FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Napęd => Wątek zaczęty przez: szuczka w Grudzień 22, 2010, 17:30:23 pm
-
Mam 2 zjechane gwinty na półośćę obok siebie i dzis wymiana półośki i Zonk :evil: kupiona ze szrotu jest 2-3 cm za długa i ma 68 cm długośći razem z piastą .Są krotsze półośki? wymiana trwała pod domem , kolega zmarzł i musieliśmy wkręcić starą połoś .
-
Kupiłeś półosie od szerokiego mostu.
Musisz szukać od wskiego, ewentualnie przełożyć cały most.
Wąskie mosty występowały od początku produkcji do mniej więcej połowy 1993 roku.
-
w E-g niema waskich polosiek do poloneza i co teraz ? czy mozna naspawac nakretki na piaste od tylu i tak jezdzic na srube wkrecajac.
-
Już lepiej zaspawać otwór, w którym jest zerwany gwint, następnie przewiercić odpowiednim wiertłem i nagwintować.
Najprościej szukać "wąskiej" półośki.
-
To wkładaj cały szeroki most.
-
Z powodu 2 gwintow na piascie nie bede kupowal mostu heh .
-
to rozwierć wszystkie otwory i nabij szpilki.
-
Pilnie <uoee> <uoee>!!!! szukam wąskiej półośki do caro 92 gdyż jak w tym poście dziś urwałem 1 srube co była jako szpilka , zgubiłem jedną nakretke a 4 gwint całkiem się wyrobił i jadąc na jednej szpilce prawie wyrwałem dziure w feldze i zgubiłem koło!!!!!w centrum miasta. Zaznaczam w Elblągu niema wąskich półosiek wszystkie szroty objeżdziłem .Ponawiam temat i prosze o pomoc!!! Wąska półośka pilnie potrzebna !!!! kupie do 50 zł włącznie z przesyłka ewentualnie podjade sam do gdańska lub okolice elbląga.