FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => SILNIKI => TECHNIKA => Silniki Fiata, Forda i inne => Wątek zaczęty przez: Kris_phone_xp w Sierpień 26, 2011, 00:01:44 am
-
Przeglądając aukcje natknąłem się na coś takiego http://allegro.pl/polonez-diesel-1-6-nie-1-9-citroen-i1775150991.html
Widziałem już kilka takich swapów w internecie, ale bez większego opisu.
Silnik zapewne golf II, jak myślicie opłacalne wsadzić coś takiego do poloneza? Z ekonomicznego punktu widzenia wpada super, ale jak z mocą i ewentualnie jak dużo roboty byłoby przy tym w porównaniu ze zwykłą zmianą silnika w ohv'ce na inną ohv'ke?
P.S. Sorry jeśli temat już był na forum
-
daj sobie spokoj,
oczywiscie FSO wsadzalo 1.6D do 125p i dzwon teoretycznie da sie dorwac (praktycznie raczej nie) ,ale silnik jest slaby,a Polonez ciezki,
kiedys gosc rozbil escorta 1.6D lub 1.8D (raczej 1.6D)- auto bylo kupione nowe i mialo 2 lata, nakulal tym prawie 200kkm,
szkoda mu bylo i kupil nowke poldka bez silnika ,wlozyl silnik i natlukl silnik do 1mlnkm ,czyli w budzie polda zrobil 800kkm,
dynamiczne to to nie bylo, ale za komuny ropa tania jak barszcz i bez kartek ,wiec sie oplacalo
na dzien dzisiejszy, jakie by te silniki nie byly ,czy to szmelcwagena,forda lub opla to jednak stare juz jak swiat,a wiec i kondycja nie najlepsza i mocy nie maja,
sa 1.6TD szmelcwagena ,ale tez juz stare i dojezdzone,
jak chcesz diesla to najbardziej pasuje XUD cytryny - ceny przyzwoite, stan jeszcze znosny ,a problemami ze swapem to juz sie fabryka zajela
-
Znałem gościa, który miał Poloneza z silnikiem 1.6D od VW. Wypowiadał się pozytywnie o zużyciu paliwa i trwałości, natomiast twierdził że ów silnik nieco jest za słaby do Poloneza i w sumie średnio się nim jeździ wszędzie gdzie potrzebne jest większe przyśpieszenie i prędkość. Niemniej ponieważ jemu się nie śpieszyło, to był zadowolony. Przeróbki dokonał używając jednego z dwóch okazyjnie kupionych dzwonów do skrzyni biegów pochodzących z fabrycznych 125p 1600 D. Mówił że na trasie robi na jednym zbiorniku prawie 1000 km...
-
Zamast 1.6 wsadź 1.9TDi ze stajni Citroena, będzie pasowało pod seryjną skrzynie od dieselka. A i 90KM ma więc będzie dynamiczniej troszkę może...
-
Ostatnio na allegro był 125p z silnikiem 1.9 albo 2.0 HDI
-
Tak tez myślałem że będzie słaby, ale spalanie świetne. U mnie sądze że by się sprawdził bo jeżdze praktycznie tylko po mieście i to symboliczne odcinki, 1-5km codziennie po ok 10razy, ale jednak gaz wypada w tym zestawieniu lepiej niż zabzwa w swapa:)
-
To jak byś miał jeździć dieslem na tak krótkich dystansach to długo by nie pochodził.
-
A niby czemu?
-
Jeżeli diesel jeździ stale na tak krótkich odcinak jest niedogrzany a właściwie wogóle się nie grzeje co prowadzi najczęściej do pękania głowicy.
-
Powiedz to Caro Dieslowi mojego starszego (nie ten którego teraz mam) który na taxi zjeździł ze 3-4 lata i przy silniku miał wymieniany jedynie rozrząd i olej...
-
Jest jedno "ale" skrzyni z fsoVW. Zapina się do tego silnik z ałdi np 1.8 benzynka i auto lata :d
-
Skrzynia nie stanowi problemu, można zawsze zapiąc skrzynię N9/MT75 do silnika VW lub skrzynię od LT-ka - o ile wlezie w tunel - i jazda, nie ma problemu słabej skrzyni ;)
-
Jeżeli diesel jeździ stale na tak krótkich odcinak jest niedogrzany a właściwie wogóle się nie grzeje co prowadzi najczęściej do pękania głowicy.
Ale nie w każdej marce. <lol> Naszemu Mercedesowi wcale taka jazda nie szkodziła <lol>
-
kumpel miał w poldku silnik z merca 124D 2.0 D. ładni to latało...
-
Rodzice mojego kolegi ze szkoły mieli nawet 2400 D w borewiczu. :)
-
Jest jedno "ale" skrzyni z fsoVW. Zapina się do tego silnik z ałdi np 1.8 benzynka i auto lata :d
jezeli z tym dzwonem da sie spiac 1.8 20V to moze byc ciekawie :d
Tak tez myślałem że będzie słaby, ale spalanie świetne. U mnie sądze że by się sprawdził bo jeżdze praktycznie tylko po mieście i to symboliczne odcinki, 1-5km codziennie po ok 10razy, ale jednak gaz wypada w tym zestawieniu lepiej niż zabzwa w swapa:)
bo komuna sie skonczyla i choc ropa i benzyna nie jest na kartki ,to stosunek cen maja inny ,
choc w sumie sa na kartki ,bo kto tankuje ponizej 2l :p
-
Sytuacja się zmienia jak mamy jechać za granicę. W Norwegii jeszcze niedawno ON był dwa razy tańszy niż E95. Poza tym auto palące na długich trasach te 4,5-5,5 litra wychodzi mniej więcej tak samo tanio jak LPG, a mniej jest kłopotów z tankowaniem, przejściówkami, końcówkami i szukaniem stacji z LPG.
-
jezeli z tym dzwonem da sie spiac 1.8 20V to moze byc ciekawie
do tego lepiej nie zniszczalną skrzynie z LT lub 740d
-
Sytuacja się zmienia jak mamy jechać za granicę. W Norwegii jeszcze niedawno ON był dwa razy tańszy niż E95. Poza tym auto palące na długich trasach te 4,5-5,5 litra wychodzi mniej więcej tak samo tanio jak LPG, a mniej jest kłopotów z tankowaniem, przejściówkami, końcówkami i szukaniem stacji z LPG.
niedawno ,czyli kiedy wg ciebie ? bo 3 lata temu to na pewno kosztowal tyle co benzyna
jezeli z tym dzwonem da sie spiac 1.8 20V to moze byc ciekawie
do tego lepiej nie zniszczalną skrzynie z LT lub 740d
LT to dostawcza krowa ,a 740d to bmw ?
cos ci sie pokrecilo,
moze odrazu zepnij go ze skrzynia z T-34 i daj turbosprezarke z Leoparda - wtedy silnik bedzie ciezko dostrzec w caloksztalcie
-
LT to dostawcza krowa ,a 740d to bmw ?
cos ci sie pokrecilo
nic mi sie nie pokreciło, skrzynia z lt 2.4 d oraz z volvo 740 d, tzw. getrag m90 ;)
-
tylko po co komus dzwon do skrzyni fso ,zeby zamontowac skrzynie od volvo :]
-
tylko po co komus dzwon do skrzyni fso ,zeby zamontowac skrzynie od volvo
bo ludzie nie wiedzą że skrzynia volovo pasuje ;)
-
tylko po co komus dzwon do skrzyni fso ,zeby zamontowac skrzynie od volvo
bo ludzie nie wiedzą że skrzynia volovo pasuje ;)
to mogles to jakos napiac, a nie wyskakiwac ze skrzyniami od LT (swoja droga lipa te skrzynie ,wsteczny jak w jakiejs Tavrii ,trzesie sie drazek ),
jasna sprawa ,ze skrzynia od volvo z silnikiem 2.4 d/td pasuje ,bo to silnik szmelwagena - wiekszy brat 1.6d ,tylko majacy 6 cylindrow w rzedzie ,
analogiczenie bmw mialo silniki 1.7tds i 2.5tds - od bmw tez skrzynia pasuje ,tylko z lepszym silnikiem sie ja spina :p
-
tyle ze skrzynia lt i volvo to jedno i to samo :D
a mi chodziło głównie o Twoją sugeste dotyczącza 1.8 20v ;)
-
jasna sprawa ,ze skrzynia od volvo z silnikiem 2.4 d/td pasuje ,bo to silnik szmelwagena - wiekszy brat 1.6d ,tylko majacy 6 cylindrow w rzedzie ,
Ja by raczej powiedział że 2.4 jest większym bratem 1.9 z dołożonym jednym cylindrem(pięć cylindrów)
Jak już pakować do Poloneza silnik z VW to chociaż 1.9 bo 1.6 nie robi rewelacji nawet w dużo lżejszym Golfie.
-
tyle ze skrzynia lt i volvo to jedno i to samo :D
a mi chodziło głównie o Twoją sugeste dotyczącza 1.8 20v ;)
tylko uklad biegow inny <lol>,
w sumie to jezdzilem tylko 940 2.4td z automatem,ale czy volvo dawaloby inne skrzynie do benzyniaka i diesle ?
jasna sprawa ,ze skrzynia od volvo z silnikiem 2.4 d/td pasuje ,bo to silnik szmelwagena - wiekszy brat 1.6d ,tylko majacy 6 cylindrow w rzedzie ,
Ja by raczej powiedział że 2.4 jest większym bratem 1.9 z dołożonym jednym cylindrem(pięć cylindrów)
Jak już pakować do Poloneza silnik z VW to chociaż 1.9 bo 1.6 nie robi rewelacji nawet w dużo lżejszym Golfie.
oj cos mi swita,ze akurat w 940 mialem 6cyl w rzedzie - ten sam silnik wkladany byl do 740 i 240
-
Ja by raczej powiedział że 2.4 jest większym bratem 1.9 z dołożonym jednym cylindrem(pięć cylindrów)
ale tu chodzi o 6-cylindrowego d24. 2.4/2.5 r5, to inna bajka.
-
Zwracam honor 6cylindrów w rzędzie.
-
Sorry za odkop starego tematu, ale może ktoś napisze z którymi silinikami VW spina się ta skrzynia d24 z volvo? Jako, że silniki te są popularne, można łatwo coś dorwać, choć akurat skrzynia volvo nie jest zbyt tania...
-
powinno pasować większość silników vw które chodziły wzdłużnie ;)
-
Heh, to spoko :-) Wiem, że vw niepopularny na tym forum, ale akurat silników nie muszą się wstydzić (no wiadomo - nie licząc wynalzków typu 1,2 TFSI, pierwszych 2,0 TDI i paru innych). Wybór jest duży, ceny popularnych jednostek dość przystępne, więc ja bym poszedł w tę stronę :-)
-
ogólnie fsi to porażka ale cóż, vw ma całkiem spoko jednostki napędowe pod jeśli chodzi o awaryjność, cenę i moc, jedynie trzeba mieć pare rzeczy przemyślanych na temat montażu ich do fso ;)
-
jedynie trzeba mieć pare rzeczy przemyślanych na temat montażu ich do fso ;)
Co masz na myśli?
-
to co przy każdym nie typowym swapie, czyli rzeźba, rzeźba i jeszcze raz rzeźba ;)
-
Po co kombinować z VW jak najprościej włożyć 1.9TD citroena, najmniej przeróbek. Sam mam 1.9D i na pewno z turbiną by to fajnie śmigało.
