FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Mechanika => Wątek zaczęty przez: KARPIU#1848 w Październik 17, 2005, 15:55:33 pm
-
OBJAWY:
Jadę i naraz kierownica robi się sztywna jakby silnik zgasł :shock: :shock: :shock:
Stało się tak 3 razy jak jechałem dzis do pracy i to na zakrętach tak że ledwo rowu nie zaliczyłem :cry: .
Tydzień wcześniej wymieniałem pasek wspomagania na nówkę płynu w zbiorniczku też max. :? czy to oznaki umierającej pompy wspomagania? :(
-
według mnie zaworki na przekładni
ale co z nimi zrobic to niewiem
-
a przyjakich obrotach ci sie to stalo??
-
niewiem co to !oby ni epompa! ale w razie czego mam taka sprawna na zbyciu!
-
a przyjakich obrotach ci sie to stalo??
Obroty typowe dla biegu jalowego ok 900 działo się tak jak jechałem na luzie :?
[ Dodano: 2005-10-17, 20:11 ]
Żuczek a tak prewencyjnie spytam ile za tą sprawną pompkę będziesz chciał?
-
no to ja stawiam na pompe
-
ale nie dzieje sie tak cały czas jak jest na luzie tylko czasami i to tak na 3-4 sekundy i mija... :?
[ Dodano: 2005-10-17, 20:59 ]
A może pasek za mocno naciągnięty i pompa dostaje po dooopie :? :? :?
pasek po naciśnięciu palcem ugina się na około 5mm
[ Dodano: 2005-10-17, 21:02 ]
kurcze zaraz wsiadam w autko i jadę do domu z pracy obym tylko nie wylądował na drzewie albo innej przyrodzie :cry: zakrętów w cztery dooopy ruch jak na okęciu ojjjj szykuje się adrenalinka :cry:
-
To ja się podłączę pod temat. Jak mogę ;)
U mnie objawy pompy wspomagania są takie, że podczas jazdy kierownica zdaje się twardnieć. Dzieję się to również tylko czasami. I niekoniecznie na wolnych obrotach.
Zuczek a ile za tą pompkę byś chciał. O ile to ona mi siada.
Nawiasem mówiąc to mam wspomaganie z ukłdem chłodzenia. Nie wiem jaki to model. Ale mam nadzieję, że załapaliście o co chodzi ;)
-
czyli masz koreanskie bo ZF chyba nie mial chlodniczki oleju
-
no to jadę :shock: trzymajcie kciuki by karpiu dożył świąt bo co to za święta bez karpia... :cry: