FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => ZLOTY OGÓLNOPOLSKIE => Wątek zaczęty przez: harry w Luty 03, 2013, 23:22:09 pm
-
Z okazji zbliżającego się otwarcia sezonu 2013, Ogólnopolski Klub Miłośników Polskiej Motoryzacji ma zaszczyt zaprosić wszystkich użytkowników epokowych aut rodzimej produkcji wraz z całymi rodzinami,
Termin imprezy ustaliliśmy na 13 i 14.04.2013 (sobota, niedziela)
Ciężko pracowaliśmy nad tym, aby zapewnić wam jak największą ilość atrakcji tak,
aby nawet nasi najmłodsi goście nie mogli się nudzić.
Między innymi będziemy zwiedzać:
- Muzeum Walki i męczeństwa w Treblince
- Muzeum Ziemi sadownej
- Pałac biskupi
oraz dla chętnych Możliwość sprawdzenia na warsztacie Centrum Kształcenia Praktycznego im.rtm Witolda Pileckiego.
Oczywiście aby jak najwięcej na tym skorzystać, wszystkie obiekty będą zwiedzane w towarzystwie przewodników.
Dla każdego zlotowicza, który do 31.03.2013 złoży deklarację uczestnictwa zapewniamy 2 daniowy obiad z możliwością doboru potraw dla wegetarian.
Jest to o tyle ważne, że musimy na przynajmniej 7 dni przed zlotem podać konkretną ilość osób.Wszystkie osoby, które zgłoszą się później, mogą zostać skazane na jedzenie sucharków a wiadomo, że Polak głodny, to Polak zły;
aczkolwiek jeśli ktoś bedzie chciał dobrze zjeść to postaramy sie mu pomóc jedkakże jak nadmieniłem powyżej nie możemy tego zagwarantować
Po całym dniu emocji, zapraszamy do ośrodka "Binduga" w Broku gdzie do waszej dyspozycji zostały zarezerwowane domki oraz dla bardziej wytrwałych całe pole namiotowe znajdujące się tuż nad brzegiem Bugu. Chęć wynajęcia domku prosimy również zaznaczyć przy wypełnianiu deklaracji uczestnictwa, gdyż ich ilość jest ograniczona.
Na terenie tego ośrodka również odbywać się będą wszystkie tradycyjnie organizowane konkursy.
KOSZT ZLOTU to :
50 pln (kierowca)
40 pln (pasazer)
w/w cena zawiera posiłek
jeżelli ktoś nie jest zdecydowany,lub we własnym zakresie chce sie posilić i zrezygnować z w/w pozycji cena wynosi
35 pln (kierowca)
25 pln (pasażer)
Cena nie uwzględnia noclegu na terenie ośrodka i wynosi on 55 pln/ od osoby w domku lub pokoju (2-3 osobowym) oraz na polu namiotowym 25 pln od osoby.Istnieje mozliwośc ulokowania wiekszej ilosci w domku z tym ze cena za spanie na poddaszu na materacach jest niższa;a zatem ilość w/w domków jest ograniczona
w przypadku jakich koliwek pytań proszę dzwonić pod nr tek 698331110 lub emial okmpm @o2.pl [/u]
Jak widać niemal całość składki zostaje przeznaczona na punkty programu, nie zależy nam na zyskach, a jedynie na dobrej zabawie z ludźmi dzielącymi naszą pasję
Zgłoszenia należy wysyłać najdalej do 31.04.2013.
Prosimy o przesyłanie wypełnionych kwestionariuszy na emaila klubowego okmpm@o2.pl z dopiskiem w tytule ZALICZKA oraz Qsywe
Zaliczkę należy wysłać na konto OKMPM do 31.03.2013 w kwocie 20 złotych za każdą zdeklarowaną osobę.
Oto dane do przelewu :
49 1090 1304 0000 0001 1816 9169
OGÓLNOPOLSKI KLUB MIŁOŚNIKÓW POLSKIEJ MOTORYZACJI
ul. ARMII KRAJOWEJ 62/9 94-046 ŁÓDŹ
Jesteśmy do tego zmuszeni ze względu na konieczność podania konkretnej liczby osób korzystających z posiłku, po zadeklarowaniu ilości klamka zapadnie.
