FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => SEKCJE => ŁÓDZKIE => Wątek zaczęty przez: manta28 w Listopad 08, 2007, 14:44:28 pm
-
witam, jestem nowym użytkownikiem na forum , szukam warsztatu w Łodzi który podejmie się remontu abimexa z 95 , po przebiegu 160 000. Jest w ciągłej eksploatacji więc nie jest z nim aż tak źle , czy możecie kogoś polecić? manta28@onet.eu gg: 8785070
-
Witam nowego kolege. Jeżeli chodzi o remont OHV to myśle że nie opłaca sie robić remontu jak można za 300 zł kupić silnik w nienajgorszym stanie. Nawet nie wiem gdzie jeszcze zajmują sie takimi rzeczami.
-
witam, tak wiem ze mozna kupic silnik , ale Poloneza dostalem w "spadku " po ojcu ktory mial go od nowosci , mam drugi samochod wiec nie spieszy mi sie z renowacją Poloneza a chcialem zachowac go w oryginalnym stanie stąd remont a nie wymiana , gdyby jednak ktos wiedzial gdzie moge ten remont przeprowadzic bede wdzięczny , łącze pozdrowienia
-
ostatnio idac Próchnika (a chodze tamtedy codziennie od kilu lat) zobaczylem szyld - dosyc staro wygladajacy, wiec to nie jest jakis nowo powieszony-warsztatu robiacego remonty silnikow (szlify walow, planowanie itp) wiec moze luknij tam to jest miedzy piotrkowska a zachodnia po stronie pl.wolnosci, tak w polowie dlugosci odcinka piotrkowska-zachodnia, numeru ni epamietam, jak ci sie chce to tam sie przejdz i zapytaj. to tyle w kwestii remontu silnika, jesli chodzi ci o remont pozostalych jego "podzespolow" to pozniej mozesz go zataragac do blacharza, elektryka itd (zalezy co chcesz tam remontowac) :)
-
Remont silnika, porządny, to na pewno:
1. szlif wału + panewki korbowe i główne,
2. szlif cylindrów + pierścienie i tłoki nadwymiarowe,
3. uszczelki - pod miskę olejową, pod dekiel, wszystkie simeringi z przodu i z tyłu silnika,
4. panewki wałka rozrządu,
5. weryfikacja i ewentualna wymiana lasek popychaczy i szklanek,
6. weryfikacjai ewentualna regeneracja alternaora, aparatu zapłonowego, pompy wody, pompy olejowej, gaźnika/wtrysku - wszystkie te elementy można nabyćnowe (np. alternator, pompa oleju, aparat zapł., itd.),
7. wymiana świec, oleju, płynu chłodzącego, filtra paliwa i powietrza, kabli wysokiego napięcia, weryfikacja sanu modułu zapłonowego i ew. wymiana.
8. a zapomniałbym o głowicy, czyli planowanie+uszczelka, kontrola szczelności zaworów, można siępokusić o poprawienie fabryki.
To chyba wsio co trza zrobić, aha.....no i spokojnie docierać po złożeniu (niekoniecznie tak jak Młody :mrgreen: ).
-
Do tego nalezy dodac oleje i paliwo -wbrew pozora tez wychodzi ladna sumka :? Jezeli juz robic takie remont to oczywiscie jest niepowtarzalna okazja zeby poprawic fabryke- bo nikt normalny nie bedzie potem rozbieral silnika zeby odchudzic kolo zamachowe czy korbowody albo zwalał glowicy w celu obrobki kanalów :)
Najlepszy i najdrozszy niestety jest zakłd B.Ceglinski na ulicy Kilinskiego niestety numeru nie pamietam teraz ale łatwo znalesc- jest w okolicach 165- jadac Kilinskiego od strony jak sie zaczyna numeracja mijasz Pilsudzkiego i po przejechaniu okolo 600 metrow (przed stacja benzynowa) po lewo jest zakład- na pewno znajdziesz. Tam robilismy silniki dohc fiata i ohc forda kolegi i bylismy zadowoleni z uslugi. Inne zakłady które znam to Nad Jasieniem 27(rokicie) i 11 listopada 3(radogoszcz) Nad Jasieniem nie chcieli sie podjąc zrobienia silnika dohc fiata wiec pewnie poldka tez nie zrobia ale mozesz zapytac. Na 11 listopada planowalem tylko glowice wiec ciezko mi cos powiedziec
-
na pryncypalnej tez jest zakład zajujacy sie szlifami i innymi obrobkami.Po prawej stronie przed tuszynska(jadac od owlexu) za jednostka wojskowa.
pozdro
-
ajlepszy i najdrozszy niestety jest zakłd B.Ceglinski na ulicy Kilinskiego niestety numeru nie pamietam
róg kilińskiego i fabrycznej
-
Remont silnika, porządny, to na pewno:
1. szlif wału + panewki korbowe i główne,
2. szlif cylindrów + pierścienie i tłoki nadwymiarowe,
3. uszczelki - pod miskę olejową, pod dekiel, wszystkie simeringi z przodu i z tyłu silnika,
4. panewki wałka rozrządu,
5. weryfikacja i ewentualna wymiana lasek popychaczy i szklanek,
6. weryfikacjai ewentualna regeneracja alternaora, aparatu zapłonowego, pompy wody, pompy olejowej, gaźnika/wtrysku - wszystkie te elementy można nabyćnowe (np. alternator, pompa oleju, aparat zapł., itd.),
7. wymiana świec, oleju, płynu chłodzącego, filtra paliwa i powietrza, kabli wysokiego napięcia, weryfikacja sanu modułu zapłonowego i ew. wymiana.
8. a zapomniałbym o głowicy, czyli planowanie+uszczelka, kontrola szczelności zaworów, można siępokusić o poprawienie fabryki.
To chyba wsio co trza zrobić, aha.....no i spokojnie docierać po złożeniu (niekoniecznie tak jak Młody :mrgreen: ).
a orientuje się ktoś ile taka przyjemność może kosztować
-
Łódź, Odyńca 4a. Tel: 728344496. Mechanika pojazdowa MDcars: remonty silnika, tuning mechaniczny, naprawa samochodów. Ogolnie tanio i bezpiecznie. Polecam
-
ja jestem swierzo po takim zabiegu i to kosztuje około 1500zł tylko trzeba samemu poskładac :P
-
Witam.
Jaki warsztat polecacie w Łodzi do obróbki głowicy z Rovera 1.8 16V.
Porting, większe zawory itp
Dzięki
-
czesc
-
Elo, wie ktoś czy w okolicach Łodzi jest zakład w którym wyważą wał korbowy z kołem zamachowym?
-
Moze Auto szlif Cegielski?
-
W Łodzi raczej nie bardzo
-
Gdzie można w Łodzi wyważyć przetoczone i wyfrezowane koło zamachowe do swojej modyfikacji ???