FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Mechanika => Wątek zaczęty przez: mieciob w Luty 21, 2006, 15:20:12 pm
-
ciag dalszy mojej gechenny.
po tym jak poldek przepalal mi swiece zaczol spalac cora wiecej paliwa , na depniecie reaguje kichaniem w gaznik i duszeniem silnika , przy dodawaniu gazu wchodzi skokowo na obroty przyokazji straszliwie nierowno, niereaguje wogule na regulacje , podobnie na gazie.
powymienialem swiece na NGK , nowe przewody WN inny gaznik, zaplon w porzadku i nic to niedaje , jutro jeszcze wymienie pasek rozrz?du i posprawdzam czy wszysko jak nalezy .
Chodzil dobrze wszykie te zeczy co opisalem zdazyly sie praktycznie z dnia nadzien po czyszczeniu gaznika. :help:
-
Moze gażnik żle złożyle?. KIchanie w gażnik to objaw zbyt wyprzedzonego zaplonu, zdyt ubogiej mieszanki albo podpartych zaworów. Poziom paliwa dobrze ustawile??
Lepiej sciagnij gaznik i sprawdz czy gdzies lewe powietzre nie dochodzi.
-
jesli nierówno się wkręca tak jak traktor to nie pali na jeden cylinderek. zaworek podparty i kicha
-
Gaznik jet juz 3 z kolei i to sprawdzany przez ojca a on troche w tym siedzial. zapłon ustawiany na lampie wiec niema jak sie pomylic.
Jest jeszcze jedna rzecz o ktorej niepomyslelem i niejestem pewien moze upewnicie mnie .
Równocze?nie z czyszczeniem gażnika musiłem wymienić serwo hamulca , skombinowałem jakie? ze złomu niedaleko ( stare sie jako? blokowało ) to co załozylem juz sie nieblokuje ale hamulce jakby gorsze i nieda sie za bardzo koł zablokować.
No i pytanie- czy jesli serwo nieszczelne to lewe powietrze moze powodować takie objawy :shock: ?? Batorejro wskazuje na uboga mieszanke a to by mi tak podchodzilo hmmm
-
nieszczelne serwo zgadza sie daje takie same objawy
sam sobie znalazłe? przyczynę.
weż kawał przewogu załoz na kolektor zamiast serwa i za?lep z drugiej strony srub? i opaskami
przejdz się i zobacz. bedziesz wiedział czy to serwo czy nie
ale sam znalazłe? usterkę :]
-
daj boze zeby to bylo to , narazie to doszlismy z ojcem do takiego wniosku, pasek rozdzadu i tak trzeba wymienic. Ale dlaczego poldek spalił juz 2 komplety ?wiec z czego jedne nowe ?? pisalem do firmy APE odnosnie modułu APE05s ale oni mi radz? sprawdzic stan przewodów WN . Wymieniałem je w pażdzierniku hmmm
-
Ale co to oznacza ze swiece pali??Nierozumiem! Elektrody sie spawaj? czy co?!
A rozbierales na częsci ZHS.Moze ta membrama gumowa na gdzies dziurkę albo uszczelki pod gażnikiem do niczego.Mozesz rzeczywiscie zatkac otwór od serwa i sprawdzic.
-
Ze pali swiece to znaczy ze miesiac temu zalozylem APE-05S i nowe ?wiece Iskry po miesi?cu wszyskie 4ry sa do wyrzucenia. Przejechalem raptem 600km i w trzech iskra skacze wszędzie tylko nie do elektrody a czwarta wogule niepodaje iskry. Zmieniłem na stare Barou i stało sie dokładnie to samo ale juz na drugi dzień , niewiem ile stare miały przejechane. Kupiłem dzisiaj KNG i założyłem stary moduł .
posprawdzam jeszcze raz wszyskie uszczelki ale to juz by wyszlo przy zamianie ga?ników.
[ Dodano: 2006-02-22, 14:22 ]
No i sie wyja?niło. Serwo szczelne , opd gażnikiem też w porz?dku.
Okazało sie ze mechaniczny regulator zapłonu ma przebicie na tych blachach na góże. Niewiem z czego tam by sie wzieło napięcie ale wypalona rysa jest spora. Mam nowy aparat i dylemat. Zakładać ten APE sportowy czy nie ??