FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => AUTA SYMPATYKÓW KLUBU => Wątek zaczęty przez: Arti28 w Lipiec 28, 2012, 23:12:57 pm
-
Przedstawiam wszystkim przesiadującym na tym forum mojego Poloneza Caro 1996r z silnikiem 1.6 OHV na monowtrysku Abimexa :] . Samochód został zakupiony przez przypadek w 2005 roku przez mojego Ojca od kolegi czyli pierwszego właściciela z przebiegiem 68tys jako następna srebrnego Wąskiego Caro , który już wymagał remontu i opłacało się bardziej kupić inną sztukę . Fabrycznie posiadał centralny zamek , alarm Patrol , Alufelgi (Rial - Tip-top) jak kto woli :P 2 lata temu Poldas miał zostać sprzedany z powodu pojawienia się dupowozu ... <smutny> ale mam sentyment do tej fury więc po długim namawianiu został grzecznie odstawiony i czekał prawie 2 lata na moje prawo jazdy . W tym czasie wymieniłem nagrzewnice na nówkę sztukę wraz z przewodami plus zalana wykładzina i wygłuszenia zostały wywalone i wymienione na używane w idealnym stanie , dołożyłem długo poszukiwane elektryczne szybki , el. lusterka wraz z grzaniem do, których własnoręcznie modziłem wiązkę na nowiutkich kabelkach , podłokietnik :-)
Tutaj parę fotek .
(http://img232.imageshack.us/img232/7725/dscn3054b.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/232/dscn3054b.jpg/)
(http://img839.imageshack.us/img839/2185/imgp0171bk.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/839/imgp0171bk.jpg/)
(http://img854.imageshack.us/img854/3803/dscn3065x.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/854/dscn3065x.jpg/)
(http://img546.imageshack.us/img546/3701/dscn3055k.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/546/dscn3055k.jpg/)
(http://img151.imageshack.us/img151/4457/dscn3056v.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/151/dscn3056v.jpg/)
Wnętrze Grclinowo kolorowe :d
(http://img232.imageshack.us/img232/3389/dscn3051k.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/232/dscn3051k.jpg/)
(http://img820.imageshack.us/img820/9001/dscn3061l.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/820/dscn3061l.jpg/)
(http://img341.imageshack.us/img341/9933/dscn3057s.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/341/dscn3057s.jpg/)
Fura oczywiście uczestniczyła w kliku zlotach PTK :] 2 dni przez zlotem w Błędowie udało mi się odebrać prawko , ruszyć z 2 letniego postoju zrobić przegląd który przeszedł bez żadnych problemów , powymieniać oleje i filtry i inne pierdoły które wymagały reanimacji podziękowania dla kolegi Krzychumy4 ostatecznie dotrzeć na zlot :] Ale żeby nie było tak za pięknie to jest największy minus samochodu ;( ;( :( Na ten widok chce mi się płakać wiadomo 16 letni smochód niegarażowany stoi na słońcu ale k....wica mnie bierze na ten widok . Plan jest taki albo będę lakierował albo znajdę podobną sztukę tym razem z silnikiem ROVERA bo jest jeszcze parę takich miejsc na karoserii :(
(http://img835.imageshack.us/img835/585/dscn3060d.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/835/dscn3060d.jpg/)
(http://img228.imageshack.us/img228/5131/dscn3052b.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/228/dscn3052b.jpg/)
Została zakupiona Płyta MT z 94 roku nówka , która to przypomina mi lata dzieciństwa jak siedziałem na tylnej kanapie a w starym wąskim Caro leciały właśnie hity z lat 80-90tych
Tak na koniec to do tego samochodu mam wielki sentyment najchętniej polakierowałbym co trzeba zapakował silnik 1.4 lub 1.6 16v i wstawił do garażu :]
-
Szarozielony metallic tzn l 139 ? :) Poldek ładny a największy plus to wnętrze <spoko> Owocnej współpracy życzę ;D
-
Wnętrze to masz zaj$bongo :) Czemu fotel kierowcy inny? Jak bd zmianiał to chętnie bym go przygarnął, oczywiście za odpowiednią sumkę :P Jednak te w czerwone krzaki bardziej mi się podobają :P Poldek nie jest zły nie zamieniaj go na inny ze względu np. tego że od dłuższego czasu masz go w rodzinie <spoko>
-
Rób swapa :) bądź ZŁY ULEP SWAP TEAM i nie przejmuj sie gadaniem danielka któremu podczas rozmowy na zywo bylo glupio z powodu tego tekstu.
