FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => LPG => Wątek zaczęty przez: marksi w Lipiec 14, 2005, 11:48:02 am
-
Witam.
Proszę o pomoc.
Mam Poloneza 1,6 GLI z 1996 i instalacje Autronica z 2002 r. Jak wszystko bardzo dobrze pracował, ostatnio pojawił się problem. Auto przeł?cza sie na gaz powyżej 2000 obrotów automatycznie, po przeł?czaniu i przej?ciu na gaz, gdy zrzuce na luz (np. przy dojeżdzaniu do ?wiateł) auto traci obroty i ga?nie, tak samo jest przy nagrzanym silniku gdy jadę do?ć duż? predko?ci? na wysokich obrotach, po wyrzuceniu na luz jeżeli nie przygazuje, znów spadaj? obroty i samochód ga?nie.
Prosze o podpowied? co to może być, nie jest to wina gazu ponieważ tankowałem na trzech stacjach i na każdym było tak samo.
Z góry dziękuje za odpowiedzi.
-
Moim zdaniem za duzy doplyw powietrza gasi silnik... Moze masz mikser o za duzej srednicy, moze powinienes przyslonic sobie wlot powietrza, ale skoro wczesniej wszystko dzialalo OK, to spusc olej z parownika, jak nie pomoze to go wyczysc.... To moje pomysly.....
-
dzięki za podpowied? ;) , proszę o inne uwagi. :help:
-
dzięki za podpowied? ;) , proszę o inne uwagi. :help:
opcja szukaj Ci wiele odpowiedzi przyniesie............np:
http://www.fso.inds.pl/viewtopic.php?t=6499
http://www.fso.inds.pl/viewtopic.php?t=5751
http://www.fso.inds.pl/viewtopic.php?t=4966
http://www.fso.inds.pl/viewtopic.php?t=4658
http://www.fso.inds.pl/viewtopic.php?t=3879
trick polega na odwróceniu rury od wlotu powietrza do filtra aby centralnie nie wpadało do niej powietrze
-
spradz czy nie bierze ci lewego powietrza - u mnie byla padnieta uszczelka pod urzadzeniem stryskowym i nieszczelny dekiel filtra powietrza
-
skoro na postoju masz równe i sabilne obroty to zastosuj sie do radyRysiu#1883,
-
mam takiego samego poldolaota i problem był o dziwo banalny!!!
O dziwo jest to problem z ..........ELEKTRYKˇ!!!
konkretnie:
będ? potrzebne:
1) kontakt spray i nic więcej
czynnosci:
1) Jak otworzysz klape od silnika po lewej stronie znajduje sie w glebi rozrusznik.
2) do rozrusznika dochodzi od lewej strony wi?zka przewodów, zakończona kapturkiem
3) zdejmij kapturek i popsikaj to kontakt sprayem
Dlaczego tak a nie inaczej i dlaczego to dziala nie wnikam, porade dostalem od znajomego elekrtyka samochodowego.
U mnie dziala!!:)
A i jeszcze przedwody WN wypsikaj tez tym sprayem tzn. "od srodka"
POZDR SZCZESLIWY POSIADACZ NIEGASNACEGO POLDOLOTA!!!