-
Zgadza się, ale 1,9 TD citroena to tylko 90 KM, które jakiegoś wielkiego szału raczej by nie robiły, vw ma większy wybór silników i są bardziej dostępne oraz popularniejsze. Nie wiem jeszcze czy da się z tego 90-konnego wyciągnąć coś więcej, bo w vw to dość proste. Wiadomo, że ze względu na most i skrzynie nie ma co szaleć, ale ze 120 kucy by się przydało.
Co do rzeźby też racja, ale może nie byłoby jej wcale tak dużo, jakby dopasować skrzynię (choćby tę wspomnianą z volvo) i dorobić łapy silnika, a sam silnik jakby się chciał zmieścić (a powinien) w komorę poldka - to wcale nie powinno być tragicznie.
-
Jak ja uwielbiam takie teoretyzowanie zza klawiatury komputera :d
-
Jak masz aż tyle do powiedzenia W TEMACIE to lepiej byś zrobił gdybyś nic nie powiedział. A jeżeli już tak bardzo Ci przeszkadzało to, co napisałem, mogłeś wysłać PW.
-
Ale taka jest prawda, że o swapach turbodiesli do polonezów tematów było już kilka, a żaden się nie zakończył sensowną fotorelacją - wszystko skończyło się na wymianach zdań... Podobnie jak większość superambitnych projektów których ktoś na szczęście dla jego rodziny i domowego budżetu nie zaczął wcielać w życie tylko po to, żeby ostatecznie pogonić na allegro. Bo i tak bywało, co dłużej siedzący na tym forum ludzie pamiętają.
-
moze 2.3 v5 byś włożył :D ? gdzieś widziałem fotorelacje ze swapa takiego pieca do poloneza i skrzynia od volvo była dana bo niby pasowało wszystko.
-
@xmaniekx: Bo ja wiem czy 1,9 td z cytryny to taki ambitny projekt?
@marcin88: Proszę bez szyderstwa, nie potrzebuję aż takiego silnika, zresztą v5 może się okazać za długi.
Poza tym... chyba normalne, że zanim się coś zacznie robić, to trzeba chyba zebrać nieco informacji. A to, że ktoś pisał, a nie zrobił, nie znaczy z automatu, że NIKT nie zrobi. Ja nie wiem czy zrobię, bo blacharka Polonezów zniechęca, a poza tym na samochodach świat się nie kończy, jest rodzina itd. Ale plany są :-)
-
zresztą v5 może się okazać za długi.
2.8 VR6 wchodzi, więc i 2.3 VR5 wejdzie, bo to jest prawie to samo, tylko 1 gar mniej.
Poza tym... chyba normalne, że zanim się coś zacznie robić, to trzeba chyba zebrać nieco informacji.
Niestety ludzie zbierający informacje z góry są traktowani jako tacy, którzy na teorii zakończą projekt...
-
moze 2.3 v5 byś włożył :D ? gdzieś widziałem fotorelacje ze swapa takiego pieca do poloneza i skrzynia od volvo była dana bo niby pasowało wszystko.
nie dokońca paswowało ale właścieciel jest kumaty i posadził vr6, wiec vr5 wzdłużny powinien wejść na luzie ;)
-
Proszę bez szyderstwa, nie potrzebuję aż takiego silnika, zresztą v5 może się okazać za długi.
jakie szyderstwo ?
ten silnik jest w polonezie i mieści sie bez ciecia o ile pamiętam :) dziś kolega kupił nabój z DF oryginalny silnik 1.6D ze skrzynia za 600 zł a myślałeś o 2.2/ 2.3 R5 z audi ? ma niezły gang :)
-
a myślałeś o 2.2/ 2.3 R5 z audi ? ma niezły gang
a widziałeś ty kiedyś ten silnik ?
-
a widziałeś ty kiedyś ten silnik ?
Miałem taki w Audi 20v i miałem zamiar swapować 10v do Poloneza zanim się trafił obecny 1.6 Turbo. Brzmienie ma kozackie, na długość powinien wejść, kolektor wydechowy po dobrej stronie, silnik pochylony na stronę pasażera więc nie koliduje z serwem i resztą, fabrycznie jest montowany wzdłużnie więc też trochę problemów odejdzie. Ogólnie bardzo fajna opcja, do tego można uturbić i nawet by to zaczęło się napędzać.
