FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Elektryka => Wątek zaczęty przez: fiodor w Lipiec 09, 2005, 18:25:15 pm
-
(polonez caro 1.6 pojedyńczy wtrysk na gazie 96 rok ,80 ty?. przebiegu) rano w wilgotne dni niechce zapalić, łapie ale tak jakby mu brakowało iskry, popołudniu gdy jest sucho odpala ale trzeba go trzymać na obrotach bo zga?nie w szczególno?ci gdy sie rozgrzeje.Ma zamontowany nowy moduł silnika ,przewody elektryczne ,?wiece ,wyczyszczony silnik krokowy .Na pierwszym cylindrze ma jakby słabsz? iskrę.
porad?cie co robić
-
objawy bardzo wskazuja wlasnie na problemy z elektryk?
nowy nie znaczy dobry - pożycz od kogo? kable, moduł i ?wiece i sprawdz co sie stanie
sprawdz także masę na silniku lub doczep jak?? dodatkow?
to na pocz?tek...
-
jeszcze jedno obrotomierz mi warjuje(spada do zera potem wraca) , gdy uda mi sie go rano odpalić to niema ssania automatycznego czy może to być wina niewyrególowanych zaworów bo dawno nie rególowałem ?
-
Mnie sie wydaje ze to wina tylko i wylacznie pradu. Naladuj konkretnie akumulator, wymien na grubsze te dwa przewody od plusowej klemy(takie cienkie), albo zrob lepsze ich polaczenie z klema, dobrze zmasuj silnik, wyreguluj gaz. Taka jest moja rada.
-
hehe a ja stawiam na kabelki WN :) one nawet jak sa nowe to robia numery :D
-
Mam podobny problem (1.6 GLI z abimexem) tylko moj odpala ale dopuki silnik sie nagrzeje to robi podobne numery, zwlaszcza jak gwaltownie dodaje gazu zaczyna szarpac a jak juz wejdze na obroty to jest ok. Kolejnym spostrzezeniem jest to ze jak zapale i silnik nagrzeje sie gdy jade to pomimo ze silnik jest cieply samochod zachowuje sie podobnie (mniej przerywa ale nadal) natomiast gdy nagrzeje sie na postoju problem znika szybko. Podejrzewam ze ktorys z elementow musi wychnac tylko ktory.. ?
Ma ktos pomysl co to moze byc?
Fiodor czy udalo Ci sie znalesc przyczyne ?
Pozdrawiam
-
jak poruszacie kablami od kompa to bedzie dobrze nie wiem co jest ale duzo ludzi ma takie problemy.
sprobojcie jeszcze zabezpieczyc polaczenia kompa z elektryka jakies preparaty do stykow:)
-
To może być co z izolacją kabli, ja bym sprawdził wszystkie styki i kondensator.
-
CARO 1,6 GLI pojedynczy wtrysk , 1996 rok , 80 tys przebiegu.
W mokre dni , szarpie okropnie - nie trzyma obrotów ; dopuki się silnik nie rozgrzeje.
Po kilku minutach pracy wszytko wraca do normy.
Ewidentna wina elektryki ; TYLKO CO NAWALA?? JEŻELI KTO| WIE N A P E W N O proszę o pomoc. Bardzo proszę o pewne informację. Mam już do?ć zgadywania przez wszystkich " fachowców ". Nikt nie wie na pewno , wszyscy snuj? tylko domysły. Elektryk w autoryzowanej stacji obsługi FSO / specjalizacja ; polonez / rozłożył bezradnie ręce. Podł?czony komputer do gniazda diagnostycznego nic nie wykazał.
-
wedlug mnie nie ma na swiecie czarodzieja ktory od tak CI powie co nawala. tymbardziej przez internet. trzeba eliminowac mozliwosci po kolei ;) stawiam na kable
-
kable oczywi?cie wymieniłem na nowe. fabryczne zakupione w sklepie ; pewny towar.
I dalej szarpie..
-
Moim zdaniem to problem z zielonym kabelkiem. Mialem takie problemy jak tylko go ruszylem ustalo. Sproboj ..i daj znac na forum
-
witajcie
Miałem podobny problem ze swoim poldkeim tyle ze ja mam go na ga?niku jeszcze, u mnie to była wina aparatu zapłonowego, w sumie niewiem czego konkretnie bo jak go rozebrałem wyczy?ciłem i włożyłem zpowrotem to było dobze. ale po jakims czasie znowu zaczol szarpac i miał problemy z odpaleniem wiec znowu rozebrałem zaplon, znowu wyczy?ciłem i narazie jest ok.
-
Moim zdaniem to problem z zielonym kabelkiem. Mialem takie problemy jak tylko go ruszylem ustalo. Sproboj ..i daj znac na forum
zielony kabelek we wtryskowcach nei wystepuje
[ Dodano: 2006-01-26, 22:40 ]
jeszcze jedno obrotomierz mi warjuje(spada do zera potem wraca) , gdy uda mi sie go rano odpalić to niema ssania automatycznego czy może to być wina niewyrególowanych zaworów bo dawno nie rególowałem ?
wyczysc silniczek krokowy/wyczysc konektor idacy do tego sliniczka
-
ludzie czytajcie wszystkie posty trzeba wyczyscic piny komputera i sprawdzic jak one wygladaja najlepszym sposobem jest wyciaganie i wkladanie obu wtyczek kilkadziesiat razy do kompa i problemow z obrotami nie bedzie , i sprawdzcie czy nie macie wilgoci w złaczach kompa------------------------------------------
pozdrowienia ja sie z tym barowalem poltora roku az sie wkurzylem w te duze mrozy i doszedlem ze te numer robily zł?cza kompa-okupilem to troche zmarznietymi rekami , a najbardziej przymarzaly mi palce:) pozdro