FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Zawieszenie i układ kierowniczy => Wątek zaczęty przez: Marcyg w Marzec 29, 2004, 22:59:08 pm
-
To znowu ja.
Zamierzam remontować (czytaj wymieniać) elementy tylnego zawieszenia. W związku z tym pytam:
1. Czy do zwykłego Caro (1,4 Rover) wejdą resory od Kombi?
2. Jakie do tego włożyć amory?
3. Czy dupa nie będzie sterczała zbyt wysoko?
Dadam, że mam LPG i dodatkowe obciążenie butlą gazową.
Pozdrawiam.
Marcyg.
-
1. Tak do zwyklego Caro wejda resory z Kombi. Jedyne ktore nie pasuja to te z Trucka, maja inne mocowanie.
2. Na Twoim miejscu utwardzil bym amorki (koszt 100zl) lub zamontowal Bilsteiny (koszt 400zl)
3. Tak tyl pojdzie do gory, ale nie wiem dokladnie o ile. Jak juz bedziesz grzebal w zawieszeniu mozesz skrocic tylne wsporniki resorow o 2-3 cm, a tyl pojdzie w dol.
-
Drogi kolego od trucka resory nie pasuja nie tylko ze sa inne mocowania ale takze ilosc pior a takze od combi nie pasuja ani od polonezow cargo i atu
Ja mam u siebie wlozone resory z fiata combi i jest extra i sa to 3 piorowe :D
-
jedz do kowala niech wyklepie twoje resory i dołoży jedno pióro :roll:
-
Klepanie resorów i dołożenie po jednym piórze załatwia sprawę, ja zapłaciełm za to chyba koło 100 zł
-
kombiki mają dodatkowo stabilizator więc jeśli bierzesz się konkretnie za robienie zawiecha to warto o tym pomysleć (cargo też chyba miały stabilizator ale nie jestem pewien...)
-
Resory w cargo sa dluzsze :roll:
-
Nie wiem skad masz informacje ze w cargo sa inne resory. Sa takie same jak w kazdym osobowym, maja tylko 3 piora. Jak kupowalem moje 3 piorowe gosciu w sklepie powiedzial ze 2 piorowych nie sprzedaja, wiekszosc klientow i tak bieze 3 piorowe.
-
Dzięki za rady. Jeszcze się zastanowie, co robic.
Pozdrawiam.
Marcyg