FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => AUTA SYMPATYKÓW KLUBU => Wątek zaczęty przez: szczepannn w Kwiecień 09, 2011, 18:16:23 pm
-
Polonez kupiony od kolegi w stanie mocno wskazującym na zaniedbanie - ostatni miesiąc pracy i oto efekty:
(http://i20.photobucket.com/albums/b201/stingerek/Zdjcie063-1.jpg)
(http://i20.photobucket.com/albums/b201/stingerek/Zdjcie067.jpg)
(http://i20.photobucket.com/albums/b201/stingerek/Zdjcie073-1.jpg)
(http://i20.photobucket.com/albums/b201/stingerek/Zdjcie074-1.jpg)
(http://i20.photobucket.com/albums/b201/stingerek/Zdjcie075-1.jpg)
(http://i20.photobucket.com/albums/b201/stingerek/Zdjcie077-1.jpg)
(http://i20.photobucket.com/albums/b201/stingerek/Zdjcie079.jpg)
(http://i20.photobucket.com/albums/b201/stingerek/Zdjcie084.jpg)
(http://i20.photobucket.com/albums/b201/stingerek/Zdjcie090-1.jpg)
(http://i20.photobucket.com/albums/b201/stingerek/Zdjcie091-1.jpg)
(http://i20.photobucket.com/albums/b201/stingerek/Zdjcie092-1.jpg)
(http://i20.photobucket.com/albums/b201/stingerek/Zdjcie096.jpg)
(http://i20.photobucket.com/albums/b201/stingerek/Zdjcie098-1.jpg)
(http://i20.photobucket.com/albums/b201/stingerek/Zdjcie097.jpg)
(http://i20.photobucket.com/albums/b201/stingerek/Zdjcie099-1.jpg)
(http://i20.photobucket.com/albums/b201/stingerek/IMG_2758.jpg)
(http://i20.photobucket.com/albums/b201/stingerek/IMG_2755.jpg)
(http://i20.photobucket.com/albums/b201/stingerek/IMG_2754.jpg)
(http://i20.photobucket.com/albums/b201/stingerek/IMG_2756.jpg)
(http://i20.photobucket.com/albums/b201/stingerek/IMG_2757.jpg)
(http://i20.photobucket.com/albums/b201/stingerek/Zdjcie103-1.jpg)
(http://i20.photobucket.com/albums/b201/stingerek/Zdjcie104.jpg)
(http://i20.photobucket.com/albums/b201/stingerek/Zdjcie103-2.jpg)
Samochód ma dodatkowo ciemne lampy z krzyżami , czeka jeszcze na kierunki i polerkę lakieru oraz felunek.
-
O ja... Zawalisty.. Gratulacje :)
-
myslalem ze nie bedzie tego zdjecia ze mna nigdzie :P
-
A jednak :) - ATUmówka się będzie teraz polerować i będzie czekać na felunek. :)
W między czasie zamorduje szczepana wymianą moich resorów i polerką moich felg :)
-
Oglądając te zdjęcia, można tylko tylko powiedzieć - jak oni wycinają ;) zastanawia mnie też jak takie jasne obicia, sprawują się w codziennej jeździe, bo to chyba trzeba bardzo często czyścić.
-
ja się zastanawiam "jak oni to obkleili" :)
Wspaniale wygląda środek tego auta! Szacun za wykananą pracę.
-
Dzięki za słowa uznania w imieniu swoim i Szczepana :) Warto było - masa pracy.... i jeszcze więcej rozkminy :)
na słonnym bedzie można pooglądać z bliska. Jeszcze nie koniec bo cały czas pracujemy nad detalami:
- pomarańczowe(bursztynowe) podświetlenie wszsytkich przycisków (od szyb, przełączników seryjnych)
- bursztynowa oprawka i podświetlenie zapalniczki
- oświetlenie LED SMD schowka i bagażnika
- Brązowa wykładzina bagażnika
- gałka zmiany biegów będzie z czarnej bili numer 8 :)
takie smaczki a dodają uroku :)
zastanawia mnie też jak takie jasne obicia, sprawują się w codziennej jeździe, bo to chyba trzeba bardzo często czyścić
Prawda, widać każdy brud, jednak wilgotna szmatka i w kilka sekund jest czysto. Paradoksalnie łatwiej utrzymać czystość bo plamy i zabrudzenia są łatwe do usunięcia i każdą od razu widać.
