FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => SILNIKI => TECHNIKA => Układ dolotowy i wydechowy => Wątek zaczęty przez: Gabriel w Październik 17, 2011, 13:51:09 pm
-
Czy ktos ma moze zdjecie ktore pokazuje jak byl wydech poprowadzony przez zaslepke w nadkolu we wczesnych rocznikach 125p?
W Polonezie brakuje mi miejsca w komorze i chcialbym w ten sam sposob poprowadzic wydech, tylko nie wiem jak najlepiej umiejscowic rure zeby nie wadzila o wspornik drazka :)
-
Nikt nie widzial czegos takiego?
-
Przyznam że pierwszy raz słyszę o takim rozwiązaniu, ale nie zmienia to faktu że jest to bardzo ciekawy pomysł i pozwala masę miejsca zaoszczędzić;)
-
tyle co znalazłem na kompie, jakby co, mogę zrobić dodatkowe fotki.
http://imageshack.us/g/528/dsc01358ca.jpg/ (http://imageshack.us/g/528/dsc01358ca.jpg/)
btw. taki wydech był do końca produkcji w silniku 115c i raczej go nie zmieścisz koło filtra oleju w silniku polonezowskim, a napewno przy rozruszniku. :P
-
To to lekka patologia zawiewa :D Ja myslalem o tej zaslepce w ktorej bylaby w Angliku przekladnia kierownicy. Silnik nie jest oryginalny i wlasnie nie ma juz miejsca w komorze zeby wydech puscic...
-
chcesz go puścić przy ścianie grodziowej w lewo za fartuchem w dól i pod podłoge :) ?
-
Dokladnie tak :) Tylko nie jestem pewien czy przy skrecaniu kierownica "ramie" wspornika drazkow nie bedzie o rure wadzil, a rura ma miec 2.5 cala.
-
2,5 cala to około 55mm ? :) jedyny sposób to weź kawałek takiej rury która chcesz założyć i przymierzaj tam a druga osoba nich kreci kierownica :)
-
2,5 cala to około 55mm ?
63,5mm