FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => SILNIKI => TECHNIKA => Silnik Rover'a => Wątek zaczęty przez: niezalogowany Gifter w Wrzesień 29, 2005, 19:51:24 pm
-
no dzis sie dowiedzialem ze cylindry sa w stanie mozna powiedziec nienaruszonym tzn sa zuzyte tylko 0,08mm :) a silnik ma przejechane 200tys, mechanicy ktorzy robia roverki powiedzieli ze ten silnik wyglada jakby mial przejechane 90tys. :) pytaja sie jaki olej leje :) a ja ze LOTOS na to oni :eek: :shock: :shock: teraz to i ja sie przekonalem do tego oleju jak zobaczylem w jakim stanie jest silnik poza tym ze pierscienie sa do wymiany :P
-
to daj znać czy spalanie oleju zmaleje.
PS. Ile kosztowaa wymiana pier?cionków ??
-
wymiana 250zł ale oryginalne pierscienie kosztuja 260zł + oryginalna uszczelka 220zł
-
ooo frack jednak kupiłbym zamienniki za 130zł, zamiennik uszczelki za 90zł i spróbowalbym wymienic je samemu ;)
-
tak sie sklada ze te silniki na kazdym oleju maja takie zuzycie czyli sie nie zuzywaja :-), co do cisnienia to moj ma wyzsze, ale ma tez polowe mniejszy przebieg, najwyzsze wynioslo na jednym mialem 16 atm
-
AndrewS#100 jak mechanik wlał na chwile olej w cylinder to bylo 15,5 :) tak wiec napewno standart to tak jak mowisz 16 atm i ja teraz bede mial tyle :)
-
standart to tak jak mowisz 16 atm i ja teraz bede mial tyle
no i co sie chwalisz.... :mrgreen: A ja mam max 11 i sie nie wstydze :mrgreen: :roll: oleju bierze stosunkowo mało tak ze mam go w d... poki co :roll:
-
oleju bierze stosunkowo mało tak ze mam go w d... poki co :roll:
Jak mozesz tak brzydko mowic o rovereku :mad: Swoja droga to ciekawe jakie ja mam sprezanie.
-
Senn#1869, mam ten silnik w d....pie nic przy nim nie robie jak sie posypie to załoze 1.8 :P
-
Kurnaaaaaaaa, ja tez chce 1.8 i zaczynam zbierac kapuche, tylko ze odpukac moj 1.4 chodzi jak zegarek i nie wiem kiedy sie posypie a sprzedawaac go to troche lipa. AAA ojcu sprzedam hehe :mrgreen:
-
mam nadzieje ze zbieracie na 1.8 cos kolo 3500-4000, bo w nizszej cenie baaaaaardzo trodno cos znalezc, a w dobrym stanie to juz w ogole. :mrgreen: Bez 3000 zl to w sumie nie ma co zaczynac poszukiwan... a tak w ogole to dziwni ci ludzie sa, za silniki hondy 1.8 z rovera w (podobno) super stanie z niskim przebiegiem chca okolo 2000tys, a za analogiczny silnik tyle ze rovera juz od 3000 i w gore. :rolleyes: :rolleyes:
-
Marcin#839 racja racja :D
-
no to trzeba jechac do angoli i przywiesc odrazu ze 4, co do silnikow hondy to widoczie sa gorsze skoro tansze :D
-
no to AndrewS do roboty ;) :mrgreen: ;)
-
mam nadzieje wypatrzyc jakiegos u naszych zachodnich sasiadów na jakims szrocie z jakiegos frelandera najlepiej rozbitka.
[ Dodano: 2005-10-04, 22:06 ]
jakby to był 1.8...
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=65805003
kurde kurde kurde...
-
a ja dzis widziałem swoje auto ale jeszcze nie skończone, najciekawsze jest to ze oryginalne pier?cienie były za duże i trzeba było je spiłować chyba z 1,5mm :shock: :shock: po tym zabiegu weszły idealnie a stare pierscienie to mialy taki otwór ze pier...... zobaczymy jak autko bedzie chodzic po tym zabiegu jak cos bede wiedzial to napisze dalej ;)
-
a ja dzis widziałem swoje auto ale jeszcze nie skończone, najciekawsze jest to ze oryginalne pier?cienie były za duże i trzeba było je spiłować chyba z 1,5mm :shock: :shock:
Ze co?? :shock: :shock: Pilowac pierscienie :shock: Jak to ma potem chodzic dobrze. Moze jakies badziewie kupiles.
