FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Układ paliwowy i chłodzenia/nagrzewania => Wątek zaczęty przez: barthezo w Listopad 17, 2004, 19:30:37 pm
-
Panowie powiedzcie mi:
Ile czasu potrzeba na wymontowanie nagrzewnicy, czy musze spuszczac wode z chlodnicy i bloku?? i czy ciezko ja wyjac a pozniej wlozyc z powrotem. i z ktorej storny do niej sie najlatwiej dostac???
i jeszcze jedno:) czy jesli mam cieple powietrze, ale na szybe wieje mi slabo to bedzie wina nagrzewnicy czy jakies rurki mi sie tam popierdykaly???
-
Wiec tak temat byl wiele razy walkowany ale coz napisze ci bo wlasnie skonczylem walke z tym .Najpierw rozbierz srodek czyli konsole srodkowa , ten panel srodkowy trzyma sie na 5 srubkach 4 masz na wierzchu 5 jest pod popielniczka , pozniej sciagnij te nakladki co ida do tych dzwigni do regulacji ciepla trza miec do tego dlugi srubokret , nastepnie sciagnij caly tunel przykrecany jest ona 4 sruby, i po odkreceniu tego wszystkiego dostales sie do nagrzewnicy i tu teraz musisz sciagnac te rury co doprowadzaja powietrze do nawiew , po zdjeciu ich sciagnij takie zaczepy co trzymaja dolna obudowe z gorna po zdjeciu tego ukaze ci sie nagrzewniczka, pozniej odczep linke co idzie do zaworka , nastepnym krokiem bedzie spuszczenie plynu , po spuszczeniu plyny odkrec przewody gumowe biegnace od silnika do nagrzewniczki , po odkreceniu ich mozesz juz ja wyciagnac tylko pamietaj uwazaj na rurki te co wychodza z niej aby ich nie uszkodzic bo sa one strasznie miekkie ( ja u siebie jedna uszkodzilem :( ) . Teraz jak masz juz ja na wierzchu to przeplucz ja najpierw woda pod cisnieniem , pozniej zalej octem tak na 40 minut , pozniej dynaturatem i znowu ocet i plukanko .Ja tak u siebie zrobilem i efekt jest naprwade extra. Teraz zostaje ci tylko zlozenie tego w calosc tylko apmietaj uwazaj na te rurki bo sa strasznie kruche.