FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => LPG => Wątek zaczęty przez: Tracer w Październik 02, 2013, 17:55:12 pm
-
Witam,
z racji że mój obecny parownik ma około 130 tyś km przelotu.
Poldek ma problemy na gazie i dużo pali. Instalacja to 1 gen. Silnik to 1.6GLI.
Jaki polecacie wybrać parownik ? I czy warto się skusić na jakiś używany gdzie zapewniany jest nie za duży przebieg ? i jesli tak to z jakim przebiegiem warto brać ?
Chciałbym poldkiem pośmigać jeszcze z 40 tyś km więc chyba opłaca się jeszcze wymienić ;)
-
jaki masz ten parrownik. moz mozna go zregenrowac
-
jest to zavoli
(http://img07.allegroimg.pl/photos/oryginal/35/72/38/41/3572384107)
wygląda identycznie jak ten. :)
o znalazłem coś ciekawego http://allegro.pl/parownik-reduktor-lovato-uzywany-przez-1-rok-i3595303441.html (http://allegro.pl/parownik-reduktor-lovato-uzywany-przez-1-rok-i3595303441.html)
ten powinien być dobry ? :)
-
a próbowałeś spuścić z niego "olej" bo w parowniku zbiera sie taka maź, ja u siebie spuszczam i i parownik ma już 170kkm przebiegu i nie zanosi sie mu żeby sie skończyć ]:->
-
zregeneruj zavoli ,albo zmien na lovato,
ale z uzywanymi roznie bywa ,nawet po malym przebiegu i dlugim lezeniu z brudem w srodku membrany sztywnieja,
parowniki nalezy przechowywac co najmniej wczesniej spuszczajac szlam
-
juz mialem przypadek zmiany parownika na nowy 300 zl inwestycji i spalanie to samo czyli kosmos.Moze to sporadyczne przypadki, reduktor najlepiej z pewnym zapasem mocy....
-
Zestaw membran (org. do Lovato 1/2 gen) kosztował mnie 35-45zł, wymiana prosta jak klocki duplo...
Wystarczy kilkanaście śrubek odkręcić, wydłubać stare membrany, wyczyścić wszystko w środku dokładnie benzyną/nitro/akrą/... i złożyć ponownie (ze 2-4 elementy ruchome - dźwignia od "sterowania' membraną - które trzeba włożyć na miejsce) na nowych membranach.
-
Potwierdzam,LOVATO RG92 bardzo fajne do regenerowania parowniki. Regenerowałem już kilka i przerabiałem pod turbo. Smigają az miło ;)
-
Dołączając się do tematu mam pytanie dot. mocy silników do jakich są przeznaczone. Zwykle są oznaczone "do 100 KM" lub "140 KM"
A jeśli silnik teoretycznie ma własnie te 100 KM?
Starczy jeszcze ten 100 czy już wypadało by zamontować ten 140 ?
-
Wydajniejszy parownik nie zaszkodzi, chociaż jakaś ogromna przesada też nie jest wskazana. Te 30-40% zapasu jest wskazane.
-
niewiem jak to jest liczone.. mi na parowniku by 100hp wychodzi 150 i wcale niejest ubogo....
-
Dołączając się do tematu mam pytanie dot. mocy silników do jakich są przeznaczone. Zwykle są oznaczone "do 100 KM" lub "140 KM"
A jeśli silnik teoretycznie ma własnie te 100 KM?
Starczy jeszcze ten 100 czy już wypadało by zamontować ten 140 ?
podłączę się pod temat . Parownik tomasetto 100hp gaz II gen. w moim roverku 1,4 powiedział dość , chcę kupić nowy i zastanawiam się czy właśnie nie kupić 140hp . Posiada ktoś taki w swoich 1,4 ? jakaś różnica ? lepiej? gorzej?
-
jak chcesz kupic nowy to na pewno nie AT07,
bierz Lovato r92e