FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Elektryka => Wątek zaczęty przez: ajk#1212 w Grudzień 30, 2005, 16:49:19 pm
-
Sprawdzilem stacyjkę i teraz wiem, że to na 100% ona. Stacyjka z Poldka 1989 pasuje tyle, że wtyki trzeba było poł?czyć przez przej?ciówkę. Jest tylko problem jak wymontować t? star???? Jest ona przymocowana na ?rubę bez końcówki do odkręcenia (bez łebka) Mam Poloneza Caro 1.6 GLI rocznik 1995!! Proszę o rady!!!
-
można rozwiercić wiertark? te ?ruby, b?dz rozwalić młotkiem jak kto woli :mrgreen:
osobi?cie polecam wiercenie :roll:
-
Brzeszczotem przecinasz sruby pomiedzy obydwiema czesciami stacyjki i wyciagasz. Ewentualnie jak juz masz nowa bierzesz długi kawał rury nakł?dasz na stacyjke i mocno szarpiesz, powinienes ułamac stacyjke :twisted:
-
Brzeszczotem przecinasz sruby pomiedzy obydwiema czesciami stacyjki i wyciagasz. Ewentualnie jak juz masz nowa bierzesz długi kawał rury nakł?dasz na stacyjke i mocno szarpiesz, powinienes ułamac stacyjke :twisted:
Oby tylko stacyjke :))
-
Brzeszczotem przecinasz sruby pomiedzy obydwiema czesciami stacyjki i wyciagasz. Ewentualnie jak juz masz nowa bierzesz długi kawał rury nakł?dasz na stacyjke i mocno szarpiesz, powinienes ułamac stacyjke :twisted:
Oby tylko stacyjke :))
trzeba ciagn?ć do siebie nie na dół
ja swoja odkręcilem młotkiem i przecinakiem
bez uszkodzenia niczego poza ?róbami
-
Dokładnie ja tez odkiręcałe motkiem i przecinakiem i powiem że całkiem sprawnie mi to poszło. Urwać możesz nie tylko stacujke, przecinać?????Ja przecinałem w maluchu to tak wszystko do okoła skancerowałem że masarkra, bo nie było miejsca, nie było jka rozwiercić bo w trasie się zjebała.