FSO-Polonez Tuning Klub

GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => AUTA SYMPATYKÓW KLUBU => Wątek zaczęty przez: karpiu w Styczeń 18, 2012, 12:20:30 pm

Tytuł: Karpiu Caro + 1,6 GSI
Wiadomość wysłana przez: karpiu w Styczeń 18, 2012, 12:20:30 pm
Siemka, forum przeglądam już od dawna, a dzisiaj postanowiłem się ujawnić  :]

Dane:

Marka: Daewoo-FSO
Model: Polonez Caro Plus
Rok produkcji: 1998
Pojemność silnika: 1598 cm3
Stopień sprężania: 9,5
Moc maksymalna: 62 kW
Prędkość obrotowa mocy maksymalnej: 5000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy: 130 Nm
Prędkość obrotowa  maksymalnego momentu obrotowego: 3800 obr/min
Luzy zaworów ssącego i wydechowego – regulowane hydraulicznie: bezobsługowe
System wtrysku paliwa: wielopunktowy
- obudowa przepustnicy DELPHI: nr 17097214
 - moduł mikroprocesora ECM: nr 16238019
 - cewka zapłonowa: nr 1104038


Bolid - tak mówią na niego moi znajomi jest w rodzinie od lat 13.  Kupiony jako roczniak z przebiegiem 11 000 km. Zjeździłem nim z rodzicami całą Polskę. W moje ręce dostał się po tym jak zdałem prawko. Chociaż plany na pierwszy samochód były inne to jednak ze względu na sentyment jest Polonez. Blacha się sypie, mimo iż mieszkam na wsi to eksploatowany był głównie w Łodzi i dzięki znajdującej się zimą soli na drodze pojawiła się "ruda".  Z racji wieku posiada kilka wad: nie działa zewnętrzna klamka od kierowcy oraz z tylnej prawej strony. Szyba kierowcy otwiera się do połowy (prawdopodobnie skrzywione prowadnice), należałoby wymienić zbiornik paliwa, ponieważ się poci od spodu.

Galeria:

(http://karpinski-artur.cba.pl/images/3.jpg)

(http://karpinski-artur.cba.pl/images/2.jpg)

(http://karpinski-artur.cba.pl/images/1.jpg)

(http://karpinski-artur.cba.pl/images/4.jpg)
Rdza najbardziej dokuczyła błotnikom oraz progom.

(http://karpinski-artur.cba.pl/images/5.jpg)

Kilka pytań:

1. Jest to wielowtrysk i posiada GAZ. Jak zrobić, aby przełączał się na gaz od 2500 obrotów a nie jak się nagrzeje? Zanim się rozgrzeje to przejadę połowę drogi do szkoły (2,5 km), a patrząc na ceny paliw fajnie byłoby gdyby tylko odpalał na benzynie  i od obrotów przełączał się na gaz.

2. Ma ktoś do sprzedania klamkę zewnętrzną od kierowcy?

3. Ma ktoś do sprzedanie zbiornik do Caro + 1,6 GSI?
Tytuł: Odp: Karpiu Caro + 1,6 GSI
Wiadomość wysłana przez: damian6819 w Styczeń 18, 2012, 14:02:44 pm
1. Jest to wielowtrysk i posiada GAZ. Jak zrobić, aby przełączał się na gaz od 2500 obrotów a nie jak się nagrzeje? Zanim się rozgrzeje to przejadę połowę drogi do szkoły (2,5 km), a patrząc na ceny paliw fajnie byłoby gdyby tylko odpalał na benzynie  i od obrotów przełączał się na gaz.

masz po prostu czujkę temperatury, podjedź do gazownika aby to wyłączył podlączając komputer


2. Ma ktoś do sprzedania klamkę zewnętrzną od kierowcy?

3. Ma ktoś do sprzedanie zbiornik do Caro + 1,6 GSI?

Pytaj Wojt@sa, michaua :)
Tytuł: Odp: Karpiu Caro + 1,6 GSI
Wiadomość wysłana przez: Arti28 w Styczeń 18, 2012, 17:22:32 pm
Zjeździłem nim z rodzicami całą Polskę. W moje ręce dostał się po tym jak zdałem prawko.

Przez coś takiego  mój ma dożywocie   :]  Dobry blacharz zrobi ci wszystko  kwestia kasy  i chęci właściciela  :)