FSO-Polonez Tuning Klub

GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Mechanika => Wątek zaczęty przez: Bocian_s#313 w Sierpień 19, 2005, 09:19:34 am

Tytuł: Napęd linki prędko?ciomierza
Wiadomość wysłana przez: Bocian_s#313 w Sierpień 19, 2005, 09:19:34 am
Witka.

jak wiadomo napęd linki prędko?ciomierza jest uzalezniony od przełożenia tylnego mostu. Tylko jak rozpoznać który jest do którego. W chwili obecnej mam u siebie 3,91 w mo?cie i "w skrzyni". Chodzi mi po głowie zmiana mostu na conajmniej roverkowy 4,3 a nawet 4,55. Wiadomo że napęd dla 4,55 truckowego nie podejdzie bo tam róznica przełożenia jest kompensowana przez opony. Od biedy z roverkowego 4,3 jakby zapodał napęd linki do tego 4,55 to przekłamania były mniejsze.

Pytam zatem jak rozpoznać te napędy linki prędko?ciomierza i jakiego szukać żeby był stosowny do przełożenia 4,3 a jeszcze lepiej do 4,55. W jakich modelach występowaył takie przełożenia i napędy linek.
Tytuł: Napęd linki prędko?ciomierza
Wiadomość wysłana przez: n/z Bocian w Sierpień 23, 2005, 08:32:53 am
Koledzy wy się tak nie rozpisujcie bo nie dam rady tego do końca tygodnia przeczytać  :lol:  :lol:  :lol:  :cry:
Tytuł: Napęd linki prędko?ciomierza
Wiadomość wysłana przez: Wojti#1854 w Sierpień 24, 2005, 02:03:35 am
spróbuj wyci?gn?c napęd i policzyc z?bki,tylko tym moga sie różnić
Tytuł: Napęd linki prędko?ciomierza
Wiadomość wysłana przez: Bocian_s#313 w Sierpień 25, 2005, 09:29:00 am
Je?li różnica jaka? jest to chyba tylko w samej przekładni napędu bo przecież zmieniaj?c cało?ć nie trzeba zmieniać nic w skrzyni zatem ilo?ć zębów na kole napędzaj?cym w skrzyni i napędzie musi być stała dla wszystkich. CHyba że sie mylę.

O ile mi wiadomo to sam napęd linki nie za bardzo jest rozbieralny więc raczej albo metod? prób i błędów albo poprostu zakupuj?c dany element z pewnego ?ródła.

Zawasze jeszcze można pokręcić i liczyć obroty. Tylko który będzie miał ile  :sad: .