FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Artykuły => Wątek zaczęty przez: Elwood#1887 w Wrzesień 02, 2010, 00:05:39 am
-
Jak w temacie nie jest to artykol w pelnym tego slowa znaczniu ale mysle ze te dane sie komus przydadza poniewaz sam ostatnio mialem problem z doborem czujnika temperatury pod zegary w FSO w swapie tak aby zostawic orginalny zegar na miejscu
Do dyspozycji mamy zatem :
1) Normalny czujnik FSO 1,5/1.6/2.0 z gwintem M16x1,5mm
2) Czujnik Rovera 1.4 z gwintem 5/8x18 UNF -jest praktycznie identyczny jak gwint M10x1 ktory jest w fordach i pasuje np do 2,0 ohc czy 2,9 12V
3) Polonez Diesel M14x1,5 ktory jest identyczny jak gwint czujnikow boscha stosowanych w autach produkcji niemieckiej -Audi czy Bmw
Ponizej linki z danymi technicznymi
http://simena.com.pl/index.php?option=com_k2&view=itemlist&task=category&id=29:czujniki-wska%C5%BAnika-temperatury-wody-504
http://prasmet.com/34-czujniki-temperatury-cieczy/
-
W PN Rover jest FCTW-15, dane techniczne na stronie prasmetu, którą wyżej zacytował Ewood