FSO-Polonez Tuning Klub

GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => AUTA SYMPATYKÓW KLUBU => Wątek zaczęty przez: szczepannn w Kwiecień 09, 2011, 18:16:23 pm

Tytuł: Szczepanowy Szatan - Atu Plus 1.4 -1998r.
Wiadomość wysłana przez: szczepannn w Kwiecień 09, 2011, 18:16:23 pm
Polonez kupiony od kolegi w stanie mocno wskazującym na zaniedbanie - ostatni miesiąc pracy i oto efekty:
(http://i20.photobucket.com/albums/b201/stingerek/Zdjcie063-1.jpg)
(http://i20.photobucket.com/albums/b201/stingerek/Zdjcie067.jpg)

(http://i20.photobucket.com/albums/b201/stingerek/Zdjcie073-1.jpg)

(http://i20.photobucket.com/albums/b201/stingerek/Zdjcie074-1.jpg)

(http://i20.photobucket.com/albums/b201/stingerek/Zdjcie075-1.jpg)

(http://i20.photobucket.com/albums/b201/stingerek/Zdjcie077-1.jpg)

(http://i20.photobucket.com/albums/b201/stingerek/Zdjcie079.jpg)

(http://i20.photobucket.com/albums/b201/stingerek/Zdjcie084.jpg)

(http://i20.photobucket.com/albums/b201/stingerek/Zdjcie090-1.jpg)

(http://i20.photobucket.com/albums/b201/stingerek/Zdjcie091-1.jpg)

(http://i20.photobucket.com/albums/b201/stingerek/Zdjcie092-1.jpg)

(http://i20.photobucket.com/albums/b201/stingerek/Zdjcie096.jpg)

(http://i20.photobucket.com/albums/b201/stingerek/Zdjcie098-1.jpg)

(http://i20.photobucket.com/albums/b201/stingerek/Zdjcie097.jpg)

(http://i20.photobucket.com/albums/b201/stingerek/Zdjcie099-1.jpg)
(http://i20.photobucket.com/albums/b201/stingerek/IMG_2758.jpg)

(http://i20.photobucket.com/albums/b201/stingerek/IMG_2755.jpg)

(http://i20.photobucket.com/albums/b201/stingerek/IMG_2754.jpg)

(http://i20.photobucket.com/albums/b201/stingerek/IMG_2756.jpg)

(http://i20.photobucket.com/albums/b201/stingerek/IMG_2757.jpg)

(http://i20.photobucket.com/albums/b201/stingerek/Zdjcie103-1.jpg)

(http://i20.photobucket.com/albums/b201/stingerek/Zdjcie104.jpg)

(http://i20.photobucket.com/albums/b201/stingerek/Zdjcie103-2.jpg)

Samochód ma dodatkowo ciemne lampy z krzyżami , czeka jeszcze na kierunki i polerkę lakieru oraz felunek.
Tytuł: Odp: Szczepanowy Szatan - Atu Plus 1.4 -1998r.
Wiadomość wysłana przez: CzaroT-11 w Kwiecień 09, 2011, 20:01:07 pm
O ja... Zawalisty.. Gratulacje :)
Tytuł: Odp: Szczepanowy Szatan - Atu Plus 1.4 -1998r.
Wiadomość wysłana przez: jerzy_jerz w Kwiecień 09, 2011, 23:16:55 pm
myslalem ze nie bedzie tego zdjecia ze mna nigdzie :P
Tytuł: Odp: Szczepanowy Szatan - Atu Plus 1.4 -1998r.
Wiadomość wysłana przez: Stingerek w Kwiecień 09, 2011, 23:53:09 pm
A jednak :) - ATUmówka się będzie teraz polerować i będzie czekać na felunek. :)

