FSO-Polonez Tuning Klub

GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => SILNIKI => TECHNIKA => Silnik Rover'a => Wątek zaczęty przez: Dymion2222 w Sierpień 24, 2005, 11:29:58 am

Tytuł: Wariacje silnika 1,4 mpi
Wiadomość wysłana przez: Dymion2222 w Sierpień 24, 2005, 11:29:58 am
mam problem z obrotami, zaczęło sie od wstrzymania obrotów na 3000 i bardzo powolnego spadania do prawidłowej pracy silnika, a teraz nawet po odł?czeniu silniczka krokowego zostaj? 3500-4000 i nie spadaj? wogóle. Pół roku temu miałem podobny problem był wymieniany sterownik w komputerze. Z góry dzięki za pomoc.
Tytuł: Wariacje silnika 1,4 mpi
Wiadomość wysłana przez: maras w Sierpień 24, 2005, 11:56:55 am
Sprawd?, czy nie masz nieszczelno?ci na dolocie
Tytuł: Wariacje silnika 1,4 mpi
Wiadomość wysłana przez: Dymion2222 w Sierpień 24, 2005, 12:16:24 pm
Jest dopływem jest wszystko ok założony nowy filtr
Tytuł: Wariacje silnika 1,4 mpi
Wiadomość wysłana przez: roverek w Sierpień 24, 2005, 20:15:14 pm
a linka przypadkiem nie blokuje się?
Tytuł: Wariacje silnika 1,4 mpi
Wiadomość wysłana przez: Bocian_s#313 w Sierpień 25, 2005, 10:02:35 am
Na początek linka.
Potem trzeba sprawdzić silniczek krokowy a raczej jego kabelki zasilające. To że odpiąłeś silniczek nie oznacza że jest on w pozycji zamkniętej. tak sięskłada że w roverze odpięcie silniczka krokowego powoduje że zostaje on w takiej pozycji. U mnie wtyczka silniczka krokowego jest na tyle wyrobiona że niemal po kazdym katowaniu auta wtyczka spadała. Naogół kończyło się to gaśnięciem silnika na wolnych obrotach ale ostatnio stanął na 3000PM i nie chiał zchodzić niżej. Po otwarsiu maskiokazało się że wtyczka spadła a silniczek zatrzymał się na max uchyleniu. Wpięcie wtyczki też nie za bardzo pomogło. Dopiero ponowne włączenie zapłonu i uruchomienie trybu serwisowego przepustnicy spowodowało że silniczek przymknął przepustnicę i silnik zaczął pracować normalnie.

Tak więc na początek radzę sprawdzić linkę, potem przepustnicę, potem instalację elektryczną silniczka krokowego a na koniec dopiero kompa itditp.