FSO-Polonez Tuning Klub

GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => NA SPORTOWO => Informacje ogólne => Wątek zaczęty przez: DYZIAK_Łomża w Luty 04, 2011, 12:14:28 pm

Tytuł: 46 Monte Calvaria
Wiadomość wysłana przez: DYZIAK_Łomża w Luty 04, 2011, 12:14:28 pm
Witam. Ktoś z klubowiczów wybiera się na tą imprezę??

Link do strony: http://www.automobilklubpolski.pl/sportsam/pucharap/46mcalvaria11/46mcalvaria.html
Tytuł: Odp: 46 Monte Calvaria
Wiadomość wysłana przez: SeBa w Luty 04, 2011, 13:13:16 pm
przemysle sprawe ;)
Tytuł: Odp: 46 Monte Calvaria
Wiadomość wysłana przez: DYZIAK_Łomża w Luty 14, 2011, 22:43:56 pm
Kto nie był niech żałuje. Impreza świetna. Szkoda, że samochód miał jakieś fochy i nie zawsze chciał jechać.

Filmik z pierwszego przejazdu: http://www.youtube.com/watch?v=bTq9JU1kWU0
Tytuł: Odp: 46 Monte Calvaria
Wiadomość wysłana przez: banned w Luty 20, 2011, 01:12:09 am
Kto nie był niech żałuje. Impreza świetna. Szkoda, że samochód miał jakieś fochy i nie zawsze chciał jechać.

Coś ty zrobił z tym samochodem? Brzmi jak 2 gary, a jedzie jak taczka!
Tytuł: Odp: 46 Monte Calvaria
Wiadomość wysłana przez: DYZIAK_Łomża w Luty 20, 2011, 19:30:40 pm
pompa paliwowa zrobiła wysiadkę :( ale już ogarnięte i daje radę.
Tytuł: Odp: 46 Monte Calvaria
Wiadomość wysłana przez: Pawel. w Luty 21, 2011, 21:41:04 pm
Cholerka chciałem się wybrać ale przegapiłem  :angry:
Tytuł: Odp: 46 Monte Calvaria
Wiadomość wysłana przez: czapla499 w Luty 21, 2011, 22:43:07 pm
a ja jak napisalem jak BXMaster to usunąleś komentarz. :D To powiedz mi masz zbierzność, bo nie moge dojść czemu tobie jak i innym nie raz ucieka tak mocno przód, a innym nie. ??

Dodam że jest to dość istotne.
Tytuł: Odp: 46 Monte Calvaria
Wiadomość wysłana przez: DYZIAK_Łomża w Luty 22, 2011, 19:46:30 pm
To nie jest kwestia zbieżności tylko tego, że nawierzchnia to niestety lód dlatego uciekał przód. Ogólnie jeżeli chodzi o ustawienie kół to jest jak najbardziej w normie ;)
Tytuł: Odp: 46 Monte Calvaria
Wiadomość wysłana przez: banned w Luty 23, 2011, 13:32:13 pm
Jeżeli zrobisz go trochę bardziej zbieżnym to będzie lepiej się składał w zakręt, kosztem stabilności na prostej.