FSO-Polonez Tuning Klub

GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => LPG => Wątek zaczęty przez: XDX#1825 w Październik 18, 2004, 17:05:05 pm

Tytuł: LPG a stozek
Wiadomość wysłana przez: XDX#1825 w Październik 18, 2004, 17:05:05 pm
Jak w temacie, prosze o jakies opinie na temat stozkowego filtru a instalacji LPG, Czy wogole daje cos stozek przy gazie? czy dodatkowo zamula?
Tytuł: LPG a stozek
Wiadomość wysłana przez: Wafel w Październik 18, 2004, 18:52:27 pm
Stożek jest ogólnie do dupy - dużo lepiej działają wkłądki do seryjnych filtrów.
Tytuł: LPG a stozek
Wiadomość wysłana przez: XDX#1825 w Październik 18, 2004, 19:02:59 pm
a taka wkladka cos daje przy LPG? masz taka?

[ Dodano: 2004-10-18, 19:03 ]
i jak mowisz ze stozek do dupy to powiedz czemu?:)
Tytuł: LPG a stozek
Wiadomość wysłana przez: Wafel w Październik 18, 2004, 19:14:03 pm
testy GT - stożek dupa - wkładka dobra ale nie mam i nie testowałem
Tytuł: LPG a stozek
Wiadomość wysłana przez: Gordo w Październik 18, 2004, 21:36:31 pm
A tak na wogóle to Hobit ma takie połączenie i bardzo ładnie mu to chodzi
Tytuł: LPG a stozek
Wiadomość wysłana przez: XDX#1825 w Październik 18, 2004, 21:42:39 pm
Cytuj (zaznaczone)
A tak na wogóle to Hobit ma takie połączenie i bardzo ładnie mu to chodzi

znaczy stozek czy wkladka?
Tytuł: LPG a stozek
Wiadomość wysłana przez: Wafel w Październik 18, 2004, 21:51:38 pm
jak dla mnie to chodziło mu to tak samo, albo gorzej niż na serii...
Tytuł: LPG a stozek
Wiadomość wysłana przez: XDX#1825 w Październik 18, 2004, 21:54:52 pm
Cytuj (zaznaczone)
jak dla mnie to chodziło mu to tak samo, albo gorzej niż na serii...

moze nie regulowany na nowym filtrze? powinno lepiej chodzic...
Tytuł: LPG a stozek
Wiadomość wysłana przez: Gordo w Październik 18, 2004, 22:02:24 pm
stożek. w przeciwieństwie do Wafla nie wiem jak jest z osiągami przed i po, dał mi się przejechać i bardzo miłe wrażenia ładnie się zbiera (Rover 1.4) nie ma problemów z obrotami, chodzi naprawde ładnie
Tytuł: LPG a stozek
Wiadomość wysłana przez: OLO35 w Październik 18, 2004, 23:30:33 pm
Stozek - owszem ale jesli silnik czesto odwiedza zakres powyżej 5000 obr. dopiero pzy wyższych predkosciach obrotowych różnica w oporach stożka a normalnego filtra robi sie istotna. Przy obrotach mocy max. moment (i moc proporcjonalnie) przy stożku moze być większa o ok 2% Co do wkładki - w prasie było już od pyty testów i wykazały one wzrost momentu o ok 0.5% (też przy obrotach ok 6000). Takze moje zdanie - gówno to daje a kosztuje od pyty. Bo o ile w roverku to ma jakis sens (toć to jeŹdzi najlepiej od 4-6.5 tys) to do OHV nie ma sensu pakować ani stożka ani tym bardziej wkładki. No chyba zę w celach prestiżowych oraz akustycznych "BOOOO"
Przy gazie zalecam seryjne wkłady (ale porządne - sędziszów nie jakies podróby) wymieniane co 5000 i bez otuliny. Blokada termostatu na zimne, powietrze zimne zza reflektora i w GLI wywalenie tej dzikiej przesłony w puszce filtra.
Tytuł: LPG a stozek
Wiadomość wysłana przez: XDX#1825 w Październik 18, 2004, 23:37:34 pm
A mozna calkowicie wypieprzyc ten termostat i zrobic rure  bezposrednio do obudowy filtra? Rure dac gdzies gdzie jest zimne...
Tytuł: LPG a stozek
Wiadomość wysłana przez: OLO35 w Październik 19, 2004, 00:20:32 am
jeszcze lepiej :)
chcesz fotki mojego?
Tytuł: LPG a stozek
Wiadomość wysłana przez: XDX#1825 w Październik 19, 2004, 11:07:55 am
Jasne ..daj na maila.. design@x-design-x.com
Tytuł: LPG a stozek
Wiadomość wysłana przez: Bocian_s#313 w Październik 19, 2004, 13:20:59 pm
Na LPG to chyba i tak nie ma znaczenia. W końcu w silniku są przesloy które ograniczają przepływ powietrza (znacyz się miksery albo rurki). Do pełni szczęścia trzebaby przerobić mikser żeby jak najmniej ograniczał dolot powietrza.