W między czasie zamorduje szczepana wymianą moich resorów i polerką  moich felg :)
Tytuł: Odp: Szczepanowy Szatan - Atu Plus 1.4 -1998r.
Wiadomość wysłana przez: R9 w Kwiecień 10, 2011, 17:17:09 pm
Oglądając te zdjęcia, można tylko tylko powiedzieć - jak oni wycinają  ;) zastanawia mnie też jak takie jasne obicia, sprawują się w codziennej jeździe, bo to chyba trzeba bardzo często czyścić.
Tytuł: Odp: Szczepanowy Szatan - Atu Plus 1.4 -1998r.
Wiadomość wysłana przez: Zoltan#1930 w Kwiecień 10, 2011, 17:33:30 pm
ja się zastanawiam "jak oni to obkleili" :)
Wspaniale wygląda środek tego auta! Szacun za wykananą pracę.
Tytuł: Odp: Szczepanowy Szatan - Atu Plus 1.4 -1998r.
Wiadomość wysłana przez: Stingerek w Kwiecień 10, 2011, 17:59:18 pm
Dzięki za słowa uznania w imieniu swoim i Szczepana :) Warto było - masa pracy.... i jeszcze więcej rozkminy :)

na słonnym bedzie można pooglądać z bliska. Jeszcze nie koniec bo cały czas pracujemy nad detalami:

- pomarańczowe(bursztynowe) podświetlenie wszsytkich przycisków (od szyb, przełączników seryjnych)
- bursztynowa oprawka i podświetlenie zapalniczki
- oświetlenie LED SMD schowka i bagażnika
- Brązowa wykładzina bagażnika
- gałka zmiany biegów będzie z czarnej bili numer 8 :)
takie smaczki a dodają uroku :)

Cytuj (zaznaczone)
zastanawia mnie też jak takie jasne obicia, sprawują się w codziennej jeździe, bo to chyba trzeba bardzo często czyścić
Prawda, widać każdy brud, jednak wilgotna szmatka i w kilka sekund jest czysto. Paradoksalnie łatwiej utrzymać czystość bo plamy i zabrudzenia są łatwe do usunięcia i każdą od razu widać.
Tytuł: Odp: Szczepanowy Szatan - Atu Plus 1.4 -1998r.
Wiadomość wysłana przez: xmaniekx w Kwiecień 10, 2011, 21:25:18 pm
Plastiki zwykłym szprejem malowane czy strukturalnym do plastików?
Stingerek, może jakiś artykuł o oklejaniu? Ja próbowałem kilka elementów oklejać folią termo (ploterowa) ale poszedłem w stronę lakieru strukturalnego bo mi zabrakło cierpliwości.
Tytuł: Odp: Szczepanowy Szatan - Atu Plus 1.4 -1998r.
Wiadomość wysłana przez: Stingerek w Kwiecień 10, 2011, 21:42:58 pm
Artykuł o oklejaniu chętnie napiszę , tylko muszę coś jeszcze okleić - jak bedę robił u siebie tylną półkę to pstryknę fotki.

Najważniejsze to cierpliwość i etapowość działania :) żę tak ładnie to nazwę

Krótko mówiąc:

Zaczynamy klejenie od środka zawsze i od najwyższego punktu, mowiac prościej - kleić trzeba płaszczyznami czyli lecimy po kolei - płąskie - czekamy aż zwiąże , potem zagięcie, czekamy aż związe, potem znowu płaskie i tak dalej i nie na całej szerokości tylko np do najbliższego zagięcia a potem reszta.
Pokaże na zdjęciach jak będę obklejał swoją tylną półkę w caro.
Tytuł: Odp: Szczepanowy Szatan - Atu Plus 1.4 -1998r.
Wiadomość wysłana przez: michau w Kwiecień 14, 2011, 11:29:51 am
Też mnie ciekawi, jak na codzień sprawują się beżowe groki?
Tytuł: Odp: Szczepanowy Szatan - Atu Plus 1.4 -1998r.
Wiadomość wysłana przez: Stingerek w Kwiecień 14, 2011, 11:40:34 am
Normalnie sie brudzą jak wszystko i trzeba uważac - poprostu koniec wożenia brudasów w aucie :) ale mowie BARDZO LATWO UTRZYMAC CZYSTOŚĆ bo po pierwsze materiał jest łatwozmywalny po drugie od razu widać brud. Na ciemnych fotelach i to materiałowych utrzymanei czystości jest bardzo trudne bo brudu nie widac, a i bardzo trudno go wywazyć.

