FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Elektryka => Wątek zaczęty przez: RooS w Wrzesień 27, 2005, 13:31:09 pm
-
macie jakies sugestie co do swiec? bo musze wymmienic....... chyba (bo jak jest wilgotno to strasznie ciezko zapalic nawet jak jest rozgrzany zaraz po dlyzszej jezdzie zgasze to potem znow problem) przwody wymienione rok temu wiec chyba siwece zostaly
i przy tej okazji sie zastanawialme czy kupic jakies briski ( widzialem nawet po nei wygorwanej cenie tylko nei wiem jaki typ i czy akurat tamte by pasowaly do polda) czy iskre czy jescze jakies inne? mo ktos jakies inne i jest zadowolony?
-
ja mam iskry poldzie 1.5 trojstykowe kosztowaly mnie 10 zl za szt ale oplacalo sie odpala bardzo dobrze
-
iskry :smile: zadne briski :] a jak masz problemy z zapaleniem jak jest wilgotno to na pewno nie swiece
-
iskry :smile: zadne briski :] a jak masz problemy z zapaleniem jak jest wilgotno to na pewno nie swiece
to co w takim razie.. co proponujesZ?:>
-
proponuje swiece iskry i obadac kable WN :mrgreen: ja raz tak mialem ze nowki ?tuki po 3 miechach sie "zuzyly"
-
Ja proponuje ?wiece NGK s? bardzo dobre do benzyny i gazu.
Oznaczenie ?wiec NGK do polda to Vline: 4
-
NGK jak przedmowca powiedzial sa bardzo dobre, ostatnio na allegro widzialem je po 4,5zl/szt
-
ja mam NGK. co do problemu: kable, kopulka rozdzielacza. problem z odpalaniem na cieplo - przyczyna moga byc luzne zawory (ale czy stukaja to juz sam wiesz najlepiej ;) )
-
zawory sa ok... i problem pojawia sie tylko kiedy jest naprawde wilgotno.. jak jest sucho to bez problemu pali
-
ja mam lepszy patent niz spray :D wyczyscic kable i pokryc woskiem silikonowym w plynie (o ile nie sa nigdzie podziurawione i poprzepalane - bo wtedy nic nie pomoze) zrobilem tak 2 lata temu i zadnych problemow nie mialem od tamtej pory, a kable minimum 5 lat maja :mrgeen: dokladnie nie wiem, bo wczesniej serwisowal go ojciec, a on nie pamieta takich rzeczy :roll:
-
Ja polecam ISKRA GAZ (zielone) - w porownaniu do zwyklych iskier auto ma o wiele wiekszego kopa no i spalanie tez jest bardzo dobre.
-
ja mam odmienne zdanie na temat ISKIER GAZ :rolleyes:
-
KAzdy jezdzi na takich jak mu pasuje. Mnie akurat te spasowaly najbardziej - moze to indywidualna sprawa kazdego poldzia;d
-
ja nei mam gazu wiec dylemat miedzu iskrami gaz a innymi odpada:P
-
ja mam 3 iskry gaz i 1 NGK (mialem komplet iskier ale mi na warsztacie podmienili mechaniory) z ta jedna inna nie jest tak zle, ale jak mialem nowiuski komplet iskier to bylo lepiej (palil z 1szego dotkniecia), jak odbieralem auto od nich to od razu przy odpalaniu poczulem roznice z ecos jest nie tak i dopiero niedawno zauwazylem ze jedna jest inna, wiec jesli chodzi o iskry to zlego slowa nie moge powiedziec i tanie sa (niecale 20zl / komplet)
-
Na Iskrach 3 elektrodowych 80 tys przejechane i dalej dzialaja bez problemu 1,6 GSI benzyna
-
Iskry brachu i nie będziesz narzekał
-
ojciec też w swoim poldku 1.5 GLE przetestował już kilka firm i stwierdził jedno, tanie polskie Iskry najlepiej się nadaj? do tego silnika... Bosch według jego opini to jeden wielki shit...
:D pozdro
-
iskry do gazu sa takie sobie ale nikomu nie polecam 3 elektrodowych iskr, jakosc wykonania jest cienka i zewnetrzne elektrody nie zawsze sa w takiej samej odleglosci od elektrody srodkowej a to konczy sie uplywnosciami i slaba iskra
-
NAJLEPSZA "ISKRA" Brat ma w motorynce i pali z pierwszego to i do podiego będ? dobre :P :P :P
-
ja osobiscie ISKRA swiec nie polecam
ostatnio robiłem silnik , koles odebrał, auto nie przejechał 10 km i padły wszystkie
a wymieniałem : przerywacz,palec rozdzielacza,kopułke,kable WN no i swiece
-
Dziwne z tymi swiecami , 1o km i padły ---------------- wszystkie!!!!!!!!!!!!!!
NIEMOZLIWE wszystkie 4 na raz......?
-
Ja kiedy? je?dziłem na Iskrach.
A od dwóch latek ?migam na NGK - i sobie chwalę. Może to kwestia gustu. Ale mi one odpowiadaj?.
Pozdrowionka z Białego-stoku :roll:
-
Używam NGK V-Line i innych raczej nie założyłbym, bo sprawuję się jak trzeba. Natomiast w DF-ie mamy iskry zwykłe(czerwone) i też jest OK. Zielone iskry pod gaz to badziewie bo DF nie bardzo je trawił.
-
Dziwne z tymi swiecami , 1o km i padły ---------------- wszystkie!!!!!!!!!!!!!!
NIEMOZLIWE wszystkie 4 na raz......?
wszystkie co do jednej nie wiezylismy ze to swiece i zanim doszlismy co to to sie 2 h zeszły
-
Mam Caro 1.6GLI abimex i jeżdżę na Iskrach 3-elektrodowych. Jestem zadowolony, na razie 28.000km i zero problemów.
-
Ja też polecam NGK,
W moim poldofordzie sprawdzaj? się znakomicie, a jeżdżę tylko na gazie.
Wcze?niej miałem BOSCHA i wytrzymały 5 tys. km. Widocznie były jakie? trefne,
ale NGK mam już od 1,5 roku - przejechane jakie? 10-12 tys. km. i dalej s?jak nowe :smile:
-
A ja wła?nie dzisiaj zakupiłem Championy N7YC. Do tej pory na nich ?migałem i nie było nigdy żadnego problemu. Myslałem też nad NGK ale w sklepie powiedziano mi, że NGK nie robi ?wiec do poldka wielopunktowego, więc olałem sprawę.
-
|wiece ?wiecami ale na Twoim miejscu sprawdziłbym jeszcze "zielony kabeblek" między modułem a aparatem zapłonowym. Mój poldek SLE nie palił w wilgotne dni (temp w okolicy 0 stopni) a po wymianie wszystko OK.