FSO-Polonez Tuning Klub

GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Mechanika => Wątek zaczęty przez: Tomasz_atu_plus w Grudzień 05, 2005, 13:14:07 pm

Tytuł: obrotek. pytanie typu: jak być powinno? :)
Wiadomość wysłana przez: Tomasz_atu_plus w Grudzień 05, 2005, 13:14:07 pm
ile powinien pokazywać obrotek po uruchomieniu silnika ( bez dodawania gazu) ?
u mnie wskazuje 1000 ale to przez moje zabawy ze wskazówk?, a chce to skorygować
Tytuł: obrotek. pytanie typu: jak być powinno? :)
Wiadomość wysłana przez: G.T. w Grudzień 05, 2005, 13:19:03 pm
to jest pytanie typu
CZY TWOJE SERCE BIJE TAK SAMO GLOSNO JAK MOJE
trudno to stwierdzic bo zazwyczaj obroty utrzymuja sie przy ok 900-1000 ,ale to sprawa indywidualna kazdego auta,zalezy m in od temperatury silnika
Tytuł: obrotek. pytanie typu: jak być powinno? :)
Wiadomość wysłana przez: vox+241 w Grudzień 05, 2005, 15:38:19 pm
Tomasz_atu_plus, zmierz obroty na stacji diagnostycznej i ustaw, nie da sie powiedzieć ile powinno być, sk?d mamy wiedzieć jak masz ustawione.
Tytuł: obrotek. pytanie typu: jak być powinno? :)
Wiadomość wysłana przez: WKLIW w Grudzień 05, 2005, 16:43:39 pm
no to ja sie podepne do tematu mam taki problem z obrotkiem że przy wchodzeniu na obroty do 3500 rpm jest ok potem tak jakby sie na moment zatrzywywał i przeskakuje od razu na jakie? 4200 rpm co to może być??
Tytuł: obrotek. pytanie typu: jak być powinno? :)
Wiadomość wysłana przez: G.T. w Grudzień 05, 2005, 17:21:40 pm
zepcony obrotek :mrgreen: ,ktos nieumiejetnie tuningowal zegary
Tytuł: obrotek. pytanie typu: jak być powinno? :)
Wiadomość wysłana przez: rox w Grudzień 05, 2005, 17:36:18 pm
Raczej co? z aparatem zapłonowym lub zielony kabelek
Tytuł: obrotek. pytanie typu: jak być powinno? :)
Wiadomość wysłana przez: WKLIW w Grudzień 05, 2005, 17:37:05 pm
Cytuj (zaznaczone)
zepcony obrotek  ,ktos nieumiejetnie tuningowal zegary

 to była odpowiedz do mojego postu czy do mojego poprednika?? Ja nic przy zegarach nie robiłem
Tytuł: obrotek. pytanie typu: jak być powinno? :)
Wiadomość wysłana przez: Tomasz_atu_plus w Grudzień 06, 2005, 18:41:48 pm
chodziło mi o przybliżone dane :) podejrzewam że fabrycznie nowe poldasy miały zbliżone obroty... a mój to w sumie nówka sztuka, rzadko zdarza sie poldek z 15000 przebiegu :]

[ Dodano: 2005-12-06, 18:43 ]
no a ja wła?nie majstrowałem przy zegarach i troszke mi sie przesuneły wskazówki i robie dochodzenie jak być powinno :)
Tytuł: obrotek. pytanie typu: jak być powinno? :)
Wiadomość wysłana przez: G.T. w Grudzień 07, 2005, 16:25:27 pm
Tomasz_atu_plus moj plusiak jest 97 rok i moja mama nadal mowi,ze to jest nowka sztuka mimo ,ze mial kape silnika ,wiec prosze tutaj bez takich
Tytuł: obrotek. pytanie typu: jak być powinno? :)
Wiadomość wysłana przez: WKLIW w Styczeń 12, 2006, 15:43:18 pm
od?wierzam temat bo dalej mam problem jak już pisałem wyżej szaleje mi obrotek i teraz skacze już  w 2 różnych miejscach ?? może to byc wina zielonego kabelka??? bo ostatnio ciężko czasem zapala
Tytuł: obrotek. pytanie typu: jak być powinno? :)
Wiadomość wysłana przez: rox w Styczeń 12, 2006, 16:20:59 pm
Jak pisałem wyżej Wymieniłem aparat zapłonowy na nowy razem z zielonym kabelkiem i problem przestał istnieć
Tytuł: obrotek. pytanie typu: jak być powinno? :)
Wiadomość wysłana przez: WKLIW w Styczeń 13, 2006, 19:37:50 pm
ja też dzisiaj wymieniłem aparat zapłonowy i po sprawie tyle tylko że jad?c na trasie  zgubił iskre  naprawa w Radomiu u mechanika 150 zł razem z używanym aparatem
Tytuł: obrotek. pytanie typu: jak być powinno? :)
Wiadomość wysłana przez: rox w Styczeń 14, 2006, 13:48:50 pm
Nie brałe? pod uwagę że to 13 i pi?tek :)
Tytuł: obrotek. pytanie typu: jak być powinno? :)
Wiadomość wysłana przez: Karol 1.6GLE w Styczeń 15, 2006, 01:02:59 am
chłopaki poldki to dziwne auta a szczególnie te zielone kabelki moduł-aparat a kto nie miał z tym problemu i tak od przerwania do przerwania