FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Układ paliwowy i chłodzenia/nagrzewania => Wątek zaczęty przez: Aetius w Październik 22, 2011, 21:26:53 pm
-
Witajcie, po przejściach z poszukiwniem i montażem chłodnicy teraz pojawił się kolejny "problem"- przy nowej chłodnicy i nowym płynie temperatura cały czas stoi na ok 70st. Nie podoba mi się to bo ani nie grzeje w środku nawiew ani ssania zdjąć nie można bo zdycha.
Co z tym zrobić? termostat wymienić? Czujnik temperatury w chłodnicy działa i wszystko cacy tylko dzisiaj jak wracałem z pracy to mi się ani razu nie włączył bo nie doszło do tych 90st nawet...
-
Sprawdź termostat czy jest sprawny i jak coś zastaw kawałek chłodnicy :)
A tak btw to takie tematy juz byly więc poszukaj, a coś znajdziesz :D
-
hehe dzięki, zaślepiłem grilla tą gumową zaslepką i nic nie dało :/ przedtem było wszystko ok więc to chyba wina nowego płynu... ale nie wiem jak to mogło na termostat wpłynąć...
-
to chyba wina nowego płynu...
Płyn tu nie ma nic do rzeczy.
zaślepiłem grilla tą gumową zaslepką i nic nie dało
Spróbuj jeszcze wloty w zderzaku zasłonić.
I wymień termostat.
-
A na postoju ? też się nie zagrzeje ?
-
nie wiem bo tak długo na włączonym nie stałem nim.... w korku porządnym owszem się grzeje ale to tylko na moment :(
-
Panie szanowny , żeby sprawdzić czy termostat jest dobry to odpalamy zimny silnik i rączką dotykamy grubego przewodu od strony chłodnicy i od strony pompy wody, jak temperatura ładnie rośnie w obu przewodach to walnięty jest termostat.
-
Podpinam sie, a jak na postoju wszystko ok, tylko jak jadę trzyma 70* to co ? zaślepić wlot od zderzaka czymś ?;> Termostat jest ok
-
Zastaw kawałek chłodnicy i zobacz co się stanie :)
-
Jak jeździsz dłużej na jednym termostacie to najpewniej on jest winny. U mnie było niby ok z tymi wężami, niby nie przepuszczał, a było 70 stopni, termostat miał niecały rok. Nie ma co rozkminiać bo szkoda paliwa jeżdżąc na ssaniu i w zimnie jeździć też kiszka. Kup termostat...szkoda że jesteś z WAWY bo mam jeden sprawny, a niepotrzebny...
-
Termostat kosztuje jakieś grosze więc nie ma problemu :) ale dzięki za radę. trzeba będzie tak zrobić
-
termostat ja wymieniałem u siebie dwa razy do roku:) raz na wiosnę, i raz przed zimą - robota prosta łatwa i przyjemna i tania. A termostaty są tak wadliwe że szkoda nawet się z tym bawić. Wymienić i już
-
Stingerek możesz powiedzieć czy nie przegrzewa Ci się nagrzewnica po uszczelnieniu? ja dzisiaj rozpiździec zrobiłem i mam ją na wierzchu. zastanawiam się czy jeśli zatkam te szpary z przodu i z tyłu to czy nie będzie to jakoś szkodzić. może lepiej niech będzie jakiś przewiew...
muszę wyczyścić ( z zewnątrz) nagrzewnicę jutro bez wyjmowania, ma ktoś jakiś pomysł? :)
-
u mnie też tak kiedyś było, że przy niższej temp. zewnętrznej w czasie jazdy trzymał 70 stopni, jednak po wymianie termostatu poprawiło się -85 stopni przy ciągłej jeździe 100-110km/h