-
tylko ze zanim włożysz r5 audi to na 99 % czeka Cie kapitalka ;) nie mówiąc już o tym że fabrycznie silnik był pod kątem a skrzynia volvo prostuje jednostkę co troche komplikuje sprawe ;) na długość ma szanse wejść jedynie po "korekcie" grodzi ...
-
na długość ma szanse wejść jedynie po "korekcie" grodzi ...
M20B25 wchodzi bez rzeźby w grodzi, a takie dajmy na to NG nie wejdzie? Coś tu się nie zgadza.
nie mówiąc już o tym że fabrycznie silnik był pod kątem a skrzynia volvo prostuje jednostkę co troche komplikuje sprawe ;)
Wg mnie jeszcze bardziej upraszcza bo będzie więcej miejsca na kolektory i jakiegoś Holseta. Fakt, nie jest to prosty swap, ale bez przesady, chłopaki ładują Busso V6 to dlaczego R5 miałoby nie siąść?
-
a widziałeś ty kiedyś ten silnik ?
chłopie jestem mechanikiem 2.2 2.3 R5 znam na wylot... jesli chcesz to podam ci inne ciekawe propozycje swapu .
-
M20B25 wchodzi bez rzeźby w grodzi
tylko ze jego ustawienie zostawia wiele do życzenia ;)
Fakt, nie jest to prosty swap, ale bez przesady
co racja to racja, bywają wieksze rzeźby, jednak i tak bez 15 koła w kieszeni bym sie na to nie porywał ;)
esli chcesz to podam ci inne ciekawe propozycje swapu .
no dawaj, zobaczymy ile z tego jest już w miare rozkminione ;)
-
slnik z nissana maximy 3.0 v6 i 3.3 v6 12v babarytem cos podobnego do mojego busso http://moto.allegro.pl/nissan-patrol-60-v6-3000-silnik-kompl-vg30-715034-i2209654731.html i R4 http://moto.allegro.pl/nissan-primera-p10-w10-silnik-benzynowy-2-0-gwaran-i2175239127.html dosyc rozwojowe sa sam kiedys o takim myslałem i np wloskie v4 z lanci Fulvia jara mnie ten silnik :d http://rover.ebay.com/rover/1/711-53200-19255-0/1?icep_ff3=2&pub=5574639392&toolid=10001&campid=5336656605&customid=needy-alloy-zagato-1967-lancia-fulvia-13-sport&icep_item=220762675583&ipn=psmain&icep_vectorid=229466&kwid=902099&mtid=824&kw=lg 1300 ma jak pamietam 110 hp a 1600 140 hp :) w sumie jesli wszystko umie sie samemu zrobic i ma sie jakies zaplecze techniczne to swap nie jest jakos kosmicznie drogi...
-
ostatni link nie działa, vg najlepiej było by poszukać z starego 300zx turbo, kompaktowe sohc plus mały dopalacz :D
-
http://www.google.pl/imgres?hl=pl&rlz=1C1MOWC_enPL389PL423&biw=1280&bih=933&tbm=isch&tbnid=zwKsvYwtbUyD3M:&imgrefurl=http://bringatrailer.com/2011/04/04/needy-alloy-zagato-1967-lancia-fulvia-1-3-sport-2/&docid=bCoDnGG3xPLL8M&imgurl=http://bringatrailer.com/wp-content/plugins/PostviaEmail/images/1967_Lancia_Fulvia_Zagato_1300_Sport_Alloy_Coupe_For_Sale_Engine_resize.jpg&w=580&h=426&ei=_aR0T-OdEuH04QStsOHsDQ&zoom=1&iact=rc&dur=235&sig=115516567315241154944&page=2&tbnh=138&tbnw=192&start=26&ndsp=30&ved=1t:429,r:16,s:26&tx=67&ty=51 teraz działa :p v6 turbo jest na allegro. a może koniecznie jakiegoś "dymiarza" chcesz :D ? czytaj diesla.
-
fajne to v4 ... tylko raczej niedostępne ...
-
jeśli jesteś cierpliwy to znajdziesz go :) ale mysle ze cena bedzie minimum 4000 tys zł i to w stanie niewiadomo jakim :) czesto fajne silniki mozna wygrzebać w nagli... kolega nakupił sobie kilka dohc fiata w miare przystepnych cenach jesli bys szukał to przez jakiegoś znajomego własnie tam... czasami takie perełki sie pojawiaja.
-
o dohcach w uk to wiem ze chodzą za ułamek polskiej ceny ... powiem Ci że jak miałbym teraz robić swapa do polda to raczej była by wydumka na bazie 1.8 20v albo czegoś japońskiego ...
-
jesli bys wkladal 1.8 20v to tylko z turbo! :)
-
Kurczę szalecie z tymi v6, itp., ja raczej nie myślałem o mocach >120-130 KM. Za dużo rzeźby...
-
jesli bys wkladal 1.8 20v to tylko z turbo!
no hejaha ;D niestety w chwili obecnej jestem na stałe poza graniacami polski, jak sie zbiore do powrotu to może powstanie szybkie auto które tym razem nie zruinuje mnie finasowo i tym razem bedzie na bazie poloneza ;)
-
Odgrzeję kotleta- wie ktoś jaki wysoki jest dzwon od 1.6d i czy różni się wysokością od dzwona 1.6ohv ? Tak się zastanawiam (bo ciężko dostać taki dzwon) jakby 1.8 z audi połączyć dzwonem ohv+ flansza z blachy. Ale nie wiem czy by wtedy starczyło wałka sprzęgłowego...
-
Odgrzeję kotleta- wie ktoś jaki wysoki jest dzwon od 1.6d i czy różni się wysokością od dzwona 1.6ohv ? Tak się zastanawiam (bo ciężko dostać taki dzwon) jakby 1.8 z audi połączyć dzwonem ohv+ flansza z blachy. Ale nie wiem czy by wtedy starczyło wałka sprzęgłowego...
Był ostatnio taki dzwon na Tablicy za 120zl :-)
-
przedłużalem ostatnio wałek sprzegłowy..wic nawet jak by brklo.. w co watpie to do zrobienia.
-
Odgrzeję kotleta- wie ktoś jaki wysoki jest dzwon od 1.6d i czy różni się wysokością od dzwona 1.6ohv ? Tak się zastanawiam (bo ciężko dostać taki dzwon) jakby 1.8 z audi połączyć dzwonem ohv+ flansza z blachy. Ale nie wiem czy by wtedy starczyło wałka sprzęgłowego...
Był ostatnio taki dzwon na Tablicy za 120zl :-)
szkurdemać :D masz linka do niego czy już poszedł?
-
Dawałem kiedyś link w temacie allegro:
http://forum.fsoptk.pl/index.php?topic=40158.msg714459#msg714459
http://tablica.pl/oferta/unikat-lacznik-kolnierz-skrzyni-polonez-sil-vw-CID5-ID50Y1T.html#af869b322f
-
Odkopuje, bo temat jest i nie ma sensu pisać nowego.
Szukam rysunku technicznego do wykonania flanszy łączącej skrzynię biegów z poloneza, z silnikiem od volkswagena. Kiedyś widziałem go gdzieś w necie, ale byłem młody i głupi i nie zachowałem fotki. Teraz poszukuję. Jakby ktoś miał instrukcję jak wykonać taką flanszę to proszę o pomoc.
-
Odkopuje, bo temat jest i nie ma sensu pisać nowego.
Szukam rysunku technicznego do wykonania flanszy łączącej skrzynię biegów z poloneza, z silnikiem od volkswagena. Kiedyś widziałem go gdzieś w necie, ale byłem młody i głupi i nie zachowałem fotki. Teraz poszukuję. Jakby ktoś miał instrukcję jak wykonać taką flanszę to proszę o pomoc.