A tak na serio to jesli podluznice zdrowe i podloga sie trzyma to swapuj, teraz o dobrego rovera baaaardzo ciezko
i wole mojego ulep swapa niz zgnite padlo :D
-
Rób swapa :) bądź ZŁY ULEP SWAP TEAM i nie przejmuj sie gadaniem danielka któremu podczas rozmowy na zywo bylo glupio z powodu tego tekstu.
I tak była najlepsza twoja reakcja jak przyszedł Bartekcom i powiedział nam że WUWUEL przyjechał :D
A co do poldona. Ładny jest, jak będzie jeszcze z roverkiem to będzie już bardzo zacny, ale ino niestety ulep :c.
-
Dach w czarny mat i po kłopocie. To samo ze słupkiem A, B i C. I będzie się całkiem zacnie prezentować.
I jak sie nie onanizujesz przy literkach w nr VIN, jak co niektorzy na forum, to rób swapa i bądź zadowolony z osiągów.
-
Z nagrzewnicą było trochę przebojów ale w końcu został problem załatwiony <spoko>
Auto ogólnie oryginalne, zdrowe i zadbane ;-) Fakt że auto dość długo stało, wymieniliśmy to co najważniejsze na ostatnią chwilę przed zlotem :) Poldek zdał idealnie egzamin na trasie Błędów, Warszawa :-) Kierowca też się dobrze spisał gdyż pierwsza dłuższa trasa po zdaniu prawka była właśnie na zlot FSO :-) Jak to jeden pan powiedział na zlocie, zawodowy kierowca hehe <spoko> ;-)
-
oglądałem , macałem, i tragedii nie ma. Na twoim miejscu zrobił bym blachę bo jeśli masz sentyment do tego auta to polakieruj dach i zrób przeszczep , jeśli Ci nie zależy na literkach w vinie.
-
Koszt malowania dachu 500 zł przez lakiernika jak się nie mylę. Jak ktoś by chciał mam dobre namiary na dobrego lakiernika we Wrocławiu :)
-
Poldek widać bardzo dobrze utrzymany, tak trzymaj. <lol>
-
Spróbuj przepolerować ten dach, po spolerowaniu powinno wyglądać trochę lepiej :)
-
I jak sie nie onanizujesz przy literkach w nr VIN, jak co niektorzy na forum, to rób swapa i bądź zadowolony z osiągów.
jeśli Ci nie zależy na literkach w vinie.
Akurat to jest najmniej istotny detal na , który nikt nie zwraca uwagi :D Rób swapa :) bądź ZŁY ULEP SWAP TEAM i nie przejmuj sie gadaniem danielka któremu podczas rozmowy na zywo bylo glupio z powodu tego tekstu.
A tak na serio to jesli podluznice zdrowe i podloga sie trzyma to swapuj, teraz o dobrego rovera baaaardzo ciezko
i wole mojego ulep swapa niz zgnite padlo :D
oglądałem , macałem, i tragedii nie ma. Na twoim miejscu zrobił bym blachę bo jeśli masz sentyment do tego auta to polakieruj dach i zrób przeszczep , jeśli Ci nie zależy na literkach w vinie.
Zobaczymy jak to będzie bo wszystko zależy od kasy :/ czasem można kupić samochód w którym nic nie trzeba rzeźbić za mniejszą kase niż remont i lakierowanie tej sztuki . Podłużnice są w bdb stanie , uchwyty na lewarek wspawane nowe i końcówki progów do spawania i błotnik prawy i lewy pod tylnym zderzakiem wymaga poprawek . A co do silnika to naprawdę idzie jak trzeba tylko zawory trzeba wyregulować :P Niby robiłem to 2 razy ale dalej cykają jak zegareczek więc chyba zrobię to bez szczelinomierza :) Nie jest to jakaś 16 zaworowa wiertarka , która ma lepszą kulturę pracy itd... Ale jak się nie ma co się lubi , to się lubi co się ma
-
Akurat to jest najmniej istotny detal na , który nikt nie zwraca uwagi :D
ehe nikt... :P
-
Oglądałem na Czerniewicach , fajny ten Twój Polonez, blacharsko ładnie wygląda, widać, że jest zadbany i wnętrze również robi wrażenie :) fajnie, że doposażasz go w kolejne bajery. Jeśli masz już do niego sentyment to nie sprzedawaj tylko rób tą sztukę, znasz już jego historię i wiesz co masz, a tak to kupisz inne auto, pozornie może być niezłe a po czasie zaczną wychodzić niespodzianki... jak nie ma dla Ciebie znaczenia zgodność z VINem to nic tylko swapować pod maskę roverka <spoko>
No i widzę, że nie tylko ja tutaj lubię Modern Talking <spoko>
-
No i widzę, że nie tylko ja tutaj lubię Modern Talking
u mnie to już jak ktoś wsiada to od razu z tekstem: "znowu ten modern talking" a ja odpowiadam: "jak można nie lubić modern talking"
-
hehe, u mnie jak leci coś innego niż radio to albo modern talking / lata 80 albo disco polo <cwaniak2>
-
Idzie to jak wariat.....Dobry Polonez!!!
-
Skoro idzie jak wariat to po co swapować? :P Ogarniaj ten lakier doposaż go w reszte bajerów i śmigaj dopiero jak silnik padnie to pakuj rovera ;)
-
Ja bym Ci doradził zmienić most na 4.3, lub przełożenie od trucka 4.55 i podregulować silnik ;) do tego wgrać program do abimexa +5KM czy +7KM nie pamiętam i zobaczysz efekty ;]
No i literki w vinie się zgadzają więc cud malina ;]
-
Ja bym Ci doradził zmienić most na 4.3, lub przełożenie od trucka 4.55 i podregulować silnik ;) do tego wgrać program do abimexa +5KM czy +7KM nie pamiętam i zobaczysz efekty ;]
No i literki w vinie się zgadzają więc cud malina ;]
Moim zdaniem most 4,3 nie pasi do OHVki .... Ten silnik kreci się do 5 tys więc 3,9 to jest idealna opcja :) a powiem ci, że na 3,9 bardzo dobrze się tym jeździ w mieście o 5 biegu zapominam i dobrze też przyśpiesza :d
-
Ten silnik kreci się do 5 tys więc 3,9 to jest idealna opcja :) a powiem ci, że na 3,9 bardzo dobrze się tym jeździ w mieście o 5 biegu zapominam i dobrze też przyśpiesza :d
hehe dziwne bo mój abimex dosięga do 60 na obrotomierzu ;p
Skoro dobrze Ci się jeździ to po co zmieniać silnik? ;) Pamiętaj, lepsze jest zawsze wrogiem dobrego :)
-
Akurat to jest najmniej istotny detal na , który nikt nie zwraca uwagi :D
Poczekajcie szydercy z 5/6 lat i zobaczycie co będzie więcej warte, swap czy oryginał, ale wiem wiem ja się przecież spuszczam nad numerami.
Poldka masz świetnego i wnętrze bardzo mi się podoba.
Fabrycznie posiadał centralny zamek , alarm Patrol
Fabrycznie ? Czy sam żeś założył ten co ci w październiku tamtego roku sprzedałem ?? :p .
-
Akurat to jest najmniej istotny detal na , który nikt nie zwraca uwagi :D
Poczekajcie szydercy z 5/6 lat i zobaczycie co będzie więcej warte, swap czy oryginał, ale wiem wiem ja się przecież spuszczam nad numerami.
Poldka masz świetnego i wnętrze bardzo mi się podoba.
Fabrycznie posiadał centralny zamek , alarm Patrol
Fabrycznie ? Czy sam żeś założył ten co ci w październiku tamtego roku sprzedałem ?? :p .
Raczej tutaj na tym forum i nie tylko ludzie dopieszczają samochody dla siebie a nie dla wartości ,którą osiągnie Polonez za 5-6 lat bo i tak za niego kokosów nie dostaniesz :) A za parę lat nie będzie opłacało się sprzedawać bo żadna kasa nie da takiej radości z jazdy jak przejazd Poldontem czy to 1.9 , 1.6 , 1.4 czy srak wie jaki silnik byle tylko był to Polonez lub DF 125p. :] Więc jak ktoś robi swapa i wie , że autko zostanie na dłuższy okres to powinien go interesować stan motoru a nie VIN który jest prawie we wszystkich sztukach tak zakurzony , że praktycznie go nie widać. Wiem o co tobie chodzi ,ze samochód jest w pełni oryginalny i kolekcjoner takiego będzie szukał... ale kogo tu interesuje osoba, która rzekomo kiedyś będzie chciała to kupić :) Co do alarmu był fabrycznie Patrol z centralką nawet miałem naklejkę na przedniej szybie tylko byłem kiedyś głupi i zerwałem :P Alarm rozleciał się po kilkunastu latach i został założony inny dlatego kupiłem od ciebie Patrola bo chciałem posiadać taki sam jak był fabrycznie :-)
-
Cytat: Arti28 w Dzisiaj o 00:41:01
Ten silnik kreci się do 5 tys więc 3,9 to jest idealna opcja a powiem ci, że na 3,9 bardzo dobrze się tym jeździ w mieście o 5 biegu zapominam i dobrze też przyśpiesza
hehe dziwne bo mój abimex dosięga do 60 na obrotomierzu
Mój też ale wole OHVki tak wysoko nie kręcić <lol> to nie K16 :P
-
Więc jak ktoś robi swapa i
Moje zdanie jest takie jak już ktoś robi swapa na rovera to niech na miłość Boską robi to zgodnie ze sztuką a nie nie przespawa podstawki pod akumulator tylko założy jakieś gó*no w postaci stożka a do tego wkłada silnik który klepie jak diesel i przyspiesza gorzej jak OHV. A nie myślałeś nad szyberdachem do swojego polda ?? I tak dach masz do malowania.
-
ja sie dlatego nie przejmuje vinem bo moje auto i tak jest "customowe" bo od stanu fabrycznego tyle się zmieniło że już nigdy takie nie bedzie :) co do dachu to pomalować pomalować tak jak u mnie bo wypaliło, tylko ja znowu musze to zrobić :/
-
(http://imageshack.us/a/img571/2364/dsc00532m.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/571/dsc00532m.jpg/)
Na pokład wleciał zreanimowany fotel kierowcy :] czyli wnętrze prawie komplet tylko materiał na nadkola został do zakupu <ok>
Od zrobienia prawka i 2 letniego postoju Poldek zrobił prawie 4 tys km , rozrusznik trzeba wymienić bo coś świruję i ogarnąć kontrolkę kompa :]
-
a planujesz coś ogarniać z dachem??, wnętrze bardzo mi się podoba i tak trzymaj.
-
Jego dni są prawie policzone :P:P:P rover będzie :D
-
Jego dni są prawie policzone :P:P:P rover będzie :D
Pierw Rovera w BDB stanie trzeba znaleźć a to łatwe nie jest ... Jak nie znajdę do wiosny PoldoRovera to maluje dach i robię swap.
-
Pierw Rovera w BDB stanie trzeba znaleźć a to łatwe nie jest
Wiem kto ma na sprzedaż takiego BDB :d.
-
Pierw Rovera w BDB stanie trzeba znaleźć a to łatwe nie jest
Wiem kto ma na sprzedaż takiego BDB :d.
na pewno Ty , znając życie i ogólne pojęcie Twoje o motoryzacji i traktowaniu wyrobów Fso to można go polecić, ale komuś kto go potnie, sądząc po allegro coś się sprzedać nie może no bo jest idealny z ideałów i z 94 rocznika, więc skończ pierd.... głupoty i weź się za naukę i prawko a nie pisanie dyrdymałów.
. Ale wracając do tematu to na Twoim miejscu jak się nie trafi coś konkretnego to wziął bym się za remont budy i przeswapował silnik i cieszył się roverem i idealnym stanem Poloneza:)
-
na pewno Ty , znając życie i ogólne pojęcie Twoje o motoryzacji i traktowaniu wyrobów Fso to można go polecić, ale komuś kto go potnie
No nikt na niego nie trzepał tak jak ty na plusa no ale to w końcu dojechany trup z wyjącym mostem. Uwielbiam normalnie to forum HAHAHA.
-
Uwielbiam normalnie to forum HAHAHA.
No ale chyba nie załapałeś faktu, że na tym forum nikt ciebie nie lubi. Idź być gimbusem gdzie indziej.
-
Panowie olejcie pajaca. Nie zaśmiecajmy koledze tematu niepotrzebną wymianą słów z osobą tak ograniczoną jak Daniel...
Co do OHVałki i swapu. Rób to co uważasz za słuszne bo to tylko i wyłącznie Twoja wola i inwencja jak ten Polonez będzie wyglądał i w jakiej konfiguracji będzie się Tobie podobał, czy to z roverem czy ohvałką pod maską <spoko>
-
Domowe przedszkole...
Skan prawa jazdy przy rejestracji i się skończy gówniarstwo udzielać.
-
Domowe przedszkole...
Skan prawa jazdy przy rejestracji i się skończy gówniarstwo udzielać.
może nie skan prawa jazdy(bo sam go jeszcze nie posiadam) ale test na inteligencję by sie przydał.
-
Artur, może chłopaki mają racje... Zrobić swapa porządnego, ogarnąć dach i chyba cenowo było by podobnie no może ciut więcej/ mniej .:)
-
Miała być oryginalna Szesnacha , oglądałem chyba z 6,7 PoldoRoverów były ostre poszukiwania razem z Wojt@asem i innymi członkami klubu , ale niestety ... Mała ilość tych samochodów i skręcone liczniki plus skatowane motory , skrzynie, brak podłogi odstraszyły mnie dość mocno <uoee> Myślałem dniami i nocami co z tym fantem zrobić patrzyłem na tą zieloną Carówkę i sentyment mi nie pozwolił sprzedać pierwszego samochodu w tym pamiątkę po Ojcu . Decyzja prosta lakierujemy i robimy Żerańską Szesnachę z lat 90 tych :)
Został polakierowany całkowicie dach , usunięta rdza pod uszczelką przedniej szyby , tylna cała klapa , słupki boczne i parę innych detali . Dodatkowo silnik 16K4F (1.6) Roverowski , całkowity osprzęt z PoldoRovera plus most o przełożeniu 4/3 , odpowiednie emblematy na tylną klapę . Trochę fotek ;)
(http://img689.imageshack.us/img689/3919/nim0.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/689/nim0.jpg/)
(http://img580.imageshack.us/img580/6985/fqu5.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/580/fqu5.jpg/)
(http://img823.imageshack.us/img823/8590/x7zn.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/823/x7zn.jpg/)
(http://img845.imageshack.us/img845/4772/jgry.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/845/jgry.jpg/)
(http://img600.imageshack.us/img600/8181/lnlz.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/600/lnlz.jpg/)
(http://img707.imageshack.us/img707/6193/a0ut.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/707/a0ut.jpg/)
(http://img836.imageshack.us/img836/1645/g7g6.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/836/g7g6.jpg/)
(http://img89.imageshack.us/img89/642/g8em.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/89/g8em.jpg/)
(http://img837.imageshack.us/img837/9955/e9kj.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/837/e9kj.jpg/)
(http://img341.imageshack.us/img341/5058/nntm.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/341/nntm.jpg/)
W przyszłym tygodniu jedzie do ASO Głuszyca na swapernie , a jeszcze w tym miesiącu jestem umówiony na dostarczenie maski i przednich błotników do lakierowania . Pewnie są osoby , które oddałby go na żyletki , bądź kupiły innego w ładniejszym stanie , ja nie miałem serca :)
-
Do ideału brakuje delikatnie niższego zawieszenia, felg 15" i mógłbym nim już jeździć
-
z K16 1.6 będzie już całkiem przyjemnie :-)
-
kolejne 1,6 w l139 :) co do wygladu zewnętrznego to jest fajnie i tak bym zostawil
-
Do ideału brakuję mu rovera i emblematów, bez obrazy ale ten polonez lepiej wygląda w oryginale. Piękny będzie :).
-
Pewnie są osoby , które oddałby go na żyletki , bądź kupiły innego w ładniejszym stanie , ja nie miałem serca :)
Muszę zapamiętać bo mam myśli o złomowaniu <lol>
Bardzo fajny, szkoda, że OHV Team kurczy się w oczach. Niedługo będę "ostatnim Mohikaninem" z rozrzutnikiem panewek pod machą. <lol2>
-
i mógłbym nim już jeździć
najpierw jednak zrób prawo jazdy
-
A to potrzebne żeby jeździć?
-
i mógłbym nim już jeździć
najpierw jednak zrób prawo jazdy
Są osoby, którym duuużo więcej brakuje do prawka, i jakoś nikt do nich się nie czepia. Przypadek?
-
Gleby nie będzie :) Koło może O.Z bądź takowe jak kolegi G7MISIO Borbet Abarth 7x15" z Fiata Tipo . Ale tak czy inaczej , czekam na dźwięk Rovera i konkretne przyśpieszenie :]
-
Fajnie, że go zostawiłeś i pomalowałeś dach, z roverem 1.6 pod maską będzie jeszcze fajniejszy <spoko> jak dla mnie to seryjne alu są tutaj jak najbardziej na miejscu i właśnie na tych rialach fajnie wygląda
-
Gratulacje Arturze, trzymam kciuki przy pracach i oczywiście pochwal się !
-
no jak wyladuje w ASO GŁUSZYCA to jak wyjedzie z tamtąd... to bedzie popłoch ! Wojtek konkretnie ogarnie, a l139 jest ładny, miałem taki w pierwszym polonezie jakim mi było dane jezdzić. Ten kolor coś w sobie ma
-
no jak wyladuje w ASO GŁUSZYCA to jak wyjedzie z tamtąd... to bedzie popłoch ! Wojtek konkretnie ogarnie, a l139 jest ładny, miałem taki w pierwszym polonezie jakim mi było dane jezdzić. Ten kolor coś w sobie ma
Wiem dlatego nie chciałem prosić nikogo innego o pomoc ;) Co do kolorku jest piękny ;)
-
1.6 16V zajebiście zdrowe lata pod maską , przyśpieszenie między Abimexem ,a tym silnikiem nie do porównania . Swap dokonany w ASO Głuszyca przez Wojt@sa miało być jak fabryka i tak jest :-) Aktualnie auto jest w trakcie kompletnego remontu blacharskiego , po tym zabiegu nadwozie dostanie nowiutki lakier L 139 + Orciari . Po zakończonych pracach cyknę parę fotek :-) Trzeba reanimować polski sprzęcik :-)
-
Most 3.9 czy 4.3 ? To widzę, że szykuje się kolejny rover L 139 w orciari <spoko> i bardzo dobrze, bo to zacna konfiguracja jest <cwaniak2> Zrób parę zdjęć również z przebiegu remontu :)
Życzę powodzenia w doprowadzeniu polskiego sprzętu do stanu idealnego :)
-
most 4.3 po przebiegu 7 tys <mruga> zastanawiam się co do kół czy Riale zregenerować czy jakieś większe kółko ( szprychy z polerowanym rantem ) <mysli>
-
Doczytałem już ;) ile Ci spala to 1.6 ? Według mnie żeby pozostać w klimacie lat 90' i ,,wypasu FSO" to tylko coś z fabrycznych opcji czyli renowacja riali :) Przy okazji jak samochód będzie po lakierce zrób mu dokładną i obfitą konserwacje profili i podwozia, żeby długo się cieszyć dobrym stanem blachy :)
-
Bez manualnego regulatora sporo bo przelewało go , teraz jest odpowiedni regulator i wtryski muszę obserwować bo jeśli sporo to sonda do podmianki :) Po swapie zrobił może 200 km i tak to stoi :) Profile zamknięte , podłużnice , podłoga będzie konkretnie zakonserwowana :) Przez montażem Orciari elementy które będą znajdowały się pod plastikami zostaną zakonserwowane bardzo bardzo dokładnie :) Zimy i tak nie zobaczy bo na tą porę i do codziennej jazdy jest inny wózek(Poldek ;p ) Też tak myślę , że riale po renowacji będą zajebiste totalny oryginał wizualny i taki tam mruczek pod maską <lol> ;) To już nie jest auto do codziennego użytku szkoda mi go ajjj co ten samochód pamięta nie może się od tak sobie zużyć :)
-
rover L 139
Pan ok <spoko> ;)