FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => SILNIKI => TECHNIKA => Silniki Fiata, Forda i inne => Wątek zaczęty przez: basser w Marzec 12, 2004, 20:31:45 pm
-
to sie pochwale dzis stałem sie posiadaczem poloneza 2,0
silnik z fiata 132 dohc ze skrzynią na gazniku a automatycznym ssaniem
gaz BRC zbiornik 60
buda rok 87 (akwarium) kolor czerwony , fabrycznie dymione szyby ,alarm + centralny, kiera od maluszka
zegary od niewiem czego ale wygladają na orginalne smieszne kawadratowe z wbudowanym wakuometrem
buda w stanie dobrym niezniszczony jedyny fokusik samochodu to blokujaca sie piatka w skrzyni i wyjacy wsteczny ale i silnik wymaga regulacji delikatnie gdzies tam postukuje jedna panewka ale to mały fokusik i niema kierunków
ale ogólnie jestem zadowolony bo kosztował mnie tanio zgadnijcie ile
PROSIŁBYM O WASZE WSKAZÓWKI NA CO UWAZAC I TAKIE KRÓTKIE "KNOW HOW"
BASSER#1605
-
ja proponuje rozebrac silnik i zobaczyc na czym sie stoi, sam kupiłem silnik tuz po szlifie (2 miesiace i 600km) i jak rozebrałem to sie okazalo ze prawie zatarł sie na srodkowym czopie i panewki korbowe były wydarte a tłoki lataly jak Żyd w pustym sklepie. O tyle dobrze ze głowica była dobrze zrobiona i zawory odchudzone.
-
no do tego mojego nowego to wiem ze koles zmieniał panewki korbowe i nierobił szlifu i on jest 22kkm od tej operacji własnie jedna troszke słychac
sprzezanie ma na I= 11 na II= 10 na III=około 10 na IV= około 10,5
jest na orginalnym gazniku i na orginalnym aparacie
jest mały wyciek spod wałków od zewnętrznych stron
ogólnie takie pierdułki
A JAKIE SWIECE MOGA BYC NORMALNE OD POLDKA ???????????????????? :!: :!:
-
a na świecach jest nagar czy są czyste?? w moim poprzedni właściciel miał zwykłe od poldka ale niewiem jak to jeŹdziło bo jak go kupiłem to odrazu poszedł do rozbiórki i teraz czeka na szlif. Jeśli słychać panewki to ten silnik ma już "troche" przejechane więc jeśli masz jakiś inny pojazd to proponuje wyciągnąć silnik i go dokładnie obejrzeć, napewno lepiej na tym wyjdziesz niż niz na jeżdzeniu na przyjeżdzonym silniku.
-
o no włąsnie swiece niesą czyste sa lekko przykopcone i na wolnch obrotach silniczek lekko pływa ale wkreca sie bez problemów
co do stukania to panewka korbowodowa sie odzywa ale słąbo a przyczyną stukania były zgiete sanki pod misa i misa ma delikatne wgiecie po odkreceniu sanek stukanie ustało
aha i jedyna nieorginalna rzeczą w tym motorku jest misa olejowa jest kombinowana z dwóch innych mis zastanawia mnie czemu ?????????????????????? i oleju wchodzi tylko 3,5 litra a ile wogule powinno byc ???
-
No to gratuluję. Aż zazdrosć d.. ściska.
Ale kierownica z Malucha ! :evil: :evil: :evil: I HATE IT !!!
-
Świece wg knigi to sa od poldka GSI - FPS85 wg Iskry.
-
Ale kierownica z Malucha ! :evil: :evil: :evil: I HATE IT !!!
mam taką zajebiście sie jeŹdzi :D
-
No ! Niet ! Nein ! Nie ! Negativo !
KIERA MA BYĆ Z POLONEZA !!!!!!!
-
kiera z poldka jest do bani. Jezdzi sie jak w autobusie. Mowie ci Odiss kiera z malera jest o wiele wiele lepsza:D
-
Jak sie ma wspome :mrgreen: to kiera od poldka jest dobra :D
-
Ja się ma wspome, to kiera od Malca jest dobra! Polonezowska? Już bym takiej nie zakładał... Jak w Starze :lol:
-
Kurde mi się osobiście podoba kiera od poldka ale od roku kiedy w caro montowali już nową kiere a ta z daewoo fso jeszcze ładniejsza mi nieprzeszkadza że jest duża ale mała kiera to cool wygląda taka jest różnica dlamnie :)
-
a ja nie mam wspomy:D i mam kiere z malera:D i dzieki temu moge se na biceps przypakowac:D
-
Pomijając wygląd - mniejszą kierą lepiej się kręci.
-
nie mam wspomy mam kiere z malca a założyłęm no miałem mało miejsca
-
o tak pozatym moja kiera jest chyba od eleganta bo jest nowiutka :P
ale sprubuj taka kierą trzymac poldka przy 180 w koleinach :P dlamnie narazie dziko jak pochasam dłuzej to moze sie przyzwyczaje
-
Gratuluję zakupu następny 2.0 w Białymstoku.
Chętnie zobaczyłbym ten nabytek.
-
ale sprubuj taka kierą trzymac poldka przy 180 w koleinach :P dlamnie narazie dziko jak pochasam dłuzej to moze sie przyzwyczaje
Ooo tak, beż wspomy to jest problem ;)
-
no fajnie ja bym se też twojego Krecie obejzał moze bym cos podejrzał
chętnie sie zmierze ale to jak juz go odszykuje sobie napewno bedzie sie wyruzniał choć troszke od serji
-
Co do pojemności układu samrowania to powinno wchodzić 4.125 litra oleju, tyle przynajmniej piszą w książce, jak byś chciał to pisz jakiego masz maila to ci ją podeśle na skrzynkę. Książka jest w pedefie (*.pdf)
-
Białystok zagłębiem DOHC na północną polskę ;). Przyślijcie mi fotki tego cudeńka.
-
5 litrów oleum wlewam bez problemu.
-
Nie pamiętam już dokładnie, ale u mnie też chyba wchodziło ponad 5 litrów....
-
Ja jak zalewałem swoje 2.0 tuż po remoncie-czyli ZERO oleju w czyściutkim silniku wlazło 4,5 litra więc jak można wlać 5? U Pitera to rozumiem, bo jego silniczek wymaga pewnych naddatków w celu zalania gniazd świec :roll: :P
-
Naddatków :D :D - dobre - u mnie na sucho wlazło 4.3 około - bo kupiłem 4 + liter i mam w tym litrze ponad 0.5 :)
-
Sie ma zboczki, tez mialem Poldka na orginalnym silniku 1.6 z wtryskiem zrobilem 300.000 slownie trzysta, po siedmiu latach jezdzenia zepsute w nim bylo doslownie wszystko ale sie przynajmniej najezdzilem pozdro Jaca
-
Jaca no i co z tego ?? Jaki to ma zwiazek z kolejnym 2.0 w klubie ??
-
Sie ma zboczki, tez mialem Poldka na orginalnym silniku 1.6 z wtryskiem zrobilem 300.000 slownie trzysta, po siedmiu latach jezdzenia zepsute w nim bylo doslownie wszystko ale sie przynajmniej najezdzilem pozdro Jaca
Zboczki hehehe :lol: :lol: :lol: :lol:
-
Cze?ć może kto? z okolic Częstochowy ma do sprzedania tak? 2.0 najlepiej tani? do remontu tylko nie z wystaj?cym z boku korbowodem:-) Mam 1.6 GLE więc szukam 2.0 również na gażniku. Ps może być cały fiacior 132. A-ha byłbym zapomniał je?li inna kierownica to już jaki? wynalazek np MOMO a nie od Malacza.
-
jezeli masz mozliwosc to sprobuj obejrzec silnik "od srodka", ja jak kupilem mojego poldka z 2.0 (rocznik 88, czerwony) to chodzil calkiem niezle.. ale tylko przez ok 1,5 mca. cieszylem sie autkiem przez ok 2000 km, potem wyszlo, ze panewki "graja" i od tego zaczelo sie.. (auto bylo rzekomo po ok 30tys km od remontu, pozniej dowiedzialem sie jeszcze ze bylo niby szykowane pod wpakowanie turbo) Okazalo sie u mnie ze wal do wymiany, panewki, sworznie, prostowanie korbowodow, wymiana kolektora wydechowego bo byl pekniety, wymiana gaznika itp. koszty naprawy wyszly calkiem niezle:) nie ciagnij auta jak nie jest dobrze rozgrzane
u mnie po generalnym remoncie weszlo ok 4,5 litra przy pierwszej wymianie po ok 1700km weszlo niespelna 4 litry
co kiery z malara to bardzo sobie chwale:0 jest sto razy lepsza od tej poldkowskiej:) (mam wspomaganko:) )
w tej chwili od remontu przejechalem ponad 3,5 tys km i autko chodzi calkiem fajniutko i zastanawiam sie nad wstawieniem Blosa (tylko jakos mam malo informacji jak to mozna zrobic:) )
-
Ciekaw jestem ile tych dwa zero w klubie jest. Jest jakis watek ze statystykami co do silnikow. Interesuje mnie odsetek uzytkownikow poszczegolnych pojemnosci i typow?
-
Najwiecej jest silników 2,0 sa one najbardziej popularne :P , najmniej 1,8 z tego powodu ze był produkowany tylko przez kilka lat i w momencie kiedy ruszyła produkcja 132 z silnikiem 2,0 zaprzestano produkcji 1,8 :cry: . 1,6 nie jest zbyt mocne, a przeróbek jest tyle samo co przy innych benzynach z serii dohc wiec zazwyczaj kazdy wstawi juz cos konkretnijszego :twisted:. Jezeli ktos decydowałsie na 1,6 to było to zwiazane z niskim oc. Od niedawna jak wiadomo problem sam sie rozwi?zał :mrgreen:
-
Ja mam 2.0 od forda w poldku - seria i wchodzi 3,5 l oleju.
Pozdrawiam 8)