Witam,pytanie też poszukuję flanszy żeby połączyć silnik vw z skrzynią poloneza i mocowań na poduszki,(czy jest jakaś skrzynia na tylni napęd co pasuje pod silnik vw ?)
-
Odkopuje, bo temat jest i nie ma sensu pisać nowego.
Szukam rysunku technicznego do wykonania flanszy łączącej skrzynię biegów z poloneza, z silnikiem od volkswagena. Kiedyś widziałem go gdzieś w necie, ale byłem młody i głupi i nie zachowałem fotki. Teraz poszukuję. Jakby ktoś miał instrukcję jak wykonać taką flanszę to proszę o pomoc.
Witam,pytanie też poszukuję flanszy żeby połączyć silnik vw z skrzynią poloneza i mocowań na poduszki,(czy jest jakaś skrzynia na tylni napęd co pasuje pod silnik vw ?)
Volvo M47 i Volvo M90.
-
Volvo M47 i Volvo M90.
jesteś pewien ? bo na moje r4 ma inny rozstaw śrub niż reszta, nie pamiętam tylko czy w dieslach też to się sprawdza...
-
łączenie prukawki w postaci vw 1.6d ze skrzynią od volvo to dośc ciekawy pomysł by był. chyba, że coś mocnego. niestety na tą skrzynie siada niewiele motorów. Dorobienie flanszy/dzwonu do skrzynii fso nie jest problemem nie do przeskoczenia. chyba łatwiej, niż montować wielką skrzynie z volvo.
-
Volvo M47 i Volvo M90.
jesteś pewien ? bo na moje r4 ma inny rozstaw śrub niż reszta, nie pamiętam tylko czy w dieslach też to się sprawdza...
Pewności oczywiście mieć nie mogę, ale są to jedyne w miarę dostępne skrzynie, które mi przychodzą do głowy jeśli mowa o łączeniu silnika VW z napędem na tył. Zdaje się też, że polonez z przełożonym vr6 jeździł na skrzyni M47, ale nie wiem, czy nie było tam jakiejś rzeźby.
-
chcę włożyć do Poloneza silnik 1,8T, oczywiście od vw ,a nie jakiś syf angielski.
flansze dorobić nie jest takie proste,trzeba sporządzić dokładny rysunek,dlatego pytam może ktoś posiada lub wie kto dorabia takie rzeczy .
-
20v czy 8v?
-
20v czy 8v?
20V
-
to nie masz co sobie zaprzatać glowy, bo nie pasuje.
Flansza i jakas skrzynia bmw czy opel
-
to nie masz co sobie zaprzatać glowy, bo nie pasuje.
Flansza i jakas skrzynia bmw czy opel
nie pasuje żadna wzdłużna skrzynia z wyjściem na tył napęd pod ten silnik ?
-
nie pasuje żadna wzdłużna skrzynia z wyjściem na tył napęd pod ten silnik ?
pasuje quattro z audi po zaspawaniu torsena i wyjeciu przednich półosi, niestety daje ona najszybsze na świecie auto w jeździe do tyłu
-
Ja dorobiłem flanszę. Nie jest to może dzieło sztuki ale spełnia swoje zadanie. Trochę zabawy było ale to pikuś w porównaniu do spawania nowego kolektora ssącego
-
Jesteś w
Ja dorobiłem flanszę. Nie jest to może dzieło sztuki ale spełnia swoje zadanie. Trochę zabawy było ale to pikuś w porównaniu do spawania nowego kolektora ssącego
[/qu
Ja dorobiłem flanszę. Nie jest to może dzieło sztuki ale spełnia swoje zadanie. Trochę zabawy było ale to pikuś w porównaniu do spawania nowego kolektora ssącego
Jesteś w stanie dorobić jeszcze jedną sztukę ?myślę że dogadamy się