FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Elektryka => Wątek zaczęty przez: valmont w Luty 11, 2006, 03:07:07 am
-
Wie może ktos gdzie w polonezie (caro plus 1.6 rocznik 1997) jest przerywnik kierunkowskazów i swiateł awaryjnych??
I drugie pytanko, jezeli bezpiecznik i przerywacz jest ok to jaki moze byc powód niedziałania awaryjnych i migaczy??
-
kierunkami zawiaduje urzadzenie uP H167.... znajdziesz je w skrzynce bezpiecznikow (dlugie, chyba niebieskie) - wyjscie na styku 49a
-
chodzi o to co jest opisane jako urzadzenie mikroprocesorowe??? Jak sprawdzic czy własnie to nawaliło i jak to naprawic jesli niedziala, pewnie wymiana ale gdzie to kupic??
Prosze o lopatolgiczne wytłumaczenie.
-
tak to urzadzenie mikroprocesorowe... produkuje to Hybryd... a gdzie kupic? znajdziesz :)
narazie nic wiecej nie powiem o naprawie bo jestem na etapie zebrania o uszkodzone takie urzadzonko do analizy od Mebiga ;)
-
Z tego co wiem to też potrafią padać przekażniki w kierownicy....Mi padły długie światał w plusie z 1997 aloe to był ten przekaŹniuk mikroprocesorowy i nie był za tani
-
To była wina mikroprocesora wystarczyło go wyjac i wsadzic spowrotem :)
Dzieki za pomoc.
-
Z tego co wiem to też potrafi? padać przekażniki w kierownicy....Mi padły długie ?wiatał w plusie z 1997 aloe to był ten przeka?niuk mikroprocesorowy i nie był za tani
za długie odpowiada inny (biał ) mikroprocek nie ten niebieski. Ten od ?wiateł kostuje co? koło 70 zł a niebieski koło 90 . natomiast zielony jest od p.mgielnych tylnych i kosztuje tyle samo co biały.
Wszystkie do dostania w sklepach je?li kiedy? bedziesz potrzebował.
-
Miałem podobny problem(C+ 97r). Nagle bez ostrzeżenia padały mi kierunki(raz na trasie Wrocław Opole około 5 razy). W moim przypadku wystarczyło "pykn?ć" awaryjnymi. Zacz?łem szukać jakiego? używanego hybryda, ale w miedzyczasie problem ustał i dalej jeżdżę(a własciwie jeżdz? moi starzy bo się poldkami zamienili?my) na starym urz?dzonku.