FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => LPG => Wątek zaczęty przez: Daniel#1984 w Marzec 17, 2015, 23:17:54 pm
-
Allo Allo
Zagadka, której nie mogę rozwikłać. Parownik nowy, wyregulowany u gazowników (na poprzednim było to samo), ssanie wypięte całkowicie i zamknięte, śruba od wolnych obrotów odkręcona całkowicie, linka gazu luźna. Jak silnik się rozgrzeje trzyma obroty od 1300 do 1500, i za nic nie da się ich zbić. Co jest grane? Mechanicy mówią, żebym poszedł po rozum do głowy i zmienił auto, ale jestem gupi. Czy to może być problem p.t "zbyt dużo powietrza" i ssie jakieś lewe przez nieszczelności puszki filtra?
-
raczej bez dodatkowego powietrza/mieszanki takich obrotow nie bedzie ,wiec szukaj dziury
-
raczej bez dodatkowego powietrza/mieszanki takich obrotow nie bedzie ,wiec szukaj dziury
Filtr powietrza, każdy jaki kupuję, jakby nie mieścił się w puszce - dobrze przylega do dekla, ale wystaje ponad krawędź obudowy - więc to kwestia po prostu zbyt dużej ilości powietrza?
-
Szukaj "dziur" za przepustnicą, nieszczelności przed nią nie powodowały by aż takiego efektu.
-
Gaźnik na pierwszy rzut do sprzawdzenia- przepustnice i ośki, czy ssania zamyka itd.
potem podciśnienie (serwo)
łaczenie kolektora z głowicą sprawdź czy szczelne
-
Stawiam na nieszczelne serwo. Należy zdjąć elastyczny wąż z niego i zaślepić otwór w kolektorze ssącym. Powinny sie obroty uspokoić. Jeśli nie to będzie ciekawostka.
-
U mnie też tak było. Raz były obroty 1200 a czasem po wrzuceniu luzu gasł. Okazało się że wąż od podciśnienie od reduktora jest dziurawy.
-
Stawiam na nieszczelne serwo. Należy zdjąć elastyczny wąż z niego i zaślepić otwór w kolektorze ssącym. Powinny sie obroty uspokoić. Jeśli nie to będzie ciekawostka.
A to całkiem możliwe - serwo hamulców ma czasami "humor" i potrafi nie zadziałać, rzadko, ale jednak raz na kilkadziesiąt "depnięć" pedał jest twardy. W dodatku przy naciskaniu hamulca na postoju słyszę syk powietrza z serwa. Także zapewne to to?
-
Także zapewne to to
:P