-
Plastiki zwykłym szprejem malowane czy strukturalnym do plastików?
Stingerek, może jakiś artykuł o oklejaniu? Ja próbowałem kilka elementów oklejać folią termo (ploterowa) ale poszedłem w stronę lakieru strukturalnego bo mi zabrakło cierpliwości.
-
Artykuł o oklejaniu chętnie napiszę , tylko muszę coś jeszcze okleić - jak bedę robił u siebie tylną półkę to pstryknę fotki.
Najważniejsze to cierpliwość i etapowość działania :) żę tak ładnie to nazwę
Krótko mówiąc:
Zaczynamy klejenie od środka zawsze i od najwyższego punktu, mowiac prościej - kleić trzeba płaszczyznami czyli lecimy po kolei - płąskie - czekamy aż zwiąże , potem zagięcie, czekamy aż związe, potem znowu płaskie i tak dalej i nie na całej szerokości tylko np do najbliższego zagięcia a potem reszta.
Pokaże na zdjęciach jak będę obklejał swoją tylną półkę w caro.
-
Też mnie ciekawi, jak na codzień sprawują się beżowe groki?
-
Normalnie sie brudzą jak wszystko i trzeba uważac - poprostu koniec wożenia brudasów w aucie :) ale mowie BARDZO LATWO UTRZYMAC CZYSTOŚĆ bo po pierwsze materiał jest łatwozmywalny po drugie od razu widać brud. Na ciemnych fotelach i to materiałowych utrzymanei czystości jest bardzo trudne bo brudu nie widac, a i bardzo trudno go wywazyć.
Coś jeszcze...
W aucie się NIE KURZY, stara tapicerka miala w sobie tony kurzu - teraz jest czysto. Wystarczylo siaść pare razy i podnosił się tuman kurzu. I trzepanie i pranie i nic nie pomagało.
-
Wielki szacunek dla was Panowie jestem pod wrazeniem, jak zobaczyłem te fotki z wnetrza z oświetleniem :o to mnie zatkało :D
-
co fakt to fakt,rewelka!!! <spoko>
-
co się stało ze zdjęciami
-
limit transferu :) się wyczerpał :D
-
Powiem że jedyny który mi się podoba z takim wnętrzem zrobione jest to naprawde profi .
-
Żeby było profi to jeszcze boczki drzwiowe by wypadało zrobić na jasno.
-
Kwestia gustu - boczki zostają czarne. Ewentualnie parapety jasne i detale.
-
I jak tam postępy przy atówce.
-
Bez większych zmian - felgi dostał :)
-
Jako że dawno nic szczepan nie pisał to ja dodam za niego.
Szatan dostaje nowe serducho :)
Rozłożone i złożone na kawałki - co prawda 1.4 ale po remoncie kapitalnym. (poprzedni miał 11 , 0, 4, 11 sprężania)
Silnik stary out i na kawałki a w między czasie pomalowaliśmy i odświeżyliśmy komorę (jak tu nie skorzystać z takiej okazji że pusto pod maską)
Niestety... pod ręką na biegu nie było żadnego 1.8 które dałoby się odpalić (niewiadomo co na lokalnym czarnym rynku kosztowało 2000zł..... ) więc nie warto tego brać.
Więc.. fabryczne jeden cztery po remoncie (pierścienie, panewki, uszczelniacze, zawory, głowica, bla bla bla) powinno jeszcze trochę pofruwać. (do czasu aż znajdziemy ze szczepanem dwa silniki które da się odpalić i obadać)
(http://i20.photobucket.com/albums/b201/stingerek/Zdjcie000-5.jpg)
(http://i20.photobucket.com/albums/b201/stingerek/Zdjcie003-3.jpg)