FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => LPG => Wątek zaczęty przez: Ukash w Marzec 25, 2014, 16:53:11 pm
-
Witam
Pacjent - plusorover 1.4 na sekwencji - sterownik diego, wtryski matrix, parownik KME silver.
Sprawa dotyczy parownika. Był regenerowany, ale podobno te zestawy naprawcze są kiepskiej jakości i tutaj pytanie, czy słabej jakości zestaw naprawczy użyty do regeneracji może być powodem, że auto szarpie na niższych obrotach (do 3k), a na wyższych (pow. 4,5k) dostaje zadyszki ?
-
zestaw naprawczy do Silvera jest tej samej jakosci ,jak oryginal ,bo nie wyobrazam sobie ,zeby do polskiego parownika zestawy naprawcze robil ktos inny niz ten ,ktory je produkuje,
klekanie parownika ,czy tez zmiany cis. widac w programie diagnostycznym
-
Nie szarpanie na pewno nie jest wynikiem wadliwego parownika, a co do systemów naprawczych ja bym nie był taki pewien czy są one takiej samej jakości
-
ciezko tak na odleglosc poza tym na kompie cos powinno moze po prostu cos z cisnieniem jest nie hallo