FSO-Polonez Tuning Klub

GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Elektryka => Wątek zaczęty przez: ajk#1212 w Październik 24, 2005, 12:57:52 pm

Tytuł: problemy z elektryk? pompki paliwa w polonezie 1,6 GLI 96r
Wiadomość wysłana przez: ajk#1212 w Październik 24, 2005, 12:57:52 pm
Brak napięcia w przewodach na pompce paliwa  Jak to naprawić gdzie szukać  Może przekażnik  ?
Tytuł: problemy z elektryk? pompki paliwa w polonezie 1,6 GLI 96r
Wiadomość wysłana przez: Osfald w Październik 24, 2005, 13:49:39 pm
w gre wchodzi kilka rzeczy...

- bezpiecznik
- przekaznik
- alarm/immobilajzer
- polamane przewody
- zasniedziale lub rozlaczone zlacza

co do konkretow to nie pomoge bo mam plusa z 97...
nie wiem jak wygladala elektryka w roczniku 96
Tytuł: problemy z elektryk? pompki paliwa w polonezie 1,6 GLI 96r
Wiadomość wysłana przez: zort#135 w Październik 26, 2005, 14:47:13 pm
Zespół przeka?ników pompy paliwa masz za schowkiem, po stronie pasażera, na prawo (obok komputera). S? tam dwa przeka?niki i cztery bezpieczniki. Zobacz najpierw to.

Jeszcze jedno. Po przekręceniu stacyjki i NIE ODPALENIU auta na przewodach pompy paliwa pojawia się na kilka sekund tylko napięcie. Potem możesz sobie szukać i szukać, dalej będzie 0V :) Najlepiej sprawd? to w dwie osoby. Jedna niech włoży przewody voltomierza w zł?czkę z tyłu i patrzy na wskazania, a druga niech przekręci kluczyk. Charakterystyczne jest że jak przekręcisz kluczyk, to cyknie przeka?nik koło kompa, a po chwilce znów cyknie wył?czaj?c się. Po wył?czeniu stacylki nalezy odczekać 2-5 sekund z ponownym właczeniem zapłonu, gdyż komputer nie wł?czy pompy.
Tytuł: problemy z elektryk? pompki paliwa w polonezie 1,6 GLI 96r
Wiadomość wysłana przez: Cauchy w Październik 27, 2005, 10:06:51 am
ale przeciez jezeli pompa zal?czy się po przeł?czeniu stacyjki to powinienes j? usłyszeć  więc jeżeli jej nie slyszysz to pr?du nie ma i szukaj go gdzie? indziej   np na przekaznikach................... albo pompka siadła
Tytuł: problemy z elektryk? pompki paliwa w polonezie 1,6 GLI 96r
Wiadomość wysłana przez: X w Październik 29, 2005, 12:05:50 pm
Znajdz przy tylnych prawych dzwiach przy progu niebieski przewod (idzie do pompy) wkluj sie w izolacje i sprawdz czy "pokazuje" sie napiecie jezeli nie to "idz" z poszukiwaniem usterki i sprawdz przewod pod dywanikiem pasazera (przod) w tym miejscu bardzo czesto przeciera sie izolacja i robi zwarcie i "wywala" bezpiecznik jak pisza wyzej bezpiecznika szukaj za schowkiem Jezeli po wkluciu bedziesz mial naiecie to kieruj sie do bagaznika i dalej w strone pompy WAZNE  nie probuj  zasilic pompe bezposrednio z + bo przy "sztywnym" zwarciu w pompie mozesz wysadzic samochod w powietrze mozesz to zrobic na probe ale miedzy + akumul  a pompa zamontuj bezpiecznik taki jaki masz zamontowany fabrycznie do zabezpieczenia obwodu pompy