FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => SILNIKI => TECHNIKA => Silniki OHV 1.3 1.5 1.6 => Wątek zaczęty przez: Excalibur#1937 w Kwiecień 16, 2009, 12:55:45 pm
-
(http://happy-day.net.pl/gfx/wtyk.jpg)
Pytanie jak w temacie. Pytam ponieważ znalazłem tak w gnieździe jak i na wtyczce olej - i to sporo. Nie wiem czy dzieje się coś niedobrego...
-
TPS - czujnik położenia przepustnicy.
Olej się tam bierze, z ODMY ktora jest doprowadzona do puszki filtra powietrza z pokrywy zaworów.
Jesli bardzo ci stamtąd kopci... czas najwyższy na remont :) albo swap
-
Nic nie kopci. Ogólnie nic się dzieje (ani na rzut oka, ani na słuch) zaniepokoił mnie ten olej. Wyczyszczę i tyle. Dzięki.
-
olej się bierze z odby jak napisał kolega powyżej. ja zaślepiłem wyjście na odmę w filtrze a do pokrywy zaworów założyłem rurkę gumową, która leciała aż za auto. rurka była przezroczysta, po pewnym czasie było widać że zbiera się w niej żur i inny syf, który normalnie leciał do filtra...
w roverku polecam zrobić to samo, w przeciwnym razie co jakiś czas trzeba czyścić przepustnice bo falują obroty
-
To już wiem dlaczego mój krokowiec (chyba) jest taki zasyfiony od góry... A filtr powietrza nie cierpi przypadkiem od tego syfu z odmy?
-
Nie, bo "syf" jest dostarczany już za filtrem tak w OHV jak i w Roverze.
-
Moja rozumieć i dziękować za oświecenie :wink: