FSO-Polonez Tuning Klub

GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Artykuły => Wątek zaczęty przez: Elwood#1887 w Marzec 13, 2010, 21:28:55 pm

Tytuł: Modyfikacja pompy oleju w silniku DOHC
Wiadomość wysłana przez: Elwood#1887 w Marzec 13, 2010, 21:28:55 pm
(http://img704.imageshack.us/img704/3904/crim0057.th.jpg) (http://img704.imageshack.us/i/crim0057.jpg/)
(http://img704.imageshack.us/img704/2877/crim0058.th.jpg) (http://img704.imageshack.us/i/crim0058.jpg/)
(http://img28.imageshack.us/img28/5033/crim0059m.th.jpg) (http://img28.imageshack.us/i/crim0059m.jpg/)
(http://img691.imageshack.us/img691/883/crim0060.th.jpg) (http://img691.imageshack.us/i/crim0060.jpg/)
(http://img691.imageshack.us/img691/2184/crim0061.th.jpg) (http://img691.imageshack.us/i/crim0061.jpg/)

Jak widac na zdjeciu przerobienie pompy jest bardzo proste i eliminuje ukrecajacy sie wieloklin, dzieki czemu mozna przywrocic do zycia dobra pompe majac do dyspozycji sama pompe i stary wyrobiony tryb. Przy przerabianiu nalezy zwrocic uwage na to ze dorobiona tuleja NIE MOZE miec wiekszej srednicy niz srednica trybiku napedzajacego pompe oraz musi byc wykonana w odpowiednim miejscu inaczej nie da sie takiego zestawu zainstalowac w silniku. Po wykonaniu takowej modyfikacji dobrze jest dolozyc dodatkowa podkladke pod sprezyne upuszczajaca nadmiar oleju, a nastepnie za 50% zaoszczedzonych $ zakupic kilka czteropakow  i wyslac autorowi zdjec. Adres i marke piwa podam zainteresowanym na priv :P