FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Zawieszenie i układ kierowniczy => Wątek zaczęty przez: pablo166 w Wrzesień 08, 2013, 00:35:11 am
-
Witam
Od pewnego czasu mam problem ze wspomaganiem. Mianowicie odpalam auto po dłuższym postoju i kierownicą kręce jednym palcem.
Przejade 5 km zaczyna ciężko chodzić. Na wolnych obrotach i na wyzszych tak samo. Auto musi postać parę godzin żeby kierownica chodziła lekko przez chwilę. Wspomaganie przełożone z jednego auta do drugiego. W poprzednim chodziło bez problemu. Wspomaganie ZF bez wycieków. Nowy olej.
Z góry dzieki za pomoc
Pozdrawiam
-
zobacz czy węże od wspomagania nie robią się gorące jak wspomaganie słabnie. być może wpadł gdzieś jakiś brud i coś się przytkało albo któryś z przewodów jest zagięty.
-
Węze są ciepłe ale bez tragedii. Nie są zagiete i raczej drożne bo na zimnym jest to wspomaganie. Zalałem mu na próbe Superol bo jest gęstszy ale nic poprawy
-
w większości podobnych przypadków winna była najczęściej pompa, chyba że przekładnia się zaciera. kierownica wraca na swoje miejsce jak ją puścisz po skręcie? gęsty płyn powinien jeszcze bardziej pogorszyć pracę układu.
-
Kierownica wraca normalnie. Kiedyś nie wracała bo wspornik był zatarty. Chyba faktycznie juz pompa sie konczy. A co do płynu to spróbuje jeszcze kupic jakiegoś droższego ATF-a np. Mobila.
Pozdrawiam
-
Wlałem Mobila ATF 220 i sie polepszyło. Nie jest idealnie ale mi wystarczy. Pozdrawiam
-
w większości podobnych przypadków winna była najczęściej pompa, chyba że przekładnia się zaciera. kierownica wraca na swoje miejsce jak ją puścisz po skręcie? gęsty płyn powinien jeszcze bardziej pogorszyć pracę układu.
Jeśli kierownica nie wraca po skręcie to gdzie leży przyczyna?