FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Karoseria / Blacharka / Wnętrze => Wątek zaczęty przez: Raczek w Maj 20, 2015, 14:09:44 pm
-
Witam, chcę zmienić deskę rozdzielczą w Caro Plusie 2000r. Na deskę z Caro MR'93 do tego zegary z Borewicza.
Tylko zastanawiam się czy wszystko będzie pasować? <mysli>
Pozdrawiam. :]
-
Generalnie, tak aczkolwiek pewne przeróbki są konieczne. Osobiście jak można to prosiłbym o jakiegoś manuala bo też się do tego przymierzam i wolałbym wiedzieć dokładnie co i jak
-
Będzie pasować tylko wymiarami. Nie ma mocowań, wyprowadzeń pod przełączniki, wtyczki zegarów inne, sterowanie nagrzewnicy do modzenia, lub rzeźba z panelem - ogólnie to mnóstwo nikomu niepotrzebnej zabawy.
-
Najszybciej pójdzie przespawać belkę wzmocnienia z mr93 wtedy mamy prawie wszystkie potrzebne mocowania. Jako system ogrzewania polecam zastosować calsonica. Wchodzi pod starą dechę i sterowanie (bo do niej został zaprojektowany ;)).
-
Co do przełączników i zegarów będę miał i tak mnóstwo kombinowania bo wsadzam inny motor, deskę chcę zmienić na MR'93 bo oryginalna była pęknięta a ta mi sie jakoś bardziej podoba :)
-
Bocian też o tym myślałem, jednak takie rozwiązanie jest dobre dla osób, które na pokładzie posiadają tylko czterostrefowy korbotronic :P
-
Należy jeszcze dodać, że aby mieć zegary z "borewicza" wypadałoby mieć jeszcze daszek z MR91.
-
Wiem, będe szukał deski razem z daszkiem, pasują zegary z Borewicza pod daszek z Caro?
-
Nie bardzo rozumiem o co chodzi z tym korbotronikiem???
Przespawywanie belki było nagminne przy odmładzaniu aut czyli zakładaniu desek plusowych <rzygi> do starszych modeli.
-
Przespawywanie belki było nagminne przy odmładzaniu aut czyli zakładaniu desek plusowych do starszych modeli.
Wątpię czy ktokolwiek to robił ze zwykłych użytkowników ... no chyb że była nowa buda z 97 czy 98 roku jako część zamienna, gdzie stara dostała buma takiego że nie opłacało się jej porostować itp.
Teraz w modzie postarzanie.
Prędzej to w 125p był ten temat maglowany, ale w Polonezie to chyba że był (walony całkowicie karoserią) to wycieczka na Słomczyn czy Żerań o 4 rano owocowała dostaniem całego Plusa ( bez karoserii ( nadwozia)) w częściach.
-
Nie bardzo rozumiem o co chodzi z tym korbotronikiem???
Po prostu chodzi o to, że mam w atu fabryczną klime, a nie tą "alternatywną" w postaci czterech korbek do otwierania okien, więc trochę kiepsko byłoby zastępować tenże bajer zwykłym calsonicem :) Dlatego też chętnie posłucham wskazówek ludzi, którzy "usadzili" minusową deskę na plusowej belce.
-
Widziałem plusowy nawiew pod deską (i belką) mr93. Generalnie schowka nie było i część dołu nagrzewnicy wystawała poniżej deski więc człowiek dorabiał oslonkę...
Oj było tu trochę takich kolego mruku...więc trochę kiepsko byłoby zastępować tenże bajer zwykłym calsonicem
może i na to znajdę sposób ;)... Ale to czas pokaże.