FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Car Audio => Wątek zaczęty przez: CoveName w Październik 13, 2010, 11:56:04 am
-
Witam otóż mam takowy może zacznę od początku posiadałem jeden wzmacniacz boschmanna pod który była podłączona skrzynia basowa clariona plus pociągniety prosto z akusa minus w blache w bagażniku kabel od sterowania do radia tuba grała bardzo dobrze nic sie nie działo nawet jak na wzmacniaczu ją wyłączyłem i dawała sopran też nie słychać było pracy silnika nagle przyszedł czas na dodatkowy wzmacniacz, więc zakupiłem pionieera czterokanałowego, podłączyłem dwa tylne głośniki został on umieszczony w bagażniku plus z akusa minus z blachy i remote radio ale tego boschmana się nie pozbyłem i siedzi z przodu plus z akusa minus spod maski a remote pociągnięty z drugiego wzmacniacza a nie z radia ponieważ są zmostkowane kablem rca i tu problem i boschmann i pionieer dają warkot silnika po właczeniu wzmacniaczy na głośnik dwudrozny jak i basowy. Co może być tego przyczyną ?
-
Jeśli silnik słychać w głośnikach samochodu - to sprawdź tłumik zakłóceń na alternatorze (to zwykły kondensator jest) oraz układ WN zapłonu, zwłaszcza palec rozdzielacza. Jeśli będzie miał przebity opornik, zapłon będzie słychać w głośnikach.
-
jak znajdę chwile to sprawdze kable napewno są ok bo mają z pół roku tamte to mi robiły dyskoteke ale te są wporządku sprawdze ten kondensator na alternatorze i go nie wykluczam własnie bo od nowości nie był wymieniany tak jak fabryka dała tak jeździ
-
lepiej wymień przewody RCA na lepiej ekranowane czyli lepszej jakości.
-
a nie poprowadziłeś kabli glośnikowych obok przewodów zasilających wzmaka?
bądź czincze na tej samej zasadzie?
wszystko musi iść inną drogą w samochodzie ;)
-
co do kabli rca mam dietz kurcze nie mogę znaleść chwili aby to ogarnąć jest jeden minus w tym wszystkim co zrobiłem że dwa plusy i jeden minus są pociągnięte tym samym wlotem z prawej strony od pasażera i są dosyć blisko siebie dlatego myśle czy by minusa gdzie indziej nie podłączyć i dlatego może te dwa plusy blisko minusa robią takie jaja, ciężko mi teraz z czasem ale może w weekend sprawdze to napiszę czy coś się poprawiło bo co mnie zdziwiło to nawet bez zapłonu obecnie przy włączonych wzmacniaczach słychać awaryjne lub kierunki