FSO-Polonez Tuning Klub

GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => LPG => Wątek zaczęty przez: Ukash w Marzec 25, 2014, 16:53:11 pm

Tytuł: Parownik, a szarpanie
Wiadomość wysłana przez: Ukash w Marzec 25, 2014, 16:53:11 pm
Witam

Pacjent - plusorover 1.4 na sekwencji - sterownik diego, wtryski matrix, parownik KME silver.

Sprawa dotyczy parownika. Był regenerowany, ale podobno te zestawy naprawcze są kiepskiej jakości i tutaj pytanie, czy słabej jakości zestaw naprawczy użyty do regeneracji może być powodem, że auto szarpie na niższych obrotach (do 3k), a na wyższych (pow. 4,5k) dostaje zadyszki ?
Tytuł: Odp: Parownik, a szarpanie
Wiadomość wysłana przez: KGB w Marzec 25, 2014, 19:07:50 pm
zestaw naprawczy do Silvera jest tej samej jakosci ,jak oryginal ,bo nie wyobrazam sobie ,zeby do polskiego parownika zestawy naprawcze robil ktos inny niz ten ,ktory je produkuje,

klekanie parownika ,czy tez zmiany cis. widac w programie diagnostycznym
Tytuł: Odp: Parownik, a szarpanie
Wiadomość wysłana przez: mgniot w Kwiecień 02, 2014, 15:39:23 pm
Nie szarpanie na pewno nie jest wynikiem wadliwego parownika, a co do systemów naprawczych ja bym nie był taki pewien czy są one takiej samej jakości
Tytuł: Odp: Parownik, a szarpanie
Wiadomość wysłana przez: Adriano w Marzec 27, 2015, 19:14:38 pm
ciezko tak na odleglosc poza tym na kompie cos powinno moze po prostu cos z cisnieniem jest nie hallo