FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Zawieszenie i układ kierowniczy => Wątek zaczęty przez: kiko w Sierpień 23, 2005, 08:59:52 am
-
co trzeba zrobic lub co trzebwa przerobic aby df mial wiekszy skret. z czego da sie wsadzic zawieszenie. bo wiem ze tak robia.
pozdrawiam
-
Na pocz?tek spróbuj zmienić mocowanie hamulców na najazdowe. Potem może przekładnia nowego typu. Tyle mi przychodzi do głowy tak na szybkiego.
-
mam zamiar wsadzic z lady a przekladnie mam z 132. moze cos pokombinowac z galkami??? a wogole jakit to sa najazdowe
-
ja mam przekladnie od argentyny i jej skret jest oglednie mowiac skromny. w lewo jak mercedes sprinter, a w prawo jak F-16 przy max ciagu :shock:
jaka przekladnia ma najwieksze wychylenia? oczywiscie mowa o przekladni ze wspoma
-
a w prawo jak F-16 przy max ciagu
To w prawo pomagaj sobie maksymalnym ci?gmiem padliny :lol: :lol: :lol: .
-
ja mam przekladnie od argentyny i jej skret jest oglednie mowiac skromny. w lewo jak mercedes sprinter, a w prawo jak F-16 przy max ciagu :shock:
szczerze... to sprinter ktorym jezdzilem w soobte ma lepsze skrety niz moj polonez :!: jest takie jedno skrzyzowanie na ktorym zawsze zawracam i polonezem MUSZE wjechac na kraweznik, a sprinter nie potrzebowal tego...
-
bocian. pisz?c hamulce najazdowe masz na my?li zaciski mocowane z przodu tarcz? mam rację? w ksiazce od poldka pisali ze od 95 roku niby stosowano zaciski starego typu ale mocowane z przodu tarczy. czy w poldku 89 da rady pzrenie?ć zaciski do przodu? co trzeba zrobić? ( szukałem na forum ale nie znalazłem)
-
bocian. pisz?c hamulce najazdowe masz na my?li zaciski mocowane z przodu tarcz?
Zasadniczo chyba tak :mrgreen: :lol:
w ksiazce od poldka pisali ze od 95 roku niby stosowano zaciski starego typu ale mocowane z przodu tarczy
Dopiero w 95 :shock: . Chyba wcze?niej.
czy w poldku 89 da rady pzrenie?ć zaciski do przodu?
Pewnie tak. Szczegułów nie znam ale podobno nie jest to trudne. Zamieniasz tylko mocowania hamli lewy z prawym podobno. Jak nie u nas to może na AK wygrzebiesz na forum dokładny opis.
-
Sterciu, ja w lewo mam lepszy skret niz seria.
w 94 zaciski byly z przodu. jak przeniesc? wykrecic cale zwrotnice, odkrecic te drazki od zwrotnic, zwrotnice zamienic stronami w aucie i skrecic wszystko do kupy. byloby dobrze wymienic gietkie przewody
ktos wie co z ta przekladnia?
-
mi sie wydaje ze wszystkiemu winna jest przekladnia. jak ja odlaczylem to skret powiekszyl sie o bardzo duuuuuzo . trzeba cos z tym wymyslic, przedluzyc ta lape od przekladni albo cos takiego, a co do tego przekladania zaciskow to czy to wogole ma jakis sens? szukalem na ak ale nie znalazlem jak ktos znajdzie to niech zapoda linka.
jutro bede kombinowal z tym wiec jak cos wymysle to dam znac.
pozdro
-
jak przezrzuce zwrotnice miejscami to nie wyjd? mi przypadkiem w?sy zwrotnic z przodu? jeżeli tak to co potem z układem kierowniczym? poprawcie jezeli sie myle!
-
jak przezrzuce zwrotnice miejscami to nie wyjd? mi przypadkiem w?sy zwrotnic z przodu?
wykrecic cale zwrotnice, odkrecic te drazki od zwrotnic, zwrotnice zamienic stronami w aucie i skrecic wszystko do kupy
poprawcie jezeli sie myle!
Proszę bardzo ;).
-
kto? chyba dawno albo wcale nie wymieniał sworzni i nie rozbierał tego ustrojstwa :lol:
-
i niestety nic nie wykombinowalem.
co trzeba w koncu zrobic ????
-
W ostateczno?ci kupić całe zwrotnice z szerokiego Caro ze starymi hamplami. W sumie to można cał? zawiechę tylko górne mocowania wachaczy trza by przerabiać. A skoro już cał? szerok? zawiechę to może odrazu i LUCASA to i przy okazji hample się poprawi?. No ale wtedy dalko będzie mu do seryjnego PickUp-a.
Tylko poco skoro da się przerobić te co s?.