Oczywiście jeśli ktoś w deklaracji zaznaczy opcję bez obiadu i wpłaci zaliczkę, w dniu zlotu dopłata będzie znacznie niższa i kwota zaliczki zostanie przeznaczona na bilety
Mam nadzieję, że koszty imprezy nikogo nie odstraszyły, bo jak widać, biorąc pod uwagę ilość atrakcji, ograniczyliśmy je do minimum na poczet dobrej zabawy
Tak więc zapraszam i do zobaczenia
formularz dostepny na forum
pozdrawiam Harry
-
a można wpaść na jeden dzień rekreacyjnie? :)
-
tak Oficjalne zakonczenie zlotu jest przewidziane w godzinach wieczornych,pozniej nastepuje integracja :] zatem wówczas nie uiscisz opłaty za nocleg poprostu.
Jednakze jesli zechcesz zostac to postaramy sie znaleść Ci nocleg i nie pozostawić Cie bez dachu nad głowa,jednakże nie mogę tego zagwarantować :]
-
HARMONOGRAM ZLOTU „OTWARCIE SEZONU OGÓLNOPOLSKIEGO KLUBU MIŁOŚNIKÓW POLSKIEJ MOTORYZACJI
OSTRÓW MAZOWIECKA 13-14.04.2013r
9.00; Spotykamy to jest Zespołem Szkół nr 1(ul. Rubinkowskiego 8)
Następnie zostaną przeprowadzone konkurencji oraz możliwość sprawdzenia pojazdu pod względem technicznycznym, na terenie tego w/w zespołu szkół
na warsztatach w centrum kształcenia praktycznego.
M.in.
-przenoszenie silników na czas
- usunięcie usterek na szkolnym modelu
- konkurs organizatora
Przebywać tam będziemy do godz. 11.30-11.45
12.00*; zwiedzamy muzeum walki i męczeństwa w Treblince (dla dzieci poniżej 10 roku życia oraz ich opiekunów również są przewidziane inne atrakcje, ponieważ w/w wiek jest warunkiem koniecznym nie zależnym od organizatora
Lub
12.00*; zwiedzanie m.in. Prostyni dla osób, które nie spełniają w/w warunku
14.15*; obiad(osobom, które do dnia 31.03.2013r zadeklarują się, że wybierają opcje z posiłkiem gwarantujemy posiłek, aby mogły się posilić po dniu pełnym atrakcji; natomiast, jeśli ktoś w dniu zlotu wybierze takową opcje możemy spróbować zapewnić mu poczęstunek i posiłek, jednakże nie możemy tego zagwarantować, a wiadomo Polak głodny to Polak zły …. **
15.00*; Zwiedzanie muzeum Ziemi Sadownej
16.30*; Powrót do ośrodka agroturystycznego „Binduga” w Broku gdzie nastąpi dalsza cześć konkurencji
19.00-20.00*; Oficjalne zakończenie zlotu, wytypowanie zwycięzców oraz rozdanie nagród
Po oficjalnym zakończeniu nastąpi dalsza część imprezy integracyjnej
W w/w ośrodku istnieje możliwość noclegu po wcześniejszym uwzględnieniu tego w formularzu zgłoszeniowym. Oczywiście, jeśli ktoś w ostatniej chwili zadeklaruje się i wyrazi wolę integrowania się wraz z resztą uczestników jako organizatorzy postaramy mu się pomóc i zapewnić miejsce noclegowe, jednakże nie możemy tego zagwarantować, dlatego proszę o wcześniejsze uwzględnianie w/w pozycji w formularzu zgłoszeniowym
Wpisowe na zlot to:
I opcja :
Zlot wraz z posiłkiem:
dla kierowcy- 50 PLN
dla pasażera- 40 PLN
II opcja
Zlot bez uwzględnienia posiłku
Dla kierowcy- 35PLN
Dla pasażera -25PLN
** - istnieje możliwość zamówienia posiłku wegetariańskiego, jednakże w/w zgłoszenia będą zgłaszane do dnia 31.03.2013r
Godziny są przybliżone w przypadku jakichkolwiek pytań proszę o kontakt z organizatorami pod nr tel:
698-331-110 (Piotrek)
789-122-406(Paweł)
604-790-278(Tomek)
wkleiłem ponieważ nie mogłem dodać załacznika ponadto na forum jaki na fb jest do pobrania plakat promujący zlot
pozdrawiam
-
O to u mnie :D, Będę!!
