-
Do poprawnej regulacji przydałby się analizator spalin
dokładnie Wiele razy powtarzałem juz (i nie tylko ja) ze krecenie sama sruba na parowniku,bez ingerencji w registerek jest bezsensowna i nie poprawi(zredukuje spalania) bez skutków ubocznych spowodowanych zbyt uboga mieszanka.Obje te sruby współgraja ze soba i jedynym słusznym sposobem jest PRAWIDŁOWA regulacja za pomoca ANALIZATORA
Bzdura ! Regulacja na analizatorze ma sie nijak do Pózniejszej jazdy ! co z tego jak na analizatorze bedzie ustawiony miodzio a auto nie bedzie mialo ducha do jazdy !! najlepiej regulowac metoda prub i bledów podczas jazdy troche mozolne zajecie ale efekt jest zawsze zadowalajacy !!! a w szczegulnoci ma sie to do gazników dwu-gardzielowych !!
-
widze ze konkretny z ciebie gosc...Wróc moze na te swoja poczte a nie bluzgaj ludzi...
-
widze ze konkretny z ciebie gosc...Wróc moze na te swoja poczte a nie bluzgaj ludzi...
tez tak mysle!! :mad:
-
witam mam prblem z rozlegulowanym gazem i niewiem jak sie do tego zabrac.czy mozna samemu ustawic gaz by na jałowym biegu nie gasł lub na dodaniu gazu nie dławił sie.co zrobic by nie jechac do serwisu. :( .Młody Ponik
-
ponik01, popszukaj nei chce znów opisywac teg9 co było opisywane miliony razy...
-
witam umnie teraz jest luzik poldzio chodzi tak jak ma chodzic
jusz niegasnie na wolnych obrotach i podzczas jazdy na luzie hurrraaa :lol: :lol: