FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Elektryka => Wątek zaczęty przez: Lupo w Luty 23, 2006, 22:44:50 pm
-
Jak j? najpro?ciej wyj?ć?
Bo nie działa mi pod?wietlenie i chciałbym j? sprawdzić ewenturalnie wymienić:>
-
a wypchac od tylu po wyjeciu popielniczki sie nie da? W plusie tak wyjmowalem wiec moze w Caro bedzie podobny patent. Pewnie sie zaroweczka spalila i dlatego nie swieci.
-
To nie jest takie proste jak w plusie. bieżesz łapk? od tyłu i ?ciskasz, przekręcasz w obojętnie któr? strone (aż dojdzie do momętu że sama się rozleci), Czę?ci które powinny Ci zostać to: przednia czę?ć, sprężyna, tylna czę?ć.
-
W starym typie konsoli (czyt. nie c+) należy wykręcić 5 wkrętów i zdj?ć panel. Wtedy wnętrzno?ci s? łatwo dostępne. Ja próbowałem dostać się do tych żarówek od tyłu. Poci?łem sobie tylko rękę.
-
Mój ulubiony temat :D Jak nie masz bajzlu w kablach z tyłu za tym plastikiem to polecam go odkręcić i wtedy masz dostęp do zapalniczki. Ja już nabrałem takiej wprawy, że ?ci?gałem tylko mieszek z lewarka i ręka wyjmowałem żarówkę i wkładałem na miejsce now? :D Teraz mam cały ?rodkowy panel z konsoli ?rodkowej zrobiony wg własnego projektu. Oto efekt mojej pracy:
(http://img510.imageshack.us/img510/379/resizeofpolonezcaro2074jj.jpg) (http://imageshack.us)
-
W starym typie konsoli (czyt. nie c+) należy wykręcić 5 wkrętów i zdj?ć panel. Wtedy wnętrzno?ci s? łatwo dostępne. Ja próbowałem dostać się do tych żarówek od tyłu. Poci?łem sobie tylko rękę.
Ja juz wymienilem zarowki (wszystkie) przez dziure po radiu. Ale do zapalniczki dojsc nie moge .. A co do zdjecia panelu - wstyd sie przyznac ale po motaniu sie 20 minut z tymi galkami od nawiewow dalem sobie spokoj :D
[ Dodano: 2006-02-24, 19:54 ]
Aha - a zarowka w zapalniczce tez jest wymienialna? Czy trzeba od razu cala zapalniczke zmienic?
-
[ Dodano: 2006-02-24, 19:54 ]
Aha - a zarowka w zapalniczce tez jest wymienialna? Czy trzeba od razu cala zapalniczke zmienic?
jest tak samo wymienialna (mocno siedzi oprawka, wiec mocno ciagnij :mrgreen:) jak te zarowki w podswietlaniu cieplo-zimno i nogi-szyba (te strzaleczki i czerwony i zielony trojkacik) tak samo tez jak w podswietleniu regualcji relfektora
do wymiany zarowki nie porzeba wyciagac zapalniczki, wystarzy mieszek czy co tam masz odczepic i mozna dostac sie do zarowki poprzez ta dziure
zeby galki od nawiewow zdjac musisz wsadzic srubokret i podwazyc dla galki lewej z lewej strony, a dla galki z prawej z prawej strony (o ile dobrze pamietam), sa tam takie dzyndzelki ktore trzymaja te galeczki
-
Oki, dzieki. Jutro sie z tym moze pobawie.
Mieszek mam poki co fabryczny wiec tylko jakos ta ramke co go trzyma odczepie jesli nie rozkrece calosci.
-
Ja też wymieniłem całe o?wietlenie panelu ?rodkowego, faktem że niedawno jak robiłem ogrzewanie, ale żaróweczki i tak wkładałem pu?niej wła?nie przez miejsce na d?wignie zmiany biegów, i to bez wyci?gania radio. trudno?ci miałem tylko z lampeczk? od pasażera co pod?wietla zielone/czerwone :D ale po 2 minutach dałem rade "wsadzić"
A tak pozatym pytanko, czy te żaróweczki które pod?wietlaj? panel ?rodkowy to s? te same co s? w desce rozdzielczej bo też się niektóre poprzepalały i jak by co 3 minuty i wymienione...
Pozdro
-
Ja też wymieniłem całe o?wietlenie panelu ?rodkowego, faktem że niedawno jak robiłem ogrzewanie, ale żaróweczki i tak wkładałem pu?niej wła?nie przez miejsce na d?wignie zmiany biegów, i to bez wyci?gania radio. trudno?ci miałem tylko z lampeczk? od pasażera co pod?wietla zielone/czerwone :D ale po 2 minutach dałem rade "wsadzić"
A tak pozatym pytanko, czy te żaróweczki które pod?wietlaj? panel ?rodkowy to s? te same co s? w desce rozdzielczej bo też się niektóre poprzepalały i jak by co 3 minuty i wymienione...
Pozdro
Tak - te same. Przynajmniej na 99% :)
-
a nawet na 100% :D