-
fajnie :) zapraszam do nas na forum także
-
w zwiazku z licznymi pytaniami odnośnie przyczep kempingowych oraz dzieci.
Została podjęta decyzja, i opłata za dzieci dzieci 5-12 lat wynosi przy uwzglednieniu posiłku/ lub bez 30pln /20pln
Za dzieci poniżej 5 lat nie pobieramy opłat.
Opłata za przyczepę kempingową w ośrodku gdzie będziemy nocować wynosi 15 pln za namiot i 5 pln za osobę;
opłata za przyczepe 50 pln
Opłata za dzieci 5-12 wynosi 50 % ceny.Natomiast za dzieci do 5 roku życia opłata nie będzie pobierana.
-
Mówiłem Ci Harry przyjedźcie do Nas to będzie Nas więcej :D
A tak na serio mimo tego że robimy w tym samym terminie to mam nadzieję że i u Was frekwencja będzie ok, u Nas dopiero 40aut się zapisalo no ale jeszcze miesiąc :D
Pozdrawiam
P.
-
za późno sie odezwałes w lutym juz miałem wszystko ustalone;poza tym mam juz zgłoszenia chcesz to podbijaj do łodzi na kzt-ke i I runde o puchar klubu OKMPM
-
Zrobimy tu sobie takie male PW :)
Napisz mi prosze kiedy ten Puchar jest (u Was na forum nie widzialem informacji) bo jeśli 15-18.08.2013r to znowu wyjdzie na to że organizujemy w tym samym terminie :(
Mam chęć w tym roku zorganizować ciekawą imprezę w tym terminie.
Ale nawet na swoim forum o tym nie pisałem więc póki co siedzę cicho a wstępne informacje podam w polowie kwietnia lub na początku maja.
Przepraszam że się rozpisalem w Twoim temacie i zrobiłem paskudnego offtopa :D
P.
-
puchar sklada sie z 5 eliminacji w łodzi i sieradzu głównie;ale spoko zgadamy sie jakos
-
przypominam że ostateczny termin składania formularzy zgłoszeniowych upływa 31.03.2013 roku;jest to spowodowane tym że musimy określić ilość osób chcących nocować w osrodku jaki tych które zdecydują sie na posiłek
pozdrawiam Harry
-
Regulamin zlotu
13 i 14.04.2013
1. Każdy uczestnik jest zobowiązany do przestrzegania niniejszego regulaminu.
2. Niestosowanie się do regulaminu zlotu może spowodować wykluczenie z imprezy.
3. Uczestnicy przybywają na zlot i przebywają na nim na własny koszt i własne ryzyko.
4. Pojazd zgłoszony do imprezy bezwzględnie musi posiadać ważne badanie techniczne i polisę ubezpieczeniową OC, Zalecane jest również posiadanie polisy NNW.
5. Za szkody wyrządzone podczas zlotu, koszty pokrywa jej sprawca, a dodatkowo może zostać wykluczony z dalszego uczestnictwa w imprezie.
6. W miejscu noclegu, każdy uczestnik zlotu jest zobowiązany do przestrzegania wewnętrznego regulaminu.
7. Każdy uczestnik jest zobowiązany do natychmiastowego poinformowania organizatora o ewentualnym naruszaniu bądź łamaniu regulaminu przez innych uczestników
8. Uczestnicy z przewlekłymi chorobami, zażywające leki zobowiązani są do poinformowania o tym fakcie organizatora na wypadek potrzeby wezwania pomocy medycznej.
9. Uczestnik, poprzez złożenie pod niniejszym regulaminem własnoręcznego podpisu, oświadcza, że zapoznał się z jego treścią i w pełnym wymiarze akceptuje jego warunki, przejmą na siebie pełną odpowiedzialność za wyrządzone przez siebie lub osoby podopieczne szkody i jednocześnie zrzeka się wszelkich roszczeń stosunku do organizatora i współorganizatorów imprezy.