FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Elektryka => Wątek zaczęty przez: ajk#1212 w Październik 24, 2005, 21:41:51 pm
-
silnik pali eleganco, nie ma z nim zadnych problemow oprucz tego gdy jest zimny wchodzi na wyzsze obroty to jest jakies 1800-2200rpm przy temperaturze silnika ponizej 50
stopni C.
A gdy sie rozgzeje to jest przy 90 sopniach celcjusza obroty stoja mu normalnie czyli rowny 1000 od czasu do czasu troszke mniej i własnie gdy jest ciepły zaczynaja wł?czac sie kontrolki czerwone <tak jak by zgasł ale silnik nadal pracuje przy tym załaczaniku kontrolek słychac tylko tykanie takie tykanie jak przed zapaleniem zimnego silnika>
************************************************************
Jak by KTOS cos wiedzaił na ten temat prossze o pomoc
z gory wielkie dziki <pozdro>
-
A które kontrolki Ci się zapalaj?? Może oleju już nie masz, wtedy wła?nie cyka przeka?nik koło kompa :)
-
Może po prostu przy rozgrzanym silniku nie ma odpowiedniego ci?nienia oleju.
-
silnik nie jest zbytnio eksplaetowany to znaczy nie ciaga zadnych przyczepek nie jest przeciagany nie posiada LPG, przebieg to dopiero 80000km chyba to nie jest az tak duzo zeby cos było z cisnieniem oleju, przynajmniej mi sie tak wydaje ale moge sie mylić A jesli było by to z wiażane z cisnieniem od czego mam zaczac zeby ta usterke w jakis sposob usunac. A co do kontrolek to swieca sie wszystkie tak jak przed zapaleniam tylko z ta roznica ze silnik pracuje :cry: Jak by ktos wiedzial cos na ten temat prosze o podpowiedzi :help: ;)
Pozdrawiam