FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Elektryka => Wątek zaczęty przez: janek1815 w Listopad 27, 2005, 16:47:57 pm
-
witam przejrzalem forum i nic nie znalazlem lub nie umiem szukac...
potrzebuje program do caro+ GSI wielopunktowy wtrysk. ciagle zaswieca mi sie kontrolka
check podczas jazdy mam kilka programow ale zaden nie dziala. interfejs robie na trzech opornikach tak czy nie? program jesli to mozliwe to prosze na janekczewa@o2.pl
-
Na trzech opornikach to raczej do abimexa :? do gsi i boscha sa bardziej skomplikowane układy
-
caro+ GSI wielopunktowy wtrysk. ciagle zaswieca mi sie kontrolka
check podczas jazdy
Najapierw wez spinacz, zewrzyj nim dwa styki we wtyczce i licz blyski lampki.
-
po zwarciu blyska sobie rownomiernie wiec sie tak nie odczyta. moze ktos zna jakis schemacik jestem elektronikiem wiec nie problem . przejade okolo 800 m i lampka sie juz swieci . sprawdzilem wszystkie zlacza i nic
-
Po zwarciu powinienes co najmniej odczytac jeden blad: brak obrotow (w koncu silnik stoi).
Poza tym bardzo polecam serwis www.elektroda.pl
-
jak moge odczytac jak mruga jednostajnie .... blysk przerwa blysk przerwa blysk przerwa przerwa przerwa przerwa i zaczyna znow blyskac. pomocy bo sie boje ze bede gdzies stal w polu
-
Jak tak w kolko to moze "33"? Wedlug Morawskiego to zbyt wysokie cisnienie kolektorze dolotowym. Kazdy kod ma sie wyswietlac 3 razy pod rzad.
Z tym liczeniem tych blyskow to trzeba potrenowac.
Troche teoretyzuje bo u mnie jest zawsze (opdpukac) tylko 12.
-
coz chyba pojade do daewoo jak nie zrobie do konca tygodnia bo nic nie wymysle na pewno ona mruga tak samo a jak mruga ona u ciebie -bywalec. czy nikt nie podlaczal tego auta do pc?
nie ma to jak poczciwe GLE bez elektroniki i proste w naprawie
[ Dodano: 2005-12-01, 07:48 ]
u mnie jest blad 44 niski sygnal z sondy lamda ale tylko na gazie na benzynie jest ok
[ Dodano: 2005-12-13, 21:34 ]
witam i opowiem co mi zrobiono w aucie w serwisie powiedzieli abym sie przyzwyczail albo wyjał sobie zarowke check" dwoch gazownikow tez rozlozylo rece . sonda lambda zmieniona i ....NIC dalej pojawia sie blad 44 zaraz po nagrzaniu silnika na lpg a na benzynie jest ok. POMOCY.
-
może nie odpowiadam fachowo, ale psychologicznie:)
sam sobie odpowiedziałe? na pytanie! na benie ok a na gazie żle!
nie wiem jak? masz instalkę lpg ale tu tkwi problem, w montarzu, jej odpowiedni rodzaju (jaki komp, oszukiwacz wtrysku czy sondy lambda)... itp, itd.. moim zdaniem powine? udać się do gazowników, może co? z instalk? się dzieje (je?lii wcze?niej bylo ok)
-
abym sie przyzwyczail albo wyjał sobie zarowke check"
Wystarczy ze rozepniesz złacze na zołtym kablu zaraz jak wiazka przechodzi przez sciane grodziowa(obo k bezpieczników) - jest to styk do lampki check engine
Odczytywanie kodu jest bardzo łatwe ale trzeba sie przyzwyczaic b ona poczatku lamka mruga bardzo szybko i człowiek nie nadaza liczyc błysków a co dopiero liczb :mrgreen:
-
odkopałem trupa z rzed 2 lat :)
Pytanie moje jest takie czy komopa w GSI kasuje sie tak samo jak w Abimexie czy inaczej?
-
Odłącz akumulator.
-
tyle to wiem chodzi mi o cykl programowania czy też ma sie zagrzać aż sie wiatrak włączy czy jakoś robi sie to inaczej?
-
Po prostu odłączasz kompa na chwile i sam się kasuje.
-
utek, a po kiego grzyba odlaczac aku?? pozniej na nowo ustawiac pamiec w radiu i zegarki.
wystarczy wypiac wielowtyk z kompa
-
zeby odpiac wtyczke z kompa gsi to trzeba sie wiecej nagimnastykowac niz odlaczajac jedna kleme akumulatora
w boschu za to wtyczke z kompa wyjmuje sie jednym ruchem reki