FSO-Polonez Tuning Klub

GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => LPG => Wątek zaczęty przez: markus15021959 w Listopad 05, 2009, 13:40:30 pm

Tytuł: Pompa elektryczna od Trucka w szeregu z pompa mechaniczna...
Wiadomość wysłana przez: markus15021959 w Listopad 05, 2009, 13:40:30 pm
Posiadam POLONEZA CARO 1,6 GLE /zasilanie LPG + Benzyna/ . Czasem zdaza sie ze konczy sie niespodziewanie gaz , a czesto zdaza sie to w najmniej spodziewanych okolicznosciach np. stoimy na skrzyzowaniu na czerwonym i skutecznie tamujemy ruch. Aby ograniczyc "pilowanie rozrusznikiem" i skrocic czas na napelnienie komory plywakowej gaznika chce zastosowac dwie poloczone szeregowo pompki . Pierwsza to elektryczna
http://allegro.pl/item798782229_pompa_paliwa_polonez_wtrysk_bosch_peugeot_nowa.html

 a potem polaczenie standardowe z mechaniczna , normalnie na bloku silnika. Czy polaczenie dwoch pomp paliwa :  elektrycznej zewnetrznej od Trucka , wlaczanej osobnym wlacznikiem współpracujacym z przekaznikiem , oraz drugiej mechanicznej ma sens . Chodzi mi o to aby ograniczyc czas dostarczania paliwa z baku do gaznika .  Pompa elektryczna bedzie pracowac do momentu napelnienia gaznika , potem ja wylaczam recznie.  Mam tutaj pytanie czy pompa elektryczna po wylaczeniu jej zasilania nie bedzie tamowała przeplywu benzyny , ktora bedzie cignela pompa mechaniczna , czy element pompujacy , jej wirniczek nie spowoduje  zaniku lub ograniczy przeplyw benzyny. Moze ktos z kolegow juz cos takie ma , prosze o opinie i sugestie , czy warto to zrobic ?(http://http://allegro.pl/item798782229_pompa_paliwa_polonez_wtrysk_bosch_peugeot_nowa.html)

Aby nie komplikowac sprawy i nie tlumic przeplywu nie chce montowac woreczka filtrujacego tylko wytoczyc redukcje na zamontowanie przewodu paliwowego.

[ Dodano: 05 Lis 2009 15:50 ]
Cytat: "markus15021959"
Posiadam POLONEZA CARO 1,6 GLE /zasilanie LPG + Benzyna/ . Czasem zdaza sie ze konczy sie niespodziewanie gaz , a czesto zdaza sie to w najmniej spodziewanych okolicznosciach np. stoimy na skrzyzowaniu na czerwonym i skutecznie tamujemy ruch. Aby ograniczyc "pilowanie rozrusznikiem" i skrocic czas na napelnienie komory plywakowej gaznika chce zastosowac dwie poloczone szeregowo pompki . Pierwsza to elektryczna
http://allegro.pl/item798782229_pompa_paliwa_polonez_wtrysk_bosch_peugeot_nowa.html

 a potem polaczenie standardowe z mechaniczna , normalnie na bloku silnika. Czy polaczenie dwoch pomp paliwa :  elektrycznej zewnetrznej od Trucka , wlaczanej osobnym wlacznikiem współpracujacym z przekaznikiem , oraz drugiej mechanicznej ma sens . Chodzi mi o to aby ograniczyc czas dostarczania paliwa z baku do gaznika .  Pompa elektryczna bedzie pracowac do momentu napelnienia gaznika , potem ja wylaczam recznie.  Mam tutaj pytanie czy pompa elektryczna po wylaczeniu jej zasilania nie bedzie tamowała przeplywu benzyny , ktora bedzie ciągnela pompa mechaniczna , czy element pompujacy , jej wirniczek nie spowoduje  zaniku lub ograniczy przeplyw benzyny. Moze ktos z kolegow juz cos takie ma , prosze o opinie i sugestie , czy warto to zrobic ?Obrazek (http://http://allegro.pl/item798782229_pompa_paliwa_polonez_wtrysk_bosch_peugeot_nowa.html)

Aby nie komplikowac sprawy i nie tlumic przeplywu nie chce montowac woreczka filtrujacego tylko wytoczyc redukcje na zamontowanie przewodu paliwowego.


[ Dodano: 05 Lis 2009 16:47 ]
[ Dodano: 05 Lis 2009 15:50 ]
Cytat: "markus15021959"
Posiadam POLONEZA CARO 1,6 GLE /zasilanie LPG + Benzyna/ . Czasem zdarza sie ze konczy sie niespodziewanie gaz , a czesto zdarza sie to w najmniej spodziewanych okolicznosciach np. stoimy na skrzyzowaniu na czerwonym i skutecznie tamujemy ruch. Aby ograniczyc "pilowanie rozrusznikiem" i skrocic czas na napelnienie komory plywakowej gaznika chce zastosowac dwie poloczone szeregowo pompki . Pierwsza to elektryczna
http://allegro.pl/item798782229_pompa_paliwa_polonez_wtrysk_bosch_peugeot_nowa.html

 a potem polaczenie standardowe z mechaniczna , normalnie na bloku silnika. Czy polaczenie dwoch pomp paliwa :  elektrycznej zewnetrznej od Trucka , wlaczanej osobnym wlacznikiem współpracujacym z przekaznikiem , oraz drugiej mechanicznej ma sens . Chodzi mi o to aby ograniczyc czas dostarczania paliwa z baku do gaznika .  Pompa elektryczna bedzie pracowac do momentu napelnienia gaznika , potem ja wylaczam recznie.  Mam tutaj pytanie czy pompa elektryczna po wylaczeniu jej zasilania nie bedzie tamowała przeplywu benzyny , ktora bedzie ciągnela pompa mechaniczna , czy element pompujacy , jej wirniczek nie spowoduje  zaniku lub ograniczy przeplyw benzyny. Moze ktos z kolegow juz cos takie ma , prosze o opinie i sugestie , czy warto to zrobic ?Obrazek (http://http://allegro.pl/item798782229_pompa_paliwa_polonez_wtrysk_bosch_peugeot_nowa.html)

Aby nie komplikowac sprawy i nie tlumic przeplywu nie chce montowac woreczka filtrujacego tylko wytoczyc redukcje na zamontowanie przewodu paliwowego.
[/quote]
Tytuł: Pompa elektryczna od Trucka w szeregu z pompa mechaniczna...
Wiadomość wysłana przez: matucha w Listopad 05, 2009, 18:53:08 pm
Ja osobiście uważam, że to zły pomysł podłączenie szeregowe takich pompek. Jak już to równoległe. Za pompką mechaniczną trójnik, od strony pompki mechanicznej zaworek zwrotny ( który kosztuje mniej niż 20 zł ).
Tytuł: Pompa elektryczna od Trucka w szeregu z pompa mechaniczna...
Wiadomość wysłana przez: Stingerek w Listopad 05, 2009, 20:15:40 pm
Uważać możesz. Ale jak w większości przypadków teoria szerokim łukiem mija się z praktyką.
Normalnie auto jeździ i działa.