FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Napęd => Wątek zaczęty przez: felga w Sierpień 15, 2005, 20:39:01 pm
-
MOst lezy, ja chce kupic i teraz jak rozpoznac jakie ma przelozenie ?
Czy byly mosty 3.6 ( to chyba najdluzszy poloneza ) z tarczami na szerokim zawieszeniu ?
-
najdłuższe były chyba 3,9 i były montowane w 1,6 GLE (chyba) ale pewny nie jestem
-
most ma nabite na sobie przełozenie na obudowie przy ł?czeniu dekielka z obudow? jest wypustka a na niej nabite numery oraz przełozenie pewnie ebdzie miał 43/11 czyli standart
-
najdłuższe były chyba 3,9 i były montowane w 1,6 GLE (chyba) ale pewny nie jestem
To dobrze że nie jeste? pewien. Z tego co mi wiadomo najdłuższe przełożenie w mo?cie to 3,72 zakładane w dieslach. W drug? stronę słyszałem o 4,55 w truckach a nawet 4,77 ale to chyba tylko w sporcie.
-
o i wlasnie takiego szukam, 3,72 .
Tylko teraz czy byly one w wersji szerokiej ?
Czy byly z tarczami i w szerokiej jednoczesnie ?
-
most po przespawaniu wchodzi jechałem takim rowerem. ja mam most z takim przełozeniem tyle ze spiewa z lekkoa
I się nie chwaliłe? że masz 4,55 w mo?cie. Oj nie ładnie nie ładnie kolego VAN :twisted: :twisted: .
-
no własnie nie ładnie...juz bys mial przymusowego pasazera któremu musiałbys pokazac jaka jest róznica w porównaniu z normalnym roverkiem ;)
Jak by?my wsiedli obaj to pewnie różnicy by nie było :lol: :lol: .
PS. Trzeba na przyszły rok koniecznie zbudować akcelerometr.
-
Jak by?my wsiedli obaj to pewnie różnicy by nie było .
a kto mówi ze Ty bys jechał :twisted:
-
ten na górze to miał byc mój post tylko zapomnialem sie "przelogowac" :roll:
-
Njawyżej zrobiłbym dwa kursy ;).
PS. Wiesz co wole cię w tym górnym wydaniu :lol: :lol: :lol: .
-
Wiesz co wole cię w tym górnym wydaniu .
eee Bociek to nie ja ;)
Pierwszy raz widze Elvire na forum.
w koncu udało mi sie ja namówic :twisted: Mysle ze Czerniewice odegrały swoja role ;)
ale juz mialem pisac ze Elvira ma takiego samego poldziszona jak mastah
:mrgreen:
-
a wracajac do tematu postu
3,73 byly w dieslach zarowno szerokich jak i waskich i o ile dobrze pamietam wszystkie diesle byly na starych heblach
3,9 byly w 1,6
4,1 byly w 1,5 i Truckach z Dieslem oraz o ile dobrze pamietam to w KOMBI
4,3 to wiadomo ,ze roverek i KOMBI VAN
a 4,55 to najkrotsze i bylo stosowane w benzynowych truckach
o przelozeniu 4,7 nie slyszalem i raczej takiego nie bylo,bo Walezy by na bank mial takie u siebie,a w silnikach 2,0 nie wiem jakie byly
-
na gieldzie ak byl do sprzedania jakis 1-2 lata temu do sprzedania most 4,7 do poldka z obrso czy jak to sie tam pisze. pisalem nawet o tym gdzies na forum, ale nikt sie nie zainteresowal tym.
-
a takie pytanie jak mam 120 i 3tys odr to jaki moge miec przełozenie
-
no jakbys jeszcze podał jaki masz silnik to byłoby wszystko ok...
-
jakbys wszedl do dzialu technika to bys sobie z tabeli przygotowanej przez Mrozka sam wyliczyl.Wystarczy chciec
-
G.T.#092, przeciez tak jest łatwiej...szczególnie ł?two jest cokolwiek odpowiedziec jak brakuje danych... :twisted:
-
1.6 gaznik 95r
-
przelozenie powinno byc 3,9
-
dzięki za info
-
Najszybciej to masz coś nie teges ze wskaŹnikami na desce albo z napędem linki prędkościomierza. Przy moście 3,9 i przy RPM 3000 licznik powinien pokazywać minimalnie ponad 100km/h.
Żeby mieć 120km/h przy 3000RPM trzebaby mieć przełożenie w moście 3,55 albo V-ty bieg 0,73 zamiast 0,8.
No chyba że kolega ma nieseryjny most albo nieseryjną skrzynię biegów.
[ Dodano: 2005-08-22, 09:49 ]
PS. Czy da się zamienić tryby z III i V biegu miejscami?? Wtedy realnie jest szansa na baaardzo długą "piątkę" 0,757.
-
Bocian_s#313, porozmawiaj z Alanem...
Powiadasz Alan28 ?? Hmmm. Zaraz napiszę PW i siedowiem conieco.