FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => NA SPORTOWO => kjs'y deklaracje - relacje => Wątek zaczęty przez: pies w Październik 24, 2011, 15:52:42 pm
-
Tu jest filmik z mojego przejazdu ze środka jak rally.video. zrobią to podeślę jeszcze z odcinków z zewnątrz.
Wyniki nieoficjalne z kilkoma błędami są tutaj:
http://imageshack.us/photo/my-images/809/lk20111023170500d300s.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/818/lk20111023170510d300s01.jpg/
W każdym razie 5/6 w klasie i 18/46 w generalce.
http://www.youtube.com/watch?v=z_qIdyUQwgg
-
Tu jest jeszcze z przejazdu http://www.youtube.com/watch?v=L3w4d01whM0
-
super impreza, odcinki mega, dawno nie było tak dobrego kjs'u
tym bardziej cieszę się że o imprezie dowiedziałem się dzień po widząc filmiki na youtube <lol>
-
pies ładne przejazdy, tak z ciekawości, co ile wymieniasz oponki ? :)
-
Mocno dziurawy ale ciekawy odcinek.
-
oponki dobre używki starczaja mi na dwa sezony.
-
Wyniki oficjalne:
http://rajd-podkarpacki.cba.pl/dokumenty/wyniki-klasy.pdf
http://rajd-podkarpacki.cba.pl/dokumenty/wyniki-generalna.pdf
-
Ładna jazda, jak zwykle zresztą :) Szczególnie ostatnia pętla - widać ze auto już wyczute, próby "nauczone" i jest ogień.
-
Ostatni zakręt przed pierwszą metą na relacji skopany. Za późne hamowanie, za wąskie wejście.
-
Elegancko, ładna jazda fajne próby, przydało by się trochę tył usztywnić, bo jak się mu dajesz w palnik to macha do góry idzie.
Ostatni zakręt przed pierwszą metą skopany. Za późne hamowanie, za wąskie wejście.
Uwielbiam takie komentarze, zawsze najlepiej się znają Ci co stoją z boku.
-
Uwielbiam takie komentarze, zawsze najlepiej się znają Ci co stoją z boku.
Bo stamtąd najlepiej widać. Lepiej znajdź więcej błędów bo wciskaniem wazeliny naprzód się idzie tylko w niektórych firmach i partiach.
-
Lepiej znajdź więcej błędów bo wciskaniem wazeliny naprzód się idzie tylko w niektórych firmach i partiach.
Po co ? Praktyka czyni mistrza a nie teoretyzowanie, będzie jeździł to się nauczy, to zresztą nawet na filmie widać bo kolejne przejazdy są coraz lepsze. Zresztą nawet jakby miało to pomóc, to ja rad jak jeździć nikomu dawać nie będę, bo niby z jakiej racji,co ja Loeb czy McRae jestem by innych uczyć jeździć ?
-
Aleś ty nerwowy.
Praktyka czyni mistrza a nie teoretyzowanie
A bez teoretyzowania potrzeba pięć razy więcej praktyki.
-
A bez teoretyzowania potrzeba pięć razy więcej praktyki.
nawet i 100 razy więcej teoretyzowania jest mniej warte niż 1 porządna praktyka ;P
seks też najpierw rozpracowujesz teoretycznie? <lol>
-
nawet i 100 razy więcej teoretyzowania jest mniej warte niż 1 porządna praktyka ;P
Jesteś genialny! Musimy odwrócić cały system szkolenia wszystkiego! Na kursach wyślemy ludzi którzy nie wiedzą który pedał jest który na autostradę ,a początkujących adeptów fizyki atomowej wyślemy do Fukushimy! Tak, po co najpierw sprawdzać jak coś zrobić i to wypróbować skoro można dojść do tego osobiście 100 razy większym kosztem.
seks też najpierw rozpracowujesz teoretycznie?
Tego nawet nie będę komentował.
-
Aleś Ty nerwowy
-
Ostatni zakręt przed pierwszą metą na relacji skopany. Za późne hamowanie, za wąskie wejście.
Nie musiałeś mi tego mówić :) Ze środka z mojego punktu widzenia to wyglądało tak: "O nie tylko nie krawężnik!", ale się udało! Wiadomo przyczyną było za późne lub za mocne wciśnięcie hebla(teraz już nie dojdę). W każdym razie nie zamartwiałem się torem jazdy tylko cieszyłem, że nie rozwaliłem felgi.