FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Karoseria / Blacharka / Wnętrze => Wątek zaczęty przez: Adam256 w Czerwiec 10, 2011, 09:22:01 am
-
Witam, w najbliższym czasie założę do mojego poldka hak (kupię na szrocie). Pytane:
1. czy warto poprosić o zostawienie śrub, którymi hak był przykręcony (chodzi mi o to czy nie ma jakiś specyficznych dystansów itp)
2. czy jeżeli jest LPG to trzeba wyjmować butlę (jest w kole zapasowym)
3.zderzak też trzeba zrzucić
-
Ja ostatnio zakładaem nowy hak do poldka
1) sruby były w miare zwykłe, kilka krótkich i kilka długich
2) nie wyjmowałem butli
3) nie zdejmowałem
-
poldka hak (kupię na szrocie)
Wybierz taki gdzie jest w miarę czytelna tabliczka znamionowa.
Hak z PN+ jest ździebko inny niż do PN. Różnica jest ze względu na inny zderzak.
-
Ja mam założony z atu do atu plusa. P&P
-
do caro "minusa" jest taki hak?? http://allegro.pl/hak-polonez-caro-i1654370821.html
-
ad. 2 - zależy od haka i sprzętu. Ja przy moim haku nie zrzucałem, bo miałem wiertarkę kątową. Znajdź po prostu taki, co ma śrubu tak ułożone, żeby butla nie przeszkadzała w wierceniu.
-
Witam, po długiej przerwie.
Mam założyć hak do Caro.
Ale zastanawiam się nad tym jaki typ. Na szrotach chcą po 50..60zł do tego trzeba jeszcze przeważnie wiązkę wiec znalazłem na Alledrogo :) coś takiego
http://allegro.pl/hak-holowniczy-polonez-caro-fabryczny-z-wiazka-i2112672283.html
Niby jest fabryczny a wygląda jakoś mizernie, w porównaniu z hakiem ze Słupska, który miałem w moim pluszaku.
Spostrzeżenia mile widziane :)
Ktoś ma jakieś doświadczenia związanie z tym hakiem?
-
Witam, czy hak od dużego Fiata będzie pasował do caro plus?
-
nie