FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => SILNIKI => TECHNIKA => Silniki OHV 1.3 1.5 1.6 => Wątek zaczęty przez: Guciu1801 w Listopad 11, 2005, 20:55:04 pm
-
Witam. Jak ma sie zastosowanie sportowego walka rozrzadu do ukladu zasilania i zaplonowego w poldzie 1.6 GLI abimex? czy trzeba cos stroic, przerabiac? czy po prostu wstawic walek i cieszyc sie olbrzymia :mrgreen: moca ;)
-
przydalaby sie zmiana mapy wtrysku i zaplonu. zwlaszcza zaplonu :)
-
jak gdzie i za ile mozna to zrobic?
[ Dodano: 2005-11-11, 21:22 ]
dodam ze chce zostac przy aktualnym ukladzie zaplonowym.
-
pewnie w V techu zrobia.. tylko ze za duza kase ;/ zawdzon i sie doweidz
-
Witam. Jak ma sie zastosowanie sportowego walka rozrzadu do ukladu zasilania i zaplonowego w poldzie 1.6 GLI abimex? (...) po prostu wstawic walek i cieszyc sie olbrzymia :mrgreen: moca ;)
:roll: :roll: :roll: buehehehe... rzeczywi?cie - takie stado ogierów doł?czy do stada, ze tym szkapom co s?, od razu ci?nienie skoczy :mrgreen:
Masz taki wałek? To najpierw założ a potem się zobaczy :mrgreen:
A zreszt?, przed założeniem wałka, powinno się w ohavałce odchudzić korbowody - bo na takim wałku zakres użytecznych obrotów przenosi się nieco w górę, więc zeby panewki i wał to lzej znosiły, to odchudzenie korbowodów to pierwsza rzecz jak? należałoby zrobić. W drugiej kolejnosci jest koło zamachowe. Poza tym takie rzeczy jak obróbka głowicy powinny stanowić dopełnienie modyfikacji silnika.
Zapłon da się przestawić małym trikiem - metod? ingerencji mechanicznej. Dawke paliwa również. Więc wszystko jest do zrobienia.