FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Mechanika => Wątek zaczęty przez: Bronx_1.5GLE w Grudzień 14, 2005, 18:04:51 pm
-
Witam wlasnie padk mi silnik , byl to 1.5 gle z gazem
poniewarz buda jest zdrowa to chcialbym wlozyc do srodka jakis dizel , czy wiecie jakie silniki tam podejda bez przerubki ?? (kiedys na allegro widziel jakis z audi 1,6)
nie chodzi mi tu i podniesienie osiagow ,ale o to by uruchomic autko na dosc bezawaryjnym silniki (tanim :) ) i przy jak najmniejszych przerobkach.
J|esli potrzbujecie jakis informacjo aby cos doradzic porsze bardzo pytajcie sie , wszelkie rady bardzo milo widziane,
zaznaczam ze interesuje mnie tylko dizel (najlpiej 1,6 :) ) i dos trwaly poniewaz chcialbym zobaczyc jak silnik pracuje zasilany OO oczywiscie nie zmaierzam na nim jezdzic .
dzieki za pomoc
p.s moze ktos ma ochote podjac sie przerobki ??
-
jak diesel, to 1.9 cytryny. do niego musisz miec skrzynie, wydech i belke przedniego zawieszenia.
-
diselek taki jak fabryka wkładała do poldka znajduje się napewno w Peugeot 405, 205 i jest to wolnoss?cy 1,9 , Citroen C15 wolnoss?cy 1,8 ( silnik jest identyczny tylko że 1,8 )
-
A je?li ci chodzi o bez awaryjno?c to te silniki prawie nigdy sie nie psuj? (je?łi sie o nie dba )
a i spalanie jest w miare małe muj pali 6-7 lutrow ropki w cyklu mieszanym
-
A je?li ci chodzi o bez awaryjno?c to te silniki prawie nigdy sie nie psuj? (je?łi sie o nie dba )
a i spalanie jest w miare małe muj pali 6-7 lutrow ropki w cyklu mieszanym
aktualnie jeżdze peugeotem 405 1.9 disel wolnoss?cy, w trasie mi spala poniżej 6 (5,8 ) w mie?cie lub przy ostrzejszej je?dzie 7. Peugeot którym jeżdze ma przebiek 210 000 km a silnik chodzi jak zegareczek, nie bieże oleju, nie miał żadnej poważniejszej awarii. Mechanicy zgodnie twierdz? że te silniki przechodz? spokojnie 300 000 km a nawet 500 000 km
-
Mozna sie podjac przerobki dawce mam jak cos :P
-
Czaku a mozesz mi zapodac mniej wiecej jakie to by koszta byly.
A moze dorwac silnik z 205 ??? ( z 205 razem ze skrzynnia ? i czy jakies problemu sa przy przerabianiu ?? )
-
Czaku a mozesz mi zapodac mniej wiecej jakie to by koszta byly.
A moze dorwac silnik z 205 ??? ( z 205 razem ze skrzynnia ? i czy jakies problemu sa przy przerabianiu ?? )
bez skrzyni, skrzynia zostaje polonezoska chyba tylko kołnież jest inny, ale najlepiej niech się Czaku wypowie
-
Powiem ci szczerze nie oplaca sie ,lepiej szukac calego diesla po wypadku i z niego wydobywac czesci:/
-
Ja sprzedałem ostatnio silniczek ze skrzyniom i chłodnicom za 1300zł może mało może dużo ale mi sie tak opłacało ze względu ze nikt nie chciał całego polda.Ale ten silnik był troche przymęczony :D
[ Dodano: 2005-12-15, 23:16 ]
Gordo#1806, ja też słyszałem ze te silniki wytrzymuj? 500 ty?
-
kurcze , teraz juz nie wiem silnik i robocizna z 2-2,5 tys za poldka w tym stanie dostane z 1-1,5 czyli wsumie 4 tys... dolozyc z 2 i wsumie mam jakiegos dizla gabarytowo porownywalny do poldolota.... i bez roboty itp:/
ciezki orzech doi zgryzienia .... :?
-
no a tym bardziej ze masz 93...jakby to był plus to co innego...Przekalkuluj czy opłaca Ci sie pakowac w poloneza którego pozniej i tak przy dobrych wiatrach oddasz za flache...