-
Senn#1869 go?ciu ponoc nie jednego roverka robil i mowi ze czasami trzeba troche spiłować bo sam pierscien by nie wszedł a to były oryginaly w pudełku,w foli i tak dalej wygladaly na oryginaly zreszta kupilem je w intercar`rze we wrocku a tam ponoc nie kantuj?
-
Kurde, moze i mechanior wie co robi, ale jakos to budzi moje watpliwosci :?
-
a moje raczej nie, facet jest dobry bo cale miasto do niego sie zjeżdża tak wiec cos w tym musi byc a nikt niezadowolony nie wyjeżdżał z moich znajomych ;) w razie czego trzeba byc dobrej my?li ;) :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
-
A moze te pier?cienie były do 1,6 :mrgreen: :lol: :lol: :lol: .
-
może :)
-
moze i mechanior wie co robi, ale jakos to budzi moje watpliwosci
mnie tez wydało sie to bynajmniej dziwne...ale nie chciałem tego "mówic głosno" :mrgreen:
-
no najnowsze wiadomosci z mojego miasta, ojciec odebrał autko, chodzi wy?mienicie, nie dymi dynamika jak za dawnych czasów i zapala na dotyk oraz nie gasnie na wolnych obrotach jednym slowem od tych pierscieni to wiele sie działo od złego działania instalacji gazowej po problemy z biegiem jałowym, wiecej szczegółów napisze potem :D ale jestem happy :D :lol: :lol: :lol: :lol: :roll: :roll: :roll: :roll: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: ;)
-
dynamika jak za dawnych czasów i zapala na dotyk oraz nie gasnie na wolnych obrotach
po problemy z biegiem jałowym
czekamy na szerszy opis...Moze i ja bym sobie pierscionki fundnał ;) :mrgreen:
[ Dodano: 2005-11-09, 18:02 ]
oryginalne pierscienie kosztuja 260zł
ha dzis pytałem to chciali 320zł :mad: ale ja potrzebuje jak najtansze... :mrgreen:
-
oryginalne pierscienie kosztuja 260zł
ha dzis pytałem to chciali 320zł :mad: ale ja potrzebuje jak najtansze... :mrgreen:
-
wow :) to moze kupic we wrocku i wysyłka poczta???? taniej ci wyjdzie
-
wow to moze kupic we wrocku i wysyłka poczta???? taniej ci wyjdzie
dam Ci znac jak sie zdecyduje i na miejscu tanszych nie znajde...
-
spoko zawsze mozesz pogadac z firma dam ci numer i za pobraniem powinni ci wyslac
-
Temat stary ale słabo rozwiniety . Moze ktoś podzielił by się doświadczeniami z wymianą pierścieni (efekty i.t.p.) . Mierzyłem ostatnio w zielonym 1.6 16v i wyszło 1-9 2-10 3-9.5 4-9 . A w czarnym 1.6 16v swap 1-14 2-13.5 3-13.5 4-14 .Różnica jest a 2 lata temu w zielonym było po około 13 , silnik niby ładnie chodzi , ale to mnie boli (albo wina nieszczelnego filtra powietrza , albo to że jeżdzi nim żona , albo ostrej jazdy , albo ? . Może kiedyś przy okazji wymiany uszczelki pod głowicą wymieniłbym i pierścienie , ale najpierw lepiej zawczasu ruszyć temat (pewnie niejednemu ta wiedza się przyda) , po co odrazu wymieniać silnik (nie ma pewności co kupisz) . Poprostu jak ktoś ma coś do powiedzenia (na+ czy-) na ten temat niech pisze , linki mile widziane .
-
Robiłeś próbę olejową :?: może to być wina głowicy - zawory przepuszczają.
-
Szczerze to nie (miałem natchnienie poszłem zmierzyłem) może jutro dało mi w kość ostatnio mitsubishi przekładka.