Coś jeszcze...

W aucie się NIE KURZY, stara tapicerka miala w sobie tony kurzu - teraz jest czysto. Wystarczylo siaść pare razy i podnosił się tuman kurzu. I trzepanie i pranie i nic nie pomagało.
Tytuł: Odp: Szczepanowy Szatan - Atu Plus 1.4 -1998r.
Wiadomość wysłana przez: michal235c w Kwiecień 15, 2011, 06:51:22 am
Wielki szacunek dla was Panowie jestem pod wrazeniem, jak zobaczyłem te fotki z wnetrza z oświetleniem :o to mnie zatkało  :D
Tytuł: Odp: Szczepanowy Szatan - Atu Plus 1.4 -1998r.
Wiadomość wysłana przez: Wackas w Kwiecień 29, 2011, 07:05:06 am
co fakt to fakt,rewelka!!! <spoko>
Tytuł: Odp: Szczepanowy Szatan - Atu Plus 1.4 -1998r.
Wiadomość wysłana przez: kazik_fso w Maj 06, 2011, 18:02:47 pm
co się stało ze zdjęciami
Tytuł: Odp: Szczepanowy Szatan - Atu Plus 1.4 -1998r.
Wiadomość wysłana przez: Stingerek w Maj 06, 2011, 22:55:23 pm
limit transferu :) się wyczerpał :D
Tytuł: Odp: Szczepanowy Szatan - Atu Plus 1.4 -1998r.
Wiadomość wysłana przez: Młody95 w Maj 08, 2011, 21:53:28 pm
Powiem że jedyny który mi się podoba z takim wnętrzem zrobione jest to naprawde profi .
Tytuł: Odp: Szczepanowy Szatan - Atu Plus 1.4 -1998r.
Wiadomość wysłana przez: Rafał w Maj 08, 2011, 21:57:41 pm
Żeby było profi to jeszcze boczki drzwiowe by wypadało zrobić na jasno.
Tytuł: Odp: Szczepanowy Szatan - Atu Plus 1.4 -1998r.
Wiadomość wysłana przez: Stingerek w Maj 08, 2011, 22:17:23 pm
Kwestia gustu - boczki zostają czarne. Ewentualnie parapety jasne i detale.
Tytuł: Odp: Szczepanowy Szatan - Atu Plus 1.4 -1998r.
Wiadomość wysłana przez: kazik_fso w Maj 22, 2011, 21:12:49 pm
I jak tam postępy przy atówce.
Tytuł: Odp: Szczepanowy Szatan - Atu Plus 1.4 -1998r.
Wiadomość wysłana przez: Stingerek w Maj 23, 2011, 00:28:28 am
Bez większych zmian - felgi dostał :)
Tytuł: Odp: Szczepanowy Szatan - Atu Plus 1.4 -1998r.
Wiadomość wysłana przez: Stingerek w Październik 24, 2011, 03:00:21 am
Jako że dawno nic szczepan nie pisał to ja dodam za niego.
Szatan dostaje nowe serducho :)
Rozłożone i złożone na kawałki - co prawda 1.4 ale po remoncie kapitalnym. (poprzedni miał 11 , 0, 4, 11 sprężania)
Silnik stary out i na kawałki a w między czasie pomalowaliśmy i odświeżyliśmy komorę (jak tu nie skorzystać z takiej okazji że pusto pod maską)

Niestety... pod ręką na biegu nie było żadnego 1.8 które dałoby się odpalić (niewiadomo co na lokalnym czarnym rynku kosztowało 2000zł..... ) więc nie warto tego brać.

Więc.. fabryczne jeden cztery po remoncie (pierścienie, panewki, uszczelniacze, zawory, głowica, bla bla bla) powinno jeszcze trochę pofruwać. (do czasu aż znajdziemy ze szczepanem dwa silniki które da się odpalić i obadać)


(http://i20.photobucket.com/albums/b201/stingerek/Zdjcie000-5.jpg)
(http://i20.photobucket.com/albums/b201/stingerek/Zdjcie003-3.jpg)