FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Elektryka => Wątek zaczęty przez: ajk#1212 w Luty 17, 2006, 09:57:26 am
-
w moim poldku Caro+ zapala sie kontrolka od hamulca , normalne naciskam pedał i ginie , jade po paru minutach zapala sie , i naciskanie pedału nic nie pomaga, znowu mija pare minut i naciskam hamulec kontrolka gasnie , żarowki oczywiscie sprawne od swiateł hamowania
moze ktos mial takie problemy bo jest to denerwujace
-
sprawdż jeszcze raz żarówki od swiateł hamowania a nie jest czasem tak ze właczysz przed tym .........wycieraczki??u mnie takie co? wystepuje jak sie silnik od nich zatnie i zaraz zapala sie tak kontrolka własnie
być może cos z mikroprocesorem jest nie tak ale najpierw przejrzyj jeszcze raz jak pisałem
-
chodzi tutaj o niezbyt udana metode pomiaru przepalonych zarowek stop... wskaznik ten wariuje chyba w wiekszosci plusow... za wskaznik jest odpowiedzilne urzadzenie uP...
podstawa to wyjac z tylnych kloszy ten plastik z zarowkami, wyjac zarowki i dokladnie przeczyscic ich styki oraz styki na samej wtyczce
u mnie niestety ten zabieg juz nie pomaga i wskaznik sobie dziala czasami jak chce... kiedys sie zbiore w sobie i rozmontuje to urzadzonko mikroprocesorowe...
-
ja tez z tym walczylem
czyscilem styki ,rozbieralem i czyscilem mikroprocesor
jak pomoglo na stopa to wylacznik czasowy oswietlenia wnetrza nie dzialal,jak dzialalo oswietlenie ,to stop caly czas sie swiecil
za ktoryms wyjeciem i wlozeniem mikroprocesora dzialalo wszystko ,ale po paru dniach znow stop zaczal swirowac
ale przestalo mnie to draznic
na poczatku bylem wyczulony,bo jak sie okazalo przez jakis czas od kupienia jezdzilem ,bez swiatel stopu (wlacznik zasniedzial)
ale teraz wciskam hamulec w gazrazu i widze ,czy sie lampy swieca
tak wogole to zauwazylem ,ze stop czasciej gasnie gdy swiatla krotkie sa wylaczone
planuje zrobic z tym porzadek w wolnym czasie - wymyslilem ,zeby podpiac trzecie swiatlo STOP ,to zwiekszy pobor pradu i mikroprocesor powinien wykryc ,ze wszystko jest ok
-
U mnie było tak że wszytko było ok jak miałem białe lampy i czerwone żarówki, zmieniłęm lampy i żarówki na standardowe i sie zaczeło. Przy nacisnieciu hamulca zapalała sie kontrolka a po puszczeni gasła, oczysciłem styki i nie pomogło. Przyczyna był? wadliwa żarówka, ?wieciła ale nie pobierał? widocznie tyle pr?du ile potrzeba i z tad te warjacje. Po wymianie żarówki jwst OK.
[ Dodano: 2006-02-17, 14:20 ]
Apropo tego tematu czy miał kto? żarówki diodowe w swoim aucie?? :?: I jak to sięma własnie do tego wska?nika stopu b?dz kierunkowskazów (przerywacz nie przerywa szybciej). Bo z tego co mi wiadomo to diody pobieraj? mniej pr?du. :?:
-
Przerywacz taki standartowy może w ogóle przestać działać.
-
a standardowy to jaki ?? bimetaliczny ?? czy ten przed mr93 ?
-
A tak PS. Do białych kloszy i kolorowych żarówek podobno ich nie można mieć ??? Wiecie co? o tym :?: :?: :eek: :eek: :shock: :shock: