FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Elektryka => Wątek zaczęty przez: ajk#1212 w Grudzień 05, 2005, 10:40:58 am
-
Witam!Zgubiłem kluczyki od polda 98r na wtrysku.Zawiozlem stacyjke w celu dorobienia kluczyka.Po zamontowaniu stacyjki,pold nie chce zapalic,wszystkie kontrolki sie swieca ale nie slychac pompki paliwa.Zanim zgubiłem kluczyk wszystko bylo ok,nigdy wczesniej mnie nie zawiudł.Moze macie jakis pomysl co to moze byc,co moge sprawdzic zeby samemu sie z tym uporac.Dodam,że jest to caro i nie zagazowana.Ze wszelkie info z gory dziekuje
-
Nie wiem czy mozna Ci co? podpowiedzieć. Moze zakosiłe? komu? to auto, nie masz kluczyków a teraz nie mozesz go odpalić :D
Pewnie co? z Immo nie domaga.
-
Jasne buchnełem polda,maj?tek mi sie skapnie.Auto od 9 dni stało otwarte pod blokiem i nawet nikt nie zajży.Wiecie może jak i gdzie mozna za niewielkie siano dorobic taki kluczyk,czy tylko przez serwis.Wiem,że tego immo sie nie da obejsć.Niby prosta technologia a ile kłopotów siet...
-
Nie wiem jak u Ciebie ale u mnie PODOBNO (bo blacha też miała być ocynkowana) jak sie wsadzi nieorginalny kluczyk to sie przejedzie 100 m i komp odcina pompe. Przynajmniej tak gadali w salonie i gdzie? w instrukcji jest napisane, ale czy to działa ...
Jak u mnie po 100m to moze u Ciebie odrazu przed wł?czeniem tak jest
Poozdroo
[ Dodano: 2005-12-05, 20:30 ]
A nie masz drugiego kompletu kluczy ? Mnie FSO dało :roll:
-
U mnie jest tak,ze immo odcina pompe paliwa,nawet jak na krotko ja podlaczylem to tesz lipa,chyba jest jeszcze jakas odcinka kompa,od wtrysków.U mnie w bawarii tak jest.
-
Z tego co wiem dorabiany klucz sie nie sprawdzi.
Nie wiem czy nie czeka Cie wymiana calosci.
-
"Zgubiłem kluczyki" - jak to wszystkie 3 sztuki. U mnie w GSI s? 3 sztuki , 2 normalne i 1 czerwony serwisowy. Je?li masz immobilizer , to zapomnij o dorabianiu kluczyka gdziekolwiek , oryginalny kluczyk ma wewn?trz chip + pętlę, komunikujac? sie z immo i na zapytanie od immo wysyła kod do immo a ten przesyła kod do kompa, je?li kod zapisany w ECU zgadza się z kodem wysłanym przez kluczyk to komp uruchamia funkcje uruchamiania silnika. Je?li sie kody nie zgadzaj? to sorrrrry , pompa paliwa nie dostaje napięcia , ECU przchodzi w stan blokady. Je?li musisz podmienić ECU to musisz mieć też oryginlne kluczyki które chodziły z tym ECU , a co za tym idzie musisz mieć oryginaln? stacyjkę , bo s? i przecież różne "z?bki" w kluczykach. Je?li jeste? kolejnym wła?cicielem tego Poldzia to zapytaj poprzednich wła?cicieli o kluczyki , w tym np. serwisowy. A tak nawiasem , je?li nie masz kpl. kluczyków to masz DUŻY problem. Bo jak Ci "zginie" (tfu tfu odpukać) auto i ubezpeczyciel cię zapyta o kpl. kluczyków , a Ty powiesz ,że nie masz, to sorry OC+AC+NW pójdzie się wietrzyć - czyli dostaniesz ZERO kasy.
Pozdr
-
Ja mam gli z 1996r i dorabiałem kluczyk u ?lusarza.
Działa bez problemu.
Ale moze mam jaki? inny immobilajzerrrr - u mnie przed włozeniem kluczyka przytyka się kółeczko z breloczka do blaszki przy stacyjce i finito.
-
Ja mam gli z 1996r i dorabiałem kluczyk u ?lusarza.
Działa bez problemu.
Ale moze mam jaki? inny immobilajzerrrr - u mnie przed włozeniem kluczyka przytyka się kółeczko z breloczka do blaszki przy stacyjce i finito.
To zupelnie co innego niz w plusach i w plusie juz nie ma tak latwo z kluczykiem.
-
a ja mam Plusa 97 i nie mam zadnych c*ulatych immo srimo itd, wylaczam "alarm" wkladam kluczk ,przekrecam jade, a jak przekrece i nie jade znaczy ,ze sie rozrusznik wylozyl i tyle :mrgreen:
-
Pomocy!!! Polonez Caro na 1 pkt wtrysku z małym przebiegiem nie chce, za Chiny ludowe, odpalić jak jest zimny (na zewnatrz O st). Kontrolka check engine niczego nie sygnalizuje. Ciepły pali na dotyk. Co to może być?
-
Jeżeli macie immobiliser to kluczyki trzeba przekodować